Zou wel een stunt zijn als BB nog iets met hem gaat doen... Hij is nú al populairquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
En weer gaat t over Leroy...
Hij heeft een kater, doet het vast rustig aan vanochtend.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef Sealord het volgende:
waarom gaat Ralph niet pakken, hij is toch ook genomineerd?
Dat heeft wel een of andere reden hoor... ze nemen hem nog weleens te grazen..quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het stoort me ook dat BB op deze manier Rob zo regelmatig als "leader of the pack" profileert.
idd het stoort mij ook nogalquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het stoort me ook dat BB op deze manier Rob zo regelmatig als "leader of the pack" profileert.
-offtopic-quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als BB nog iets met hem gaat doen... Hij is nú al populair
Nou ja, feit is wél dat de andere bewoners gewoon naar hem luisteren!!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft wel een of andere reden hoor... ze nemen hem nog weleens te grazen..
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef RB-tje het volgende:
dat is ralph niet....
ik wilde niet mee in de tweeling broer gedachte maar ik zat net te kijken toen hij vol in beeld kwam en hij lijkt wel iets andersquote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef RB-tje het volgende:
dat is ralph niet....
Ik heb Caps gemaakt....momentjequote:Op donderdag 15 september 2005 12:11 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dit hoofd lijkt mij wat dikker...
Ik ben geen mama.... Mijn nick wordt over het hele internet nogal vaak gebruikt... (maar ík was de eerste, gebruik 'm al een jaar of tienquote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
-offtopic-
Ben jij wie ik denk dat jij bent? mama-flugeltje?? :0
-einde offtopic-
wat lees ik nou trouwens? is nathalie zwanger van ralph??
Hij heeft ook ineens een beetje zakken onder zijn ogen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:11 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dit hoofd lijkt mij wat dikker...
Ik twijfelde al.. maar de flugeltje die ik ken is ook uit Tilburgquote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen mama.... Mijn nick wordt over het hele internet nogal vaak gebruikt... (maar ík was de eerste, gebruik 'm al een jaar of tien)
de geruchten in het huis gaan dat Naat zwanger is van Ralph en dat vriendje van Naat (Joost) eigenlijk haar broer is....
momentje ... krijg je kop van RAlph ... sorry, zn hoofdquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
Hebben we douche-caps van vanochtend?.... Kunnen we lichaam(sdelen) vergelijken....
Foto's willen we! Foto's!!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef Darklight het volgende:
Er loopt iemand rond die op Ralph lijkt:
Gepost door Bibikuif22 @ 15-09-2005 - 11:13
Weten jullie dat er hier in Rijswijk een jongen bij een bloemenzaakje werkt van wie wij dachten dat het Ralph was?!? Ik zou zaterdag even goed opletten of hij in de kraam staat, misschien is het zijn broer wel. Tenzij ze nu Ralph in de bloemenzaak zetten natuurlijk
Het ging me om een ander lichaamsdeel...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
momentje ... krijg je kop van RAlph ... sorry, zn hoofd
sorry ... ik repliede op de verkeerde post hahaquote:Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging me om een ander lichaamsdeel...![]()
![]()
Ja, dát! Niet meer dat treuzelende gedoe! Hij is zo bijna woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef Knurkie het volgende:
hij beweegt wel minder langzaam(sloom klinkt lullig)
Ik las in de streams dat er vannacht iets is voorgevallen tussen haar en Rob. Wellicht is de boodschap aangekomen en doet ze nu wat meer mee...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja begint wat brutaler te worden volgens mij
Ze begint zelfs sex toespelingen te maken
Serieus?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef BubbleBabe het volgende:
Misschien eens letten op stopwoordjes enzo? of uitspraken?
Zijn broer heeft vast andere stopwoordjes dan Ralph..
Nee, Leroy is een negerquote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef marbe het volgende:
Zou de broer van Ralph niet toevallig Leroy heten?????
Is wel iets waar zwangeren vaker last van hebben!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zelgt nu ook dat Tanja een beetje geil aan het worden is
is gewoon Ralph....quote:
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef BlueEyes het volgende:
Ralph z'n broer zou nooit kunnen weten wat allemaal van Ralph zou zijn nu met het inpakken... Tenzij alles stiekum gemerkt is...
ja daar zat ik gisternacht ook al aan te denken...... hmmmm.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef Uiruru het volgende:
[..]
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?
Heeft mijn vrouw helaas nooit gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel iets waar zwangeren vaker last van hebben!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gelooft niet in de tweelingbroer-van Ralph theorie.
Of 24/7 de streams kijktquote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef Uiruru het volgende:
[..]
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?
Ik weet het niet zeker, ben nog nooit zwanger geweest, maar ik heb het gehoord van schoonzussen die al wél een koter hebben gefabriceerd....quote:Op donderdag 15 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft mijn vrouw helaas nooit gehad
Mss is Nathalie wel op de hoogte van de wisseltruukquote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
anders vergeet je even natte lie die 4 jaar een relatie heeft gehad met ralph en dus heus wel op de hoogte zou zijn van een tweelingbroer.
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dát! Niet meer dat treuzelende gedoe! Hij is zo bijna woest aantrekkelijk.
.
En wat als natte ali en ralph al lang op de hoogte waren van dit plannetje? Eerlijk zijn ze niet echt in het huis.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
anders vergeet je even natte lie die 4 jaar een relatie heeft gehad met ralph en dus heus wel op de hoogte zou zijn van een tweelingbroer.
Anders vergeet je even dat alles van te voren bedacht kan zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zit Nathalie ook wel in het complot???quote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
las ik niet her en der dat Nath dr borsten ineens groter waren??quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien zit Nathalie ook wel in het complot???
Ach ja... na de bevalling heb ik het wel weer ingehaaldquote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
Wel jammer voor je, mijn broers vonden het wel errug leuk!!
heb ik idd ff naar gekeken.... Het is gewoon Ralph.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef GraafD het volgende:
Je moet op oren letten die zijn bij iedereen anders.
Volgens mij heeft ze gisteren een opvulbeha gekregen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
las ik niet her en der dat Nath dr borsten ineens groter waren??
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Maurisico het volgende:
Vandaar dat Ralph zoveel fietste! Deed ie gewoon samen met zijn tweelingbroer!
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Maurisico het volgende:
Vandaar dat Ralph zoveel fietste! Deed ie gewoon samen met zijn tweelingbroer!
En dat juist uit de mond van de muts die aan haar noppen heeft laten rommelenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Chantal zeggen dat ze nog steeds last van de camera hebben. Ingrid zegt dat ze nog steeds niet helemaal bloot gaat douchen.
Of neus en ogen. Toch lijkt het me vrij sterk dat mensen een identiek stemgeluid hebben, ook al zijn het tweelingbroers. Het enige vervelende is dat je bijna geen foto's vanuit dezelfde positie hebt, dus je kan niet echt vergelijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef GraafD het volgende:
Je moet op oren letten die zijn bij iedereen anders.
of er is weel geld geboden, en dat heeft ze het in haar beha gestopt...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren een opvulbeha gekregen.
Zijn haar zit anders. Misschien scheelt dat ook wel. Dan nog kan ik daar de "heldere blik" niet mee verklaren.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef Marrije het volgende:
Maar ik moet zeggen, Ralph ziet er vandaag wel anders uit, een andere oogopslag ofzo, misschien is ie afgevallen en zie je dat terug in zijn gezicht?
Het énige mysterieuze is dus WAAROM Rob hierin betrokken werd....quote:Met een glas wijn nog in de hand kwamen koppeltjes Nathalie & Ralph en Ingrid & Menno gisteravond terug in het Huis. De Bewoners zijn nieuwsgierig waar de koppels zijn geweest. Zij mogen echter alleen zeggen dat ze lekker hebben gegeten.
Big Brother gaf de beide koppels tijdens een intiem diner uitgebreid de tijd, om tegen elkaar te zeggen wat er nog gezegd moest worden. Dit was misschien voorlopig wel de laatste kans hiervoor, want voor mannen Ralph en Menno zal dit namelijk best wel eens het laatste avondmaal in het Huis kunnen zijn. De koppels lieten het diner zich heerlijk smaken. Wat de koppels besproken hebben mogen ze de rest van de Bewoners niet vertellen, maar waarom eigenlijk? en waarom is Rob de hele avond met schalen en borden in de weer geweest?
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
Hahaha wat een conspiracy-gelul hier zeg! Dat huis is er niets bij.![]()
Ik denk dat Ralph inderdaad homo is: hij heeft een anale relatie met zijn tweelingbroer.![]()
Hij is al klaarquote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Sealord het volgende:
Heeft Ralph nou nog niet gepakt? dt moest toch binnen een uur of heb ik het gemist?
Of de alcohol is nog steeds niet uitgewerkt.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat het gesprek van gisteren met Nathelie een druk van Ralph heeft afgehaald, en dat ie nu meer zichzelf kan zijn... En daardoor ontspannender is, drukker...
hij is al klaar!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Sealord het volgende:
Heeft Ralph nou nog niet gepakt? dt moest toch binnen een uur of heb ik het gemist?
2 bewoners verdwenen (Ralph en Nathalie). Een derde was erbij betrokken (Rob)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef sannuh het volgende:
Huhh wat is dat met die 2 bewoners verdwenen enz en die vage verhalen van talpa??
Maar van een slome duikelaar naar een normaal persoon veranderen alleen omdat je even met elkaar mocht praten? Ik weet het niet hoor. Als er dan toch een acteur in moet zitten dan nomineer ik bij deze Ralphquote:Op donderdag 15 september 2005 12:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat het gesprek van gisteren met Nathelie een druk van Ralph heeft afgehaald, en dat ie nu meer zichzelf kan zijn... En daardoor ontspannender is, drukker...
verdwenen? Ik zie ze toch echt zitten hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
2 bewoners verdwenen (Ralph en Nathalie). Een derde was erbij betrokken (Rob)
Jamaar komop, het is een vent, en die doen altijd raar en onverwachts en nooit wat jij als vrouw verwacht van ze...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar van een slome duikelaar naar een normaal persoon veranderen alleen omdat je even met elkaar mocht praten? Ik weet het niet hoor. Als er dan toch een acteur in moet zitten dan nomineer ik bij deze Ralph.
Denk je dat ze dat zou mogen als dit als troef gebruikt wordt?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef Zapje het volgende:
De bewoners worden vaak paranoia, maar de Fok!ers ook........de complottheorieen rijzen de pan uit....
![]()
maar op het eerste gezicht * lijkt * Ralph z'n gezicht wat puntiger.......maar heeft Nathalie het wel eens over een tweelingbroer gehad dan...... ??
Als dit lulig overkomt spijt 't me, is namelijk niet mijn bedoeling, maar misschien is het handig als je de streamverslagen van gisterenavond/vannacht ff doorleest. Is té veel gebeurd om ff in een post te proppen...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef sannuh het volgende:
[..]
verdwenen? Ik zie ze toch echt zitten hoor
Laten we het erop houden dat mannen altijd dezelfde lichaamstaal behouden, hoe gek ze ook doenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jamaar komop, het is een vent, en die doen altijd raar en onverwachts en nooit wat jij als vrouw verwacht van ze...
Zijn haar zit anders en het is nat. Verder heeft hij een wat dikkere kop omdat hij nog vocht vasthoud van de drank gisteren....quote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel 'anders' uit vergeleken met onderstaand screenshot van het feestje-met-muziek.
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/6050/mwsnap3653nn.th.jpg]afbeelding][/URL]
hmm ok.. ik dacht dat iemand t wel even zou willen samenvatten.. Ik ben dan even de streamverslagen aan t lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dit lulig overkomt spijt 't me, is namelijk niet mijn bedoeling, maar misschien is het handig als je de streamverslagen van gisterenavond/vannacht ff doorleest. Is té veel gebeurd om ff in een post te proppen...![]()
Veel plezier, was namelijk erg leuk gisteren.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef sannuh het volgende:
[..]
hmm ok.. ik dacht dat iemand t wel even zou willen samenvatten.. Ik ben dan even de streamverslagen aan t lezen![]()
Heeft de drank dan ook zijn neus afgevlakt? Lijkt toch ook wel anders? (en ik heb geen drank opquote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn haar zit anders en het is nat. Verder heeft hij een wat dikkere kop omdat hij nog vocht vasthoud van de drank gisteren....
nee oke heb je gelijk in, maar dan wordt iedereen om de tuin geleid....want Nathalie wist van niks dat Ralph erin zou komen.......of ook allemaal spel.......??quote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat zou mogen als dit als troef gebruikt wordt?.
Op de ene foto heeft hij een puntige smalle neus en op de andere is het puntje veel breder en ronder, lijkt wel.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef sannuh het volgende:
hele andere neus!!! Die ralph en zijn tweelingbroer dan he
Haha, de theorie vind écht een gevolg geloof ik... (ikzelf geloof er niet in)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft de drank dan ook zijn neus afgevlakt? Lijkt toch ook wel anders? (en ik heb geen drank op)
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
heeft Ralph een tweelingbroer dan?
Ralph heeft een zus.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
Ik heb gehoord dat het zelfs een vierling is, waarvan één geadopteerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Sassefras het volgende:
wie?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fietsen ze trouwens niet meer?
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fietsen ze trouwens niet meer?
om het complot compleet te maken op Talpa staat een foto van een blond kindje en een half blondkindje aan de handjes te zien van dezelfde leeftijd(zus is ouder dus handje zou groter moeten zijn)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:53 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Ralph heeft een zus.
Misschien is Ralph wel de transsexueel en is hij verwisseld met zijn/haar zus?!?
*gooi er even een complotje in*
idd! Ik ben zoo benieuwd wat t is!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op de ene foto heeft hij een puntige smalle neus en op de andere is het puntje veel breder en ronder, lijkt wel.
Nee ik denk het anders. Gisteren wel alles meegemaakt. Vanochtend ook dat berichtje gelezen over de 2 verdwenen bewoners.... en ik denk nu ook anders.... toch omgeruild..... ok het kan waar zijn en ook weer nietquote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dit lulig overkomt spijt 't me, is namelijk niet mijn bedoeling, maar misschien is het handig als je de streamverslagen van gisterenavond/vannacht ff doorleest. Is té veel gebeurd om ff in een post te proppen...![]()
gewoon dezelfde Ralph, hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 12:57 schreef FlowKey het volgende:
We doen er gewoon nog een om over te speculeren:
[afbeelding]
Huh???quote:Op donderdag 15 september 2005 13:03 schreef FlowKey het volgende:
Ze hebben genomineerd!!
waarom kan jij t weten dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon dezelfde Ralph, hoor
en ik kan het weten
hihi![]()
of toch niet ...?quote:
volgens mij wil ik dat niet weten ...quote:
dat vraag ik me ook af...quote:
Had je dan niet door dat Milagro vandaag iets andere berichten typt?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Had je dan niet door dat Milagro vandaag iets andere berichten typt?
Ik heb gehoord dat ze eigenlijk de tweelingzus is van Nathalie en nu in het huis zit en Nathalie heeft uiteraard haar taak hier overgenomenvandaar ook de voorliefde voor Ralph en de behoefte het over te brengen op anderen zodat Ralph erin zou blijven. Anders had BB dat hele geheim voor niks bedacht!
ik moet nu weg , ben al te laatquote:
dat zwart/wit ding bedoel je??? Ik heb ook geen flauw idee, zat het mezelf ook al af te vragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef sannuh het volgende:
er draait iets in de gang rond.. wat is dat?
Boenmachine? De interieurverzorgster is gearriveerd?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef sannuh het volgende:
er draait iets in de gang rond.. wat is dat?
jep zwart/witte ding bedoel ikquote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dat zwart/wit ding bedoel je??? Ik heb ook geen flauw idee, zat het mezelf ook al af te vragen.
idd dat lijkt mij ook wat overdreven of ze moet er net achter gekomen zijn maar ik denk niet dat dat waar isquote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Cyan het volgende:
Dan zou Nathalie dus roken én drinken tijdens haar zwangerschap. Ze klaagt niet over pijntjes of iets dergelijks.
We laten ons weer gek maken door theorieën en vage bronnen
Hier in NL werkt zoiets niet joh, veel te klein landje.... Zouden we zó achter zijn...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
In Australie schijnt er al wel eens zo'n tweeelingwissel geweest te zijn
daarom vertellen ze het vanavond aan ons maar niet aan het huisquote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier in NL werkt zoiets niet joh, veel te klein landje.... Zouden we zó achter zijn...
ik heb niks gejat, netjes overgenomen met bron vermelding erbijquote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef BubbleBabe het volgende:
Beter goed verzonnen dan slecht gejat
video instellen en anders terug lezen er zal genoeg geschreven wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Bep het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien ,verdomme
zei ook niet dat JIJ het verzonnen hadquote:Op donderdag 15 september 2005 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niks gejat, netjes overgenomen met bron vermelding erbij![]()
Tanja rookt ook.... en ze is tanja niet met der pijntjesquote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Cyan het volgende:
Dan zou Nathalie dus roken én drinken tijdens haar zwangerschap. Ze klaagt niet over pijntjes of iets dergelijks.
volgens mij wordt ddat de allergrootste anticlimax tot nu toe ...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Bep het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien ,verdomme
ok.... dan is het goedquote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
zei ook niet dat JIJ het verzonnen had
Je zal het niet geloven maar ik heb geen video , ik ga dus alles wel teruglezenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
video instellen en anders terug lezen er zal genoeg geschreven worden
hmmm ... good point ...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef Ireth het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat wij van die rotstreams af kunnen zien dat Ralph Ralph niet is, maar dat ze het daar in levende lijven niet door zouden hebben...
ahhhh dat is sneu dan wordt het idd lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:19 schreef Bep het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar ik heb geen video , ik ga dus alles wel teruglezen![]()
Op Talpa zetten , en afstandsbediening vestoppen!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het waarschijnlijk ook niet zien....
Ik krijg visite..... ik wil BB kijken de rest voetbal geloof ik
Nee , ben aan het werk vanavondquote:Op donderdag 15 september 2005 13:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhhh dat is sneu dan wordt het idd lezen
kan je niet stiekum kijken
Bordje op de deur hangen: "wegens verbouwing gesloten" en de deurbel saboterenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
oke helemaal met je eens,maar die opmerking van Rob dan over haar borsten gisterquote:Op donderdag 15 september 2005 13:11 schreef Bep het volgende:
Nathalie zuipt heus niet zoveel als ze zwanger zou zijn
http://www.talpa.tv/web/show/id=47822quote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen maken wel meer rare opmerkingen als er borsten in het spel zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 13:24 schreef charlysilva het volgende:
[..]
oke helemaal met je eens,maar die opmerking van Rob dan over haar borsten gister![]()
Voetbal is vanavond not donequote:Op donderdag 15 september 2005 13:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Op Talpa zetten , en afstandsbediening vestoppen!![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Mannen maken wel meer rare opmerkingen als er borsten in het spel zijn![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werd net gebeld door Ingrid, die heeft stiekem een mobieltje mogen houden namelijk, volgens haar is roel zwanger van lieske.
Zou mijn CAO maar ff bekijken,BB is verplicht dacht ik op het werkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:23 schreef Bep het volgende:
[..]
Nee , ben aan het werk vanavondDaar hebben we geen tv
Ik ga het waarschijnlijk gewoon halen op rrn kwartier na.... Feyenoord is om 20:45 uur afgelopen, en Heerenveen mogen ze gewoon niet kijken van mij.... PUNT!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Voetbal is vanavond not doneHet is DE avond van BB
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Die grap van Roel. Das een magnetron.
terug lezen,zullen heel wat topics wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
video instellen en anders terug lezen er zal genoeg geschreven worden
Heerenveel echt niet belangrijk,hou je vrouwelijke vuist op de tafelquote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het waarschijnlijk gewoon halen op rrn kwartier na.... Feyenoord is om 20:45 uur afgelopen, en Heerenveen mogen ze gewoon niet kijken van mij.... PUNT!![]()
Als ze staat zie je het welquote:Op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is er nou zo knap aan dido dan???? Ik zie het niet hoor?
[afbeelding]
gooi dr es een capje van je eigen in charly ...?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Als ze staat zie je het wel![]()
en die is zwanger van de tweelingbroer van Ralph ... (van een tweeling natuurlijk)quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze Nathalie gedraagt zich zo anders als de Nathalie van de vorige dagen. Wellicht heeft Nathalie een tweelingzus met wie zij is geruild.![]()
echt niet....quote:Op donderdag 15 september 2005 13:37 schreef Bep het volgende:
Volgens mij is Tanja zwanger
yepquote:Op donderdag 15 september 2005 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb last van een flinke buffer op stream 1, meerdere mensen ook?
EDIT ik gebruik de Garnierstreams in Windows Mediaplayer
nopequote:Op donderdag 15 september 2005 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb last van een flinke buffer op stream 1, meerdere mensen ook?
EDIT ik gebruik de Garnierstreams in Windows Mediaplayer
Thnxquote:
Welke gebruik jij dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Mijn streams doen het prima hoor.
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pcquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef FlowKey het volgende:
[..]
gooi dr es een capje van je eigen in charly ...?
op dit moment de mijne ookquote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Mijn streams doen het prima hoor.
Vreemd hoor, misschien ligt het aan mijn provider? Met mn verbinding is namelijk niets aan de handquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op dit moment de mijne ook
garnierstreamingmedia
Zo'n programmaatje met vier streams in één. Heb ik op de eerste dag van iemand hier gedownload... BB stream 2005 heet het, geen flauw idee meer van wie ik het gedownload heb.quote:
google ff op 'MWSnap' ...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pc![]()
Is dat sinds vandaag? Want ik schakelde net 20min geleden in en gisteravond was alles nog prima hierquote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef teckeltje het volgende:
ik heb ook heel veel last van buffering en zit bij de Kabelfoon,ook versta ik nog steeds praktisch niks van de streams zou het schelen dat ik een laptop heb?
Nee, ik gebruik ook een laptop en ik zit nu BB én Expeditie Robinson te streamenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef teckeltje het volgende:
ik heb ook heel veel last van buffering en zit bij de Kabelfoon,ook versta ik nog steeds praktisch niks van de streams zou het schelen dat ik een laptop heb?
stuur me even een mailtje. dan stuur ik wat leuks terugquote:Op donderdag 15 september 2005 13:44 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal het eens gaan leren hoe dat moet.Hoop op medewerking van mijn pc![]()
heeft niks met je videokaart te maken hoor.......wel de snelheid van je internetverbinding, heb je een hele lage snelheid, dan heb je een kleine stream ( uitvergroot met veel pixels ) ...en met een goede verbinding heb je een glashelder beeld......en een bepaalde gedeelte ook het geheugen natuurlijk, want het moet gebufferd worden......quote:Op donderdag 15 september 2005 14:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, ben namelijk niet al te technisch aangelegd, maar heeft de kwaliteit van de streams ook niet heel veel te maken met je computer inhoud zoals videokaart enzo?Een flaptop heeft toch meestal niet echt hoge videokaarten aangezien die niet echt gemaakt worden voor spellen?
Verzonden ouwe clupper dat je er bent;)quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuur me even een mailtje. dan stuur ik wat leuks terug
charmed_angel@hetnet.nl
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abboquote:Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef Rica het volgende:
Bij mij (chello) doen de streams ook wel eens moeilijk. Meestal helpt het om even op stop te drukken en opnieuw te openen. Heb ook het idee dat het op de drukke uren vaker voorkomt.
Beginnersgelukquote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals ik heb het pas sinds vandaag en mijn verbinding is uitstekendwaar het dan aan ligt weet ik ook niet maar vervelend is het wel ffcourse
Het was de mooiste dag van mijn leven, het opzeggen van mijn Chello abonnement en weer terug naar xs4allquote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abbo![]()
hier ook Chello ( light ), maar totaal geen last van buffering....en overschakelen van de ene naar de andere stream binnen 5 seconden.......quote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abbo![]()
Nu ga ik twijfelenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het was de mooiste dag van mijn leven, het opzeggen van mijn Chello abonnement en weer terug naar xs4all.
Je gebruikt de garnier streams?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
hier ook Chello ( light ), maar totaal geen last van buffering....en overschakelen van de ene naar de andere stream binnen 5 seconden.......
gewoon de streams op de Talpa site.......kijk wel ff bij je opties, of de protocollen allemaal aan staan....en dat standaardbuffering aanstaat...en de verbindingssnelheid laten bepalen...tenminste zo heb ik alles staan, en werkt perfect........quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Je gebruikt de garnier streams?
Dido!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef jessie het volgende:
Dido ik vind dr echt niks aan aan dat mens.
gevonden! top,thanksquote:Op donderdag 15 september 2005 14:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
gewoon de streams op de Talpa site.......kijk wel ff bij je opties, of de protocollen allemaal aan staan....en dat standaardbuffering aanstaat...en de verbindingssnelheid laten bepalen...tenminste zo heb ik alles staan, en werkt perfect........
Ja blijkbaar. Heb ik dan nooit zo op gelet zeker.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Menno en Joost konden het volgens mij allang goed vinden
Ziet er wel erg gay uit ja...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
daarnet gemaakt... 5 of 10min geleden...:
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien ook wel een leuk stel !!![]()
vooral dat onderste shotquote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
daarnet gemaakt... 5 of 10min geleden...:
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien ook wel een leuk stel !!![]()
Ja je hebt gelijk! Is waar ook! Maar denk dat ze nu dus Menno gaat stemmen als Rikkert er uit gaat wat ik ook wel verwachtquote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef jessie het volgende:
Nee Dido had op Rikkert gestemd en die zou ze weer doen als hij erin blijft!!
er schijnt een klokje te zitten in de jacuzzi......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef jessie het volgende:
Maar er had iemand gezien hoe laat t was. Waar zien ze dat dan?
Jacuzzi, maar die klok loopt achterquote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef jessie het volgende:
Maar er had iemand gezien hoe laat t was. Waar zien ze dat dan?
misschien toch een fok actie??? NOMINEER TANJA??? Staan ze met spandoek bij de hekken?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Waarom moeten ze nou naar binnen? En de deuren moeten dicht!
Voorbereidingen voor de live-uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Tan is zich idd op een harstikke fijne manier aan het ontwikkelen. Je merkt hier op Fok ook steeds vaker positieve reacties m.b.t. haar, en de denigrerende scheldpartijen/ opmerkingen blijven steeds meer achterwege.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:39 schreef Bergie het volgende:
Ik ben ff een daggie weggeweest........en ik kan mijn ogen niet geloven....Tanja praat met anderen en lijkt wel geinteresseerd....ze is toch nog wel zwanger of heeft ze al gebigt?
Rob heeft de zogenaamde "Jacuzzi-Tijdzone"quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacuzzi, maar die klok loopt achter
Ja, maar dat is normaal in BB, daar zijn die zwangeren op gecast!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Cyan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |