abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52278292
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Mogge!!

Misschien kan je proberen om hem iets te voeren wat hij echt lekker vind normaal gesproken, dus verse kip of zo?? Dan kan je daar het pilletje in verstoppen, hoewel mijn ervaring wel is dat ze het al snel in de gaten hebben als er iets door hun voer zit. Als ik een pilletje aan mijn kat moet toedienen doe ik dat als volgt. Ik ga achter hem zitten op m'n knieen en klem de kat daar zo'n beetje tussen. Met 1 hand hou ik hem dan stevig in zijn nekvel en met de andere hand stop ik het pilletje in zijn bek. Dan wrijf ik over zijn keel, want dan krijgt ie een slikreflex: works like a charm......

@Veiligheidsspeldje: Brugge is prachtig, maar ik denk dat jullie daar eerder veel gaan váren met al dat water daar
we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets eten
en die behandeliing die jij voorstelt durft hier niemand
pi_52278343
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets eten
en die behandeliing die jij voorstelt durft hier niemand
Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.
pi_52278413
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.
ja dat is wel een goed idee
pi_52280729
net terug van de dierenarts
en die pilletjes hadden toch niet meer geholpen ze hebben hem laten inslapen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:19:00 #155
177846 colette
kloon van conleche
pi_52280922
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??
Sterkte, Saskia!!

*heb alweer tranen in mijn ogen en ik ken die hele kat niet, stomme beesten altijd...
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:22:32 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52281017
Sterkte, Miss_S.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52281051
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef colette het volgende:

[..]

Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??
Sterkte, Saskia!!

*heb alweer tranen in mijn ogen en ik ken die hele kat niet, stomme beesten altijd...
ja dat was de kat
ik heb de afgelopen uren ook al aardig wat gehuild
weet ook nog niet of ik vanavond nu wel uit ga
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:38:07 #158
177846 colette
kloon van conleche
pi_52281359
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat was de kat
ik heb de afgelopen uren ook al aardig wat gehuild
weet ook nog niet of ik vanavond nu wel uit ga
Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.
pi_52282450
quote:

Heb aan het begin van het jaar m'n kat moeten laten inslapen, vanwege een tumor.
Heel veel sterkte.
pi_52282508
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef colette het volgende:

[..]

Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.
hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijk
maar het bleek nu toch kanker te zijn, moet er al langer hebben gezeten
gelukkig heeft hij er maar een paar dagen last van gehad

bedankt voor de sterkte iedereen
pi_52282564
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijk
maar het bleek nu toch kanker te zijn, moet er al langer hebben gezeten
gelukkig heeft hij er maar een paar dagen last van gehad

bedankt voor de sterkte iedereen
Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?
pi_52282584
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:36 schreef STING het volgende:

[..]

Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?
nee
maar we gaan binnekort wel in het asiel kijken voor 2 nieuwe katjes
pi_52282886
aahw mijn ene katje is ook 11 jaar
ik krijg er helemaal traantjes van
pi_52283272
quote:
Aaah wat ongelooflijk rot! (ik vond en vind het altijd vreselijk om een dier te zien lijden, maar in laten slapen, daar heb ik zelfs bij mn konijn heel erg om moeten huilen ... sterke ermee meid )

En ik heb een nieuwe bikini Schrok wel even van de maat, het is een 42 (en dat bij een BMI van 19,5) Maar ik durf prima over het strand te lopen Voel me alleen nooit op mn gemak in bikini: veel te weinig kleren naar mijn zin, hou niet van aangapende jongens/pubers/oude mannen.

Gezond eten gaat absoluut niet goed, gisteravond kwam mijn moeder met het idee een filmavondje samen te doen (de rest van het gezin is logeren of fietsen) en daarbij kwam natuurlijk een wijntje, chocoladerozijnen en wat chips. Ben ondertussen alweer wat aangekomen, maar het gekke is, ik ben gewoon nog steeds tevreden met mn lichaam. Het is nu eens niet erg om een tijdje meer te snoepen, het ziet er gewoon nog steeds goed uit
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52283749
haha misschien heb je wel enorme tieten en een negerbil
dan kan 42 best
pi_52283953
Dat eerste zeker ... dat tweede ... tja ik vind mn kont al te dik, samen met mn bovenbenen is dat het enige waar ik nog een beetje aan twijfel (en volgens mij hoort dat broekje ook niet je hele kont te bedekken, maar ik heb zo'n hekel aan een 'driehoekje' op mn kont )

En ik moet nu werken en heb GEEN zin. Ik wil slapen, ben moe. Kan je van een klein beetje wijn slecht gaan slapen? Niet in slaap komen en om 5 uur wakker worden enzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:11:50 #167
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52284528
heerlijk wat een weer.
Zonet terrasje gedaan, rosebiertje :$.. uitsmijter, en morgen skeeleren, een rit voor de boeg van 6 uur ofzo, wie verzint dat?
Heb al jaren niet meer op de skeelers gestaan, nouja, zullen wel zien hoe het gaat, in iedergeval weer genoeg beweging:)

En heeft men hiero nog wat leuks gedaan?

Miss_s, kvind het wel erg ziellig, sterkte enzo *smak*
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52284891
Erg zielig van de kat.. tis toch altijd weer moeilijk als een huisdiertje doodgaat.

vandaag hetzelfde gewicht, en nog geen beweging, maar daar is t ook geen weer voor vanaaf misschien
pi_52285808
bedankt iedereen
op het moment gaat het wel weer en probeer eigenlijk vooral aan te denken dat we nu 2 kittens krijgen en dat hij gelukkig niet lang ziek is geweest
pi_52287719
Strax een BBQ, het zal mij benieuwen wat de schade wordt
pi_52288481
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef STING het volgende:
Strax een BBQ, het zal mij benieuwen wat de schade wordt
Paar stukkies vlees, rode saus, veel sla en je bent morgen afgevallen...
pi_52288901
ik heb vandaag 2 magnums op (wel mini's maar dan nog)
heb nu echt iets van wat maakt het uit als ik aankom
pi_52289328
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag 2 magnums op (wel mini's maar dan nog)
heb nu echt iets van wat maakt het uit als ik aankom
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is )
pi_52289479
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is )
sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mij
pi_52289540
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mij
Nee, nee zo bedoel ik het niet hoor!! Maar bij mij komt dat soort "verwerking" altijd in vlagen. Dus dan gaat het eerst best goed en dan is er een aanleiding en dan denk ik er weer aan. Maar dat ligt niet aan jou hoor!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')