Ach ja, wellicht dat als je rond de 65 bent, het er al een stuk beter uit ziet. Niet 65 jaar natuurlijk, want daar kan ik geen garanties voor gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
perfect niet nee maar toch
maar iedereen heeft het over spieren maar die zie je niet er zit zoveel los vet omheen
mijn bovenbenen hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille (en bedoel dan een been he)
nou misschien met 65 jaar welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, wellicht dat als je rond de 65 bent, het er al een stuk beter uit ziet. Niet 65 jaar natuurlijk, want daar kan ik geen garanties voor geven
Je hebt niet onder controle waar je lichaam z'n vet vandaan haalt of waar het het opslaat.
pff... prioriteiten!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou misschien met 65 jaar wel
sorry dat ik geen nieuwe opende maar ik was net einde van ER aan het kijken
Nog een voordeel van Lowlandsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:42 schreef Byte_Me het volgende:
ik verwacht trouwens over 10 dagen nog wat kilootjes kwijt te zijn. zaterdag de hele dag en nacht dansen in rotterdam op de dance parade en het weekend daarna idem op lowlands. weinig slapen, weinig eten, veel bewegen, ideaal dus
kom je ook naar de immer falende Lowlands meet #2! ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Nog een voordeel van Lowlands* omearos gaat ook
![]()
Prima, ik draag een broek die 3 jaar geleden al strak zat en nu niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:48 schreef AcidBurner het volgende:
Morning mates !
En hoe gaat het hie rmet al die fitte en slanke mensen ;-) Allemaal content?![]()
Had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kom je ook naar de immer falende Lowlands meet #2! ?
ik ga het proberen te redden!
kom gewoon ff kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezieneens kijken daar
Weet niet of dat gaat lukken, ik ga met een hele groep en ben volgens mij de enige Fok!-er
31!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef AcidBurner het volgende:
Byte_me dat is een goed gevoel he ;-) ben heel blij voor je!!! :-) en op lowlands niet teveel bier en frieten en hamburgers he... eentje mag welik heb de volgende instelling : door de week hou ik me aan mijn regime (geen chocolade of toch heel wienig, geen snacks, geen alcohol) maar in het weekend mag het wat meer zijn... zo hou ik mijn motivatie op peil
...ik wil niet opscheppen maar ik ben van maat 36 (jeans) naar maat 31 gegaan
en die zijn nu nog te een beetje te groot
![]()
als je misselijk bent, en zelfs buikgriep hebt, dan zijn drop en chips ook geen goed idee. eet liever wat fruit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil ook naar Lowlands(alleen geld en tijd ontbreken even op het moment, en vrienden die ook geld en tijd hebben)
En ik snap er niets van, was gister 62 maar wilde nog ff niet updaten. Vanmorgen wilde ik al gaan updaten, toch maar ff wegen ... is het alsnog 61 ... dus klopt het lijstje nog wel ... Snap er echt niets van, heb gister hele zak drop en veel chocola enzo op, en absoluut geen sport ... (nouja, in de bios ook niets gegeten, geen popcorn of andere zooi, alleen een flesje cola light en een paar keelsnoepjes, had geen honger, was misselijk van alle drop overdag)
Ik wil weer groentes ... heb al 2 dagen geen groente of fruit op, omdat ze op mn werk alleen bonen enzo hadden (lekker als je al buikgriep ofzo hebt) en gisteravond avondeten overgeslagen door de misselijkheid ... en vandaag weer werken, hopelijk hebben ze nu wel iets van boontjes of sla ofzo
ben niet skinny hoor ... door het zwemmen heb ik al echt een kast zoals een echte zwemmerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
31!!!![]()
dat is gewoon mager man! ik wil weer in 32 passen. dat had ik ook rond mn 18-20e en toen had ik ongeveer mn ideale figuur. ben nu wel wat gespierder maar dat moet voor een broekmaat weinig uitmaken. heb nu iets minder dan 33.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan jou roepen![]()
"bite me! bite me!"
geen idee, wanneer ben je in Jenaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ben niet skinny hoor ... door het zwemmen heb ik al echt een kast zoals een echte zwemmer... maar inderdaad mijn middel is heel smal... dat is ook weer een resultaat van het zwemmen... mijn moeder zegt altijd : "stop nu maar met afvallen.. je buik hangt al tegen je rug
... " - maar jij houdt de moed er goed in, en van die instelling hou ik wel. Wanneer gaan we squashen?
![]()
Dat riep ik ook al tegen mn mams, en die is nu eindelijk fruit halen (woensdag = marktdag) ... ik verlang echt naar een lekker stuk fruit ipv steeds vla en snoep te eten. Hoe erg kan een mens verlangen naar een frisse salade of een sappige peerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je misselijk bent, en zelfs buikgriep hebt, dan zijn drop en chips ook geen goed idee. eet liever wat fruit.
je woont in duitsland?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen idee, wanneer ben je in Jena
belgische (vlaamse) vrouwen zijn juist veel leuker. en dat accentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je woont in duitsland?
cooooooooool!!! ik zou wel in berlijn willen wonen, want een maf volkje is daten de vrouwen daar zijn niks vereleken met Brussel. ... veel veel opener... :-) i like that
![]()
dr is natuurlijk ook wel een verschil tussen jena en berlijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef AcidBurner het volgende:
dan moet het aan mij gelegen hebben want ik heb op één avond wel 3,4 keer prijs gehad.maar ik ben veel te verlegen
voor mij zijn Duitse vrouwen meer TO THe POINT! Dat een brunnetje dat ik daar tegen kwam man man man die zou hem er nog afgezogen hebben
vlaamse vrouwen, mmmm, ik vind 90% maar truttig, ook heel hautain he... mooi wezen en verder geen klop waard! nee makker je ziet daar goed![]()
Hela hela niets tegen vlaamse eh, ik ben niet truttigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef AcidBurner het volgende:waalse (heel hete vrouwen) en de vlaamse (beetje truttiger)![]()
klinkt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef AcidBurner het volgende:
Als je wil kan ik je wel eens voorstellen aan wat vlaamse meisjeskom maar is naar Brussel
kan je kiezen tussen die waalse (heel hete vrouwen) en de vlaamse (beetje truttiger)![]()
goede tip : ga een naar Couleur Café hier in Brussel, je weet niet wat je ziet - ze noemen dat daar ook poeperkesdag (neukertjesdag) ... dan hebben de tienertjes juist gedaan met hun examens en staan ze scherp scherp scherp... vorige editie (4 weken geleden) heb ik mezelf echt geëvacueerd... ik werd gewoon belaagd door pubertjes...brrrrrr![]()
maar als je graag vlaamse en waalse (gewillige) tienermeisjes ziet, thats the place to beyou may thank me later
![]()
Ik heb precies hetzelfde hoor. Ik heb ook overgewicht omdat mn buikomvang veel te hoog is ( 94 cm) maar mn bmi is wel prima ( 22.8)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"Meet tussen uw onderste rib en uw heupbot, altijd op de zelfde plaats. Bij een vrouw mag de middelomvang tot 88cm komen, bij de man tot 102 cm. Komt u daarboven, dan is er sprake van overgewicht."
Daartussen zit precies mijn navel, en heb ik meer dan 88 cm maarr een bmi van 21. Dus ik heb overgewicht maar ook weer niet.. HOE kan dat?
Je moet je echt op je smalste punt wegen. Of dat nu precies in het midden van die 2 botten zit of niet. Als ik maar iets daaronder meet dan is het bij mij ook veel meer!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"Meet tussen uw onderste rib en uw heupbot, altijd op de zelfde plaats. Bij een vrouw mag de middelomvang tot 88cm komen, bij de man tot 102 cm. Komt u daarboven, dan is er sprake van overgewicht."
Daartussen zit precies mijn navel, en heb ik meer dan 88 cm maarr een bmi van 21. Dus ik heb overgewicht maar ook weer niet.. HOE kan dat?
Hmmm mn motivatie is ook wat lager dan gewoonlijk. Maar niet omdat ik weet dat ik voorlopig niet meer in bikini te vinden ben (ik hou van zwemmen, ik zal mn bikini wel vaker tevoorschijn gaan toveren komende dagen) maar vooral omdat het vakantie is. Dan ben ik heel relaxed, en heb ik niet zo'n zin om mezelf dingen te ontzeggen ofzo? Nouja, hoe dan ook, ik blijf heerlijk op gewicht en ben tevreden met hoe het er nu uitzietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
Ben nu wel weer goed bezig. Ook met voeding. Zou het zo zijn dat iedereen wat minder gemotiveerd is omdat de "bikini-weken" weer achter de rug zijn ? Je zou het haast denken!
mijn smalste punt is 71 cm maar zit direct onder mn onderste rib........quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet je echt op je smalste punt wegen. Of dat nu precies in het midden van die 2 botten zit of niet. Als ik maar iets daaronder meet dan is het bij mij ook veel meer!
Miss_S: jij schommelt wel heel hard per kilo: is jouw weegschaal per 500 gram?
Ik moet zo helaas wéér naar boven updaten. 200 gram erbij. Nu ben ik wel ongesteld, maar het bevalt me niets!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:35 schreef Pandorah het volgende:
Goh, wat een eigenaardige buikomtrekken kan je hebben.
Mijn smalste punt is nou juist bij de navel![]()
Dan is jouw taille dus 71 cm.!! Echt waar hoor!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn smalste punt is 71 cm maar zit direct onder mn onderste rib........
navel: 88 cm
onderste heupbotje: 89 cm
en mn navel zit precies in t midden..
huh maar je taille kan toch niet direct onder je onderste rib zitten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef colette het volgende:
[..]
Dan is jouw taille dus 71 cm.!! Echt waar hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |