Ik ben hier zodanig van onder de indruk dat mijn hersenen dit even moeten verwerken...quote:
Slaap lekker, succes voor je hersenen met verwerken en tot morgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben hier zodanig van onder de indruk dat mijn hersenen dit even moeten verwerken...
Tot morgen.
Geluktquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Slaap lekker, succes voor je hersenen met verwerken en tot morgen![]()
Wat fanatiek! Ochtengymnastiekquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukt
Net ff 20 minuutjes getraind en zit nu uit te zweten. Nu rijst weer de vraag waar ik me zo onder de douche eens mee zal gaan opfrissen.
Te laatquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat fanatiek! Ochtengymnastiek![]()
Maarrrrr, ik zou douchen met Snow Fairy, dat ga ik straks doen! Heel erg veel![]()
Dat is fijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef MissFrodo het volgende:
Ik voel me vandaag een stuk beter
![]()
Heb net heerlijk met Bada Bing onder de douche gestaan en ga zometeen voor het eerst sinds een dag of 5 weer lekker![]()
Wat voor sport heb je gedaan danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te laatIk ben er achter gekomen dat ik de Dubro (lees: Happy Hippy) wel lekker vind ná het sporten. Dan fris je echt even helemaal op
.
Hoi!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:11 schreef vilijntje het volgende:
Thanx! Heb me nog niet aan de zepen gewaagd, ga die liever even snuffelen! Morgen dus![]()
Woohoo!
Mijn lijstje:
Silky Underwear
Ambrosia
Sympathy for the Skin
Dream Cream
En nu maar hopen dat ik het snel krijg!!!
Duvel & ik hebben op marktplaats - über kansloos - een crosstrainer gekochtquote:
Die ken ik niet, maar HH vond ik altijd toiletblokfris, maar vanochtend beviel 'ie me zowaarquote:En idd, die Dubrodingen zijn enorm verfrissendBack for Breackfast werkt prima als ik maar niet wakker wil worden
![]()
Honey, I Washed The Kids, Cereology, Milky Bar... Dat zijn erg lekkere zeepjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:39 schreef vilijntje het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor zeepies? Ben gek op vanille luchten. Ik wil in ieder geval gaan snuffelen aan Karma zeep, Almaar, Tramp shower gel en Flying Fox Temple balm. Die lijken me wel errug lekker![]()
Ja nou, ik moet wát. Ik merk gewoon dat ik sinds m'n scriptie sneller groeiquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:33 schreef Vava het volgende:
Ik moest even op Google kijken wat een crosstrainer precies ismaar ziet er wel leuk uit!
ik hou dat soort dingen nooit langer dan een paar weken volhier staat nog een hometrainer, al maanden onaangeraakt
![]()
Je bedoelt "breakfast" denk ikquote:Back for Breackfast is ook een Dubrogeurtje, perfect om mee wakker te worden![]()
Eensch! Valt in de winkel niet echt op, maar ik vind het een heerlijk fris en vrolijk zeepjequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef MissFrodo het volgende:
17 Cherry Tree Lane is 1 van mijn favorieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |