Welkom Vlinder23! En natuurlijk veel succes, maar dat spreekt vanzelf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef vlinder23 het volgende:
*ben ook jaloers*
heb me net aangemeld hier, volgde topic al een tijdje en aangezien ik in 3 weken er pas 1 kilo af heb weten te vallen kom ik ook posten, je weet maar nooit of het een positieve invloed heeft![]()
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef colette het volgende:
Welkom Vlinder23! En natuurlijk veel succes, maar dat spreekt vanzelf!
@VS: je bent echt superslank! Idd, nergens meer een bobbeltje te bekennen! Wel hier blijven posten he, om het zo te houden en om ons nog-niet-streefgewicht-bereikenden te blijven steunen![]()
Niet vanuit gaan: vakanties en concerten vreten ook energie. Alleen als je van bier houdt moet je oppassen, want daar zitten echt belachelijk veel calorieen in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welkom vlinder23![]()
Jammer dat je nu zo langzaam gaat, maar misschien kan je eens vertellen hoeveel je nu weegt, hoeveel je wil en wat je beweeg- & eetpatroon is, waar de knelpunten zouden kunnen liggen. Kunnen we vast hulp bieden.
[..]
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...![]()
Welkom hier en veel succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef vlinder23 het volgende:
*ben ook jaloers*
heb me net aangemeld hier, volgde topic al een tijdje en aangezien ik in 3 weken er pas 1 kilo af heb weten te vallen kom ik ook posten, je weet maar nooit of het een positieve invloed heeft![]()
Ik dacht ook altijd dat ik na mijn werk geen puf meer zou hebben, maar nu vind ik het juist wel lekker: ik kom thuis, zet m'n verstand op nul, IK GA NIET ZITTEN maar trek direct m'n sportkleren aan en race naar de sportschool. Daarna ben ik natuurlijk wel moe, maar voel me toch stukken beter dan als ik niet was gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom hier en veel succes
Ik wilde van de week 3 keer gaan sporten. Maandagavond ben ik wel geweest, woensdagavond had ik er echt geen puf meer voor en donderdagavond ben ik wel die kant op gegaan, maar bleek hij dicht te zitten vanwege de opening van de tweede locatie, dus dat schoot ook niet echt op.
Volgende week moet ik minimaal 27 en waarschijnlijk 30 uur werken, dus dan kom ik wel aan mn beweging toe en denk ik niet dat ik 's avonds nog puf zal hebben voor de sportschool. maar goed, met zoveel schoonmaken en heen en weer fietsen naar klanten verbrand ik ook heel veel natuurlijk
onze kat is echt veel afgevallen de afgelopen weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de kat?? Een van onze katten kauwt zijn eten ook niet goed en gooit heel vaak z'n eten er onverteerd weer uit. We hebben al eens zijn gebit laten reinigen, maar zonder resultaat. Hij is dik zat, dus hij krijgt toch nog genoeg binnen. Maar misschien is het bij jouw kat anders, omdat hij ook moest overgeven en zo. Altijd hartstikke naar als er iets is met één van je dieren: je wilt ze zo graag helpen, maar ze kunnen natuurlijk niet zeggen wat er aan de hand is en dan kijken ze je zo zielig aan (dit geldt vooral voor m'n hond) .Mèn, m'n hart breekt dan.
Dankjewel allemaal voor de welkomquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welkom vlinder23![]()
Jammer dat je nu zo langzaam gaat, maar misschien kan je eens vertellen hoeveel je nu weegt, hoeveel je wil en wat je beweeg- & eetpatroon is, waar de knelpunten zouden kunnen liggen. Kunnen we vast hulp bieden.
[..]
* veiligheidsspeldje vreest wel dat lowlands & vakantie wat schade aan gaan richten...![]()
alcohol in z'n algemeen trouwens....ook wodka (heb ik me es aardig in vergistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:54 schreef colette het volgende:
[..]
Niet vanuit gaan: vakanties en concerten vreten ook energie. Alleen als je van bier houdt moet je oppassen, want daar zitten echt belachelijk veel calorieen in.
Goed dat je in 2 jaar bent afgevallen en het er behoorlijk af hebt kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef vlinder23 het volgende:
Op dit moment weeg ik 59 kilo (bij 1 meter 68), ben in twee jaar al van 73 afgevallen naar 65 een tijdje, en tot 3 weken terug zo'n 60 kilo. Zou nu dus graag zo'n 55 willen wegen maar het lijkt alsof de 60 zo'n beetje m'n limiet is![]()
Neej geen typfout, ik ben van 73 naar 65 afgevallen op ongeveer 2 jaar tijd (door sporten), en daarna in ongeveer vier maanden naar de 60 (geen idee hoe, moest ineens voor mezelf koken en elke dag een paar kilometer lopen) en nu hang ik alweer zo'n 5 maanden op die 60 kilo (nouja, vandaag 59 dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Goed dat je in 2 jaar bent afgevallen en het er behoorlijk af hebt kunnen houden(ik denk dat die 65 kg. een tikfoutje is en 55 moet zijn?)
Dit ziet eruit als een prima gewicht, het zou ook kunnen dat dat je 'persoonlijke limiet' is inderdaad. Wat je schrijft over je eetpatroon ziet er behoorlijk streng uit, en het is moeilijk om zoiets lang vol te houden.
Ik begrijp ook niet echt waarom je hierboven schrijft dat je jaloers zou zijn op die foto... zie je er dan echt zo anders uit qua figuur? Want het gewicht komt behoorlijk overeen met dat van mij![]()
word ook niet aan geduid als te laagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:18 schreef octopussy het volgende:
Mja echt ondergewicht is het niet. Het wordt wel aangeduid als Te laag. Maar evengoed vind ik het nog zorgwekkend om zoiets na te streven.
denk dat er veel meiden zijn die zich onzeker voelen in badkleding of ze nu dik of dun zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:26 schreef octopussy het volgende:
Volgens mijn tabel is dat te laag.
En ik vind het zorgwekkend omdat dit meisje niet in badpak durft met haar huidige gewicht. Daar haal ik uit dat ze zichzelf te dik vind. Bij mensen die zichzelf dik vinden met een BMI van 21 krijg ik het idee dat ze lijden aan een verkeerd zelfbeeld (zeer bekend verschijnsel bij anorexia), en doorslaan met afvallen.
maar goed, misschien heb ik het niet goed begrepen.
dankjewel :-)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk dat er veel meiden zijn die zich onzeker voelen in badkleding of ze nu dik of dun zijn
en vroeg me af wanneer er het woord anorexia bij gehaald zou wordendat gebeurt vaak in discussies tussen dunne en dikke mensen
maar goed vlinder ik vind het knap dat je al zoveel bent afgevallen en ik ben er zeker van dat de rest er ook afgaat als je gewoon zo verder blijft gaan
ik vind niet dat als iemand met een bmi van 21 niet in een badpak durft dat ze anorexia heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:36 schreef octopussy het volgende:
Dus jij vind het heel normaal dat iemand met een BMI van 21 niet in een badpak durft?
En ik haalde anorexia erbij omdat het meestal het gevolg is van een heel verkeerd zelfbeeld hebben. Ik heb nergens gezegd dat iemand anorectisch is. Ik wil alleen zeggen dat het hebben van een vertekend lichaamsbeeld wel iets is om mee op te letten dat je niet doorslaat.
ja dat ken ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef vlinder23 het volgende:
[..]
dankjewel :-)
en ik denk dat die onzekerheid ook idd voor een deel psychisch is..
vooral het feit dat ik een tijdje 'dik' ben geweest, het duurt heel lang voordat je beseft dat je dat niet meer bent![]()
Jij bent echt behoorlijk afgevallen ja, super zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat ken ik
ik ben net zo lang als jij bent
en heb 98 kilo gewogen
weeg nu 71 en ben daar wel blij mee maar wil toch nog wel graag minder wegen
maar in mijn hoofd zie ik nog steeds er even dik uit, zeker in badpak
afgelopen vakantie duurde het dan ook ff totdat ik door had dat als jongens me nakeken het niet was omdat ik zo dik was maar omdat ze het gewoon leuk vonden wat ze zagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |