we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Mogge!!
Misschien kan je proberen om hem iets te voeren wat hij echt lekker vind normaal gesproken, dus verse kip of zo?? Dan kan je daar het pilletje in verstoppen, hoewel mijn ervaring wel is dat ze het al snel in de gaten hebben als er iets door hun voer zit. Als ik een pilletje aan mijn kat moet toedienen doe ik dat als volgt. Ik ga achter hem zitten op m'n knieen en klem de kat daar zo'n beetje tussen. Met 1 hand hou ik hem dan stevig in zijn nekvel en met de andere hand stop ik het pilletje in zijn bek. Dan wrijf ik over zijn keel, want dan krijgt ie een slikreflex: works like a charm......
@Veiligheidsspeldje: Brugge is prachtig, maar ik denk dat jullie daar eerder veel gaan váren met al dat water daar![]()
Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
we hebben het al geprobeert met wat hij echt lekker vind maar hij wil helemaal niets eten
en die behandeliing die jij voorstelt durft hier niemand
ja dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het te hard: je hoeft hem niet zo stevig te klemmen dat het hem pijn doet hoor! Anders vraag je als je weer naar de dierenarts moet of hij het even voor wil doen. Das misschien ook een idee.
Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
net terug van de dierenarts
en die pilletjes hadden toch niet meer geholpen ze hebben hem laten inslapen
ja dat was de katquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef colette het volgende:
[..]
Ach gossie! Was dat de kat die zo bewonderend naar je omhoog keek op een van je foto's??
Sterkte, Saskia!!![]()
*heb alweer tranen in mijn ogen en ik ken die hele kat niet, stomme beesten altijd...
Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat was de kat
ik heb de afgelopen uren ook al aardig wat gehuild
weet ook nog niet of ik vanavond nu wel uit ga
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:38 schreef colette het volgende:
[..]
Was ie oud de kat? En wat was nu de ziekte? Over het uitgaan vanavond: dat zou ik op het laatste moment pas beslissen; het kan goed als afleiding werken, maar als je je te verdrietig voelt kan je maar beter niet gaan, want dan kom je toch niet in de stemming.
Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hij was pas 11 jaar dus niet oud genoeg eigenlijk
maar het bleek nu toch kanker te zijn, moet er al langer hebben gezeten
gelukkig heeft hij er maar een paar dagen last van gehad
bedankt voor de sterkte iedereen
neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hebben jullie nog andere huisdieren/katten?
Aaah wat ongelooflijk rot! (ik vond en vind het altijd vreselijk om een dier te zien lijden, maar in laten slapen, daar heb ik zelfs bij mn konijn heel erg om moeten huilen ... sterke ermee meidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef Miss_S het volgende:
Paar stukkies vlees, rode saus, veel sla en je bent morgen afgevallen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:06 schreef STING het volgende:
Strax een BBQ, het zal mij benieuwen wat de schade wordt
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag 2 magnums op (wel mini's maar dan nog)
heb nu echt iets van wat maakt het uit als ik aankom
sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
2 mini's, das nog niet eens 1 gewone, dus als je verder geen rare dingen hebt gegeten kom je niet ineens aan. Bovendien: af en toe mag je wel eens niet aan de lijn denken toch en vandaag lijkt me wel zo'n moment!
Ik moest de hele dag denken aan m'n eigen kat die een half jaar geleden is doodgebeten door de honden van de buren. (we hebben er nog 4, maar toch) Ik heb ook een hondje, Koekie, ik denk dat als die dood gaat, dat ik dan een half jaar in het zwart ga of zo. (nee, serieus, ik hou zoveel van dat beest, dat ik af en toe denk dat het niet gezond meer is)
Nee, nee zo bedoel ik het niet hoor!! Maar bij mij komt dat soort "verwerking" altijd in vlagen. Dus dan gaat het eerst best goed en dan is er een aanleiding en dan denk ik er weer aan. Maar dat ligt niet aan jou hoor!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry dat je niet zo´n leuke dag heb dankzij mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |