Ha! Lopik!quote:Nou, wat me nou overkomt...
Er lag een Lush-konijn in m'n brievenbus! Met een heel lief briefje erbij:
Dit konijntje ligt al op jou te wachten sinds het vervelende gebeuren met de enquete. Hij had nog geen tijd gehad om dwars door het land te hoppen vandaar dat hij nu maar met de post komt![]()
En geen afzender.
Handschrift herken ik niet.. er staat geen plaatstempel op... Hmmm... Wel een postkantoornummer, ik moet maar eens op onderzoek uitgaan.
Aan diegene die het heeft verstuurd:![]()
![]()
![]()
![]()
Super super bedankt, echt zooooo lief
![]()
En ik kom er nog wel achter wie je bent.
Ja sorry hoor, ik moest toch wat.quote:
Ik ga voor je duimen dat het helptquote:
Ik heb geen badquote:
Dat was Melusine!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef MissFrodo het volgende:
Ik las net toch echt dat je in je Lush badje ging kruipen.....
Maar als je geen bad hebt wordt het moeilijk. Ik heb ook geen bad, maar dat maakt het wel een stuk goedkoper als je bij Lush gaat shoppen![]()
En als het goed is zit daar ook een en ander voor mij bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:39 schreef MissFrodo het volgende:
Ja das ook weer waar, ik weet mezelf ook altijd weer goed te verwennen. Volgende week zal mijn Duitslandpakket wel binnenkomen met allerlei heerlijkheden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Lopik!
ANITRA!
Dankjewel![]()
Nou zal je zien dat het tóch nog iemand anders is![]()
Ziejewelquote:
oh kutquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bob
Hemelvaart met een d
Mijn taalhart, wat doe je.
Ach, het breekt hier op fok! meerdere malen per dag, dus achquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef Bob. het volgende:
oh kut![]()
ik heb een chronisch gebrek aan gevoel voor spelling dus mijn posts hier gaan dan zwaar voor je worden![]()
Wat is het leven toch zwaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het breekt hier op fok! meerdere malen per dag, dus ach.
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ziejewel
Je bent een schat
Echt superlief van je!
Hahaha wel heel erg leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha! Lopik!
ANITRA!
Dankjewel![]()
Nou zal je zien dat het tóch nog iemand anders is![]()
Ja, goed he?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:37 schreef noekje het volgende:
Anitra, wat lief!
Wat is iedereen toch lief hier de laatste tijd.![]()
Jazeker zit daar een lading voor jou bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef JacMar het volgende:
[..]
En als het goed is zit daar ook een en ander voor mij bij![]()
![]()
Ik heb zuslief ook Lushverslaafd gemaaktIk heb haar alleen een klein flesje snowfairy gegeven en ze heeft wat van mijn spulletjes gebruikt afgelopen weekend..
Gisteren mailde ze dat ze haar eerste bestelling had gedaan![]()
Beterschap MissFrodo ik hoop dat je snel opknapt!![]()
En nu even lekker in bad met een halve snowfestival Happy pill![]()
![]()
Oooo ook al zo liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef noekje het volgende:
Ik heb de Flosty Gritters en de Sunny Side's. Lekker joh!
Om Vava een lol te doen ga ik straks in bad met eentje. Zo lief ben ik dan weer. Het wordt hier een soort van, pay it forward.
Ik ben ook heeeeel benieuwd!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:29 schreef noekje het volgende:
Ik heb de Flosty Gritters en de Sunny Side's. Lekker joh!
Om Vava een lol te doen ga ik straks in bad met eentje. Zo lief ben ik dan weer. Het wordt hier een soort van, pay it forward.
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.quote:
Ik zou niet weten hoe American Cream ruiktquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hou enorm van bbs-en maar toen kerst was afgelopen vond ik het assortiment ook niet zo geweldig meer. Alleen de ma bar. Deze zijn echt een hele goede vervangers. Flosty Gritters is helemaal lekker, ruikt idd exact naar American Cream.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe American Cream ruikt![]()
Heel erg verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe American Cream ruikt![]()
Goede reden om die bbs een keer te testenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:42 schreef noekje het volgende:
Vanille en aardbeitjes vind ik. Meisjes toch!
Happyquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef noekje het volgende:
Oh en Sunny Side vind ik echt wat weg hebben van Happy Soap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |