Verzonden ouwe clupper dat je er bent;)quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuur me even een mailtje. dan stuur ik wat leuks terug
charmed_angel@hetnet.nl
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abboquote:Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef Rica het volgende:
Bij mij (chello) doen de streams ook wel eens moeilijk. Meestal helpt het om even op stop te drukken en opnieuw te openen. Heb ook het idee dat het op de drukke uren vaker voorkomt.
Beginnersgelukquote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Nogmaals ik heb het pas sinds vandaag en mijn verbinding is uitstekendwaar het dan aan ligt weet ik ook niet maar vervelend is het wel ffcourse
Het was de mooiste dag van mijn leven, het opzeggen van mijn Chello abonnement en weer terug naar xs4allquote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abbo![]()
hier ook Chello ( light ), maar totaal geen last van buffering....en overschakelen van de ene naar de andere stream binnen 5 seconden.......quote:Op donderdag 15 september 2005 14:09 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nog een Chello gebruiker hier.Veel last van buffering.In de avond ook best erg...en dat met ene chello extreme abbo![]()
Nu ga ik twijfelenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het was de mooiste dag van mijn leven, het opzeggen van mijn Chello abonnement en weer terug naar xs4all.
Je gebruikt de garnier streams?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
hier ook Chello ( light ), maar totaal geen last van buffering....en overschakelen van de ene naar de andere stream binnen 5 seconden.......
gewoon de streams op de Talpa site.......kijk wel ff bij je opties, of de protocollen allemaal aan staan....en dat standaardbuffering aanstaat...en de verbindingssnelheid laten bepalen...tenminste zo heb ik alles staan, en werkt perfect........quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Je gebruikt de garnier streams?
Dido!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef jessie het volgende:
Dido ik vind dr echt niks aan aan dat mens.
gevonden! top,thanksquote:Op donderdag 15 september 2005 14:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
gewoon de streams op de Talpa site.......kijk wel ff bij je opties, of de protocollen allemaal aan staan....en dat standaardbuffering aanstaat...en de verbindingssnelheid laten bepalen...tenminste zo heb ik alles staan, en werkt perfect........
Ja blijkbaar. Heb ik dan nooit zo op gelet zeker.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Menno en Joost konden het volgens mij allang goed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |