Ha! Lopik!quote:Nou, wat me nou overkomt...
Er lag een Lush-konijn in m'n brievenbus! Met een heel lief briefje erbij:
Dit konijntje ligt al op jou te wachten sinds het vervelende gebeuren met de enquete. Hij had nog geen tijd gehad om dwars door het land te hoppen vandaar dat hij nu maar met de post komt![]()
En geen afzender.
Handschrift herken ik niet.. er staat geen plaatstempel op... Hmmm... Wel een postkantoornummer, ik moet maar eens op onderzoek uitgaan.
Aan diegene die het heeft verstuurd:![]()
![]()
![]()
![]()
Super super bedankt, echt zooooo lief
![]()
En ik kom er nog wel achter wie je bent.
Ja sorry hoor, ik moest toch wat.quote:
Ik ga voor je duimen dat het helptquote:
Ik heb geen badquote:
Dat was Melusine!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef MissFrodo het volgende:
Ik las net toch echt dat je in je Lush badje ging kruipen.....
Maar als je geen bad hebt wordt het moeilijk. Ik heb ook geen bad, maar dat maakt het wel een stuk goedkoper als je bij Lush gaat shoppen![]()
En als het goed is zit daar ook een en ander voor mij bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:39 schreef MissFrodo het volgende:
Ja das ook weer waar, ik weet mezelf ook altijd weer goed te verwennen. Volgende week zal mijn Duitslandpakket wel binnenkomen met allerlei heerlijkheden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Lopik!
ANITRA!
Dankjewel![]()
Nou zal je zien dat het tóch nog iemand anders is![]()
Ziejewelquote:
oh kutquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bob
Hemelvaart met een d
Mijn taalhart, wat doe je.
Ach, het breekt hier op fok! meerdere malen per dag, dus achquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef Bob. het volgende:
oh kut![]()
ik heb een chronisch gebrek aan gevoel voor spelling dus mijn posts hier gaan dan zwaar voor je worden![]()
Wat is het leven toch zwaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het breekt hier op fok! meerdere malen per dag, dus ach.
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ziejewel
Je bent een schat
Echt superlief van je!
Hahaha wel heel erg leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Lopik!
ANITRA!
Dankjewel![]()
Nou zal je zien dat het tóch nog iemand anders is![]()
Ja, goed he?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:37 schreef noekje het volgende:
Anitra, wat lief!
Wat is iedereen toch lief hier de laatste tijd.![]()
Jazeker zit daar een lading voor jou bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef JacMar het volgende:
[..]
En als het goed is zit daar ook een en ander voor mij bij![]()
![]()
Ik heb zuslief ook Lushverslaafd gemaaktIk heb haar alleen een klein flesje snowfairy gegeven en ze heeft wat van mijn spulletjes gebruikt afgelopen weekend..
Gisteren mailde ze dat ze haar eerste bestelling had gedaan![]()
Beterschap MissFrodo ik hoop dat je snel opknapt!![]()
En nu even lekker in bad met een halve snowfestival Happy pill![]()
![]()
Oooo ook al zo liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef noekje het volgende:
Ik heb de Flosty Gritters en de Sunny Side's. Lekker joh!
Om Vava een lol te doen ga ik straks in bad met eentje. Zo lief ben ik dan weer. Het wordt hier een soort van, pay it forward.
Ik ben ook heeeeel benieuwd!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef noekje het volgende:
Ik heb de Flosty Gritters en de Sunny Side's. Lekker joh!
Om Vava een lol te doen ga ik straks in bad met eentje. Zo lief ben ik dan weer. Het wordt hier een soort van, pay it forward.
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.quote:
Ik zou niet weten hoe American Cream ruiktquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe American Cream ruikt![]()
Heel erg verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe American Cream ruikt![]()
Goede reden om die bbs een keer te testenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:42 schreef noekje het volgende:
Vanille en aardbeitjes vind ik. Meisjes toch!
Happyquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef noekje het volgende:
Oh en Sunny Side vind ik echt wat weg hebben van Happy Soap.
Oooooo dan wil ik die zeker hebben! Nu nog even weten hoe hij precies is opgebouwd in verband met de glittersquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef noekje het volgende:
Oh en Sunny Side vind ik echt wat weg hebben van Happy Soap.
Ja? Dan moet ik hem echt hebben!!! American Cream is zo verdomd lekker!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.![]()
Yuchquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Dan moet ik hem echt hebben!!! American Cream is zo verdomd lekker!
En onze Lushgeursmaakofgeensmaakovereenkomstquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geen fan.
Klein gebied overeenkomst, groot gebied verschilquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef Vava het volgende:
[..]
En onze Lushgeursmaakofgeensmaakovereenkomstis nogal onduidelijk
![]()
Yuch!???quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yuch![]()
.
Ik ga wel voor die andere, die naar Happy ruikt.
Hm, ik vond het vies en ik kreeg er ook nog eens heel slap haar van... Zoals ik al zei: "ik ben geen fan"quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Yuch!???
Wildvreemde mensen snuffelen aan m'n haar als het pas gewassen is. Het AC effect.
Vreemd genoegquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klein gebied overeenkomst, groot gebied verschil
Waylander
Die vind ik niet viesquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake?
Slap haar van AC? Ik krijg juist prachtige lokken ervan zonder dat ik op een poedel ga lijken. Ik smeer het zelfs af en toe zo in m'n haar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, ik vond het vies en ik kreeg er ook nog eens heel slap haar van... Zoals ik al zei: "ik ben geen fan".
Happy daarentegen.
Nouja, mooi toch?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Slap haar van AC? Ik krijg juist prachtige lokken ervan zonder dat ik op een poedel ga lijken. Ik smeer het zelfs af en toe zo in m'n haar.
Die vond ik wat minder maar ik denk dat dat komt omdat ik een stukje uit zo'n soapstack had, was me tegen gaan staan. Elke zeep uit die stack trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rockstar dan? Ik weet het ook niet!
Juist jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, mooi toch?!Voor mijn haar deed het weinig goeds
. Maar goed, dat is net zoiets als Big voor mij wel werkt en bij Vaav zorgt voor een ontploft kapsel
.
Ja, duhquote:
Je wiskundig inzicht is weer fenomenaalquote:
Zo goed is het nog nooit geweest!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wiskundig inzicht is weer fenomenaal![]()
Ik ben hier zodanig van onder de indruk dat mijn hersenen dit even moeten verwerken...quote:
Slaap lekker, succes voor je hersenen met verwerken en tot morgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben hier zodanig van onder de indruk dat mijn hersenen dit even moeten verwerken...
Tot morgen.
Geluktquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Slaap lekker, succes voor je hersenen met verwerken en tot morgen![]()
Wat fanatiek! Ochtengymnastiekquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukt
Net ff 20 minuutjes getraind en zit nu uit te zweten. Nu rijst weer de vraag waar ik me zo onder de douche eens mee zal gaan opfrissen.
Te laatquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat fanatiek! Ochtengymnastiek![]()
Maarrrrr, ik zou douchen met Snow Fairy, dat ga ik straks doen! Heel erg veel![]()
Dat is fijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef MissFrodo het volgende:
Ik voel me vandaag een stuk beter
![]()
Heb net heerlijk met Bada Bing onder de douche gestaan en ga zometeen voor het eerst sinds een dag of 5 weer lekker![]()
Wat voor sport heb je gedaan danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te laatIk ben er achter gekomen dat ik de Dubro (lees: Happy Hippy) wel lekker vind ná het sporten. Dan fris je echt even helemaal op
.
Hoi!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:11 schreef vilijntje het volgende:
Thanx! Heb me nog niet aan de zepen gewaagd, ga die liever even snuffelen! Morgen dus![]()
Woohoo!
Mijn lijstje:
Silky Underwear
Ambrosia
Sympathy for the Skin
Dream Cream
En nu maar hopen dat ik het snel krijg!!!
Duvel & ik hebben op marktplaats - über kansloos - een crosstrainer gekochtquote:
Die ken ik niet, maar HH vond ik altijd toiletblokfris, maar vanochtend beviel 'ie me zowaarquote:En idd, die Dubrodingen zijn enorm verfrissendBack for Breackfast werkt prima als ik maar niet wakker wil worden
![]()
Honey, I Washed The Kids, Cereology, Milky Bar... Dat zijn erg lekkere zeepjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef vilijntje het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor zeepies? Ben gek op vanille luchten. Ik wil in ieder geval gaan snuffelen aan Karma zeep, Almaar, Tramp shower gel en Flying Fox Temple balm. Die lijken me wel errug lekker![]()
Ja nou, ik moet wát. Ik merk gewoon dat ik sinds m'n scriptie sneller groeiquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:33 schreef Vava het volgende:
Ik moest even op Google kijken wat een crosstrainer precies ismaar ziet er wel leuk uit!
ik hou dat soort dingen nooit langer dan een paar weken volhier staat nog een hometrainer, al maanden onaangeraakt
![]()
Je bedoelt "breakfast" denk ikquote:Back for Breackfast is ook een Dubrogeurtje, perfect om mee wakker te worden![]()
Eensch! Valt in de winkel niet echt op, maar ik vind het een heerlijk fris en vrolijk zeepjequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef MissFrodo het volgende:
17 Cherry Tree Lane is 1 van mijn favorieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |