is gewoon Ralph....quote:
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef BlueEyes het volgende:
Ralph z'n broer zou nooit kunnen weten wat allemaal van Ralph zou zijn nu met het inpakken... Tenzij alles stiekum gemerkt is...
ja daar zat ik gisternacht ook al aan te denken...... hmmmm.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef Uiruru het volgende:
[..]
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?
Heeft mijn vrouw helaas nooit gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel iets waar zwangeren vaker last van hebben!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gelooft niet in de tweelingbroer-van Ralph theorie.
Of 24/7 de streams kijktquote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef Uiruru het volgende:
[..]
En wat als die tweelingbroer al de hele tijd ook in het huis zit om alles te observeren?
Ik weet het niet zeker, ben nog nooit zwanger geweest, maar ik heb het gehoord van schoonzussen die al wél een koter hebben gefabriceerd....quote:Op donderdag 15 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft mijn vrouw helaas nooit gehad
Mss is Nathalie wel op de hoogte van de wisseltruukquote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
anders vergeet je even natte lie die 4 jaar een relatie heeft gehad met ralph en dus heus wel op de hoogte zou zijn van een tweelingbroer.
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dát! Niet meer dat treuzelende gedoe! Hij is zo bijna woest aantrekkelijk.
.
En wat als natte ali en ralph al lang op de hoogte waren van dit plannetje? Eerlijk zijn ze niet echt in het huis.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
anders vergeet je even natte lie die 4 jaar een relatie heeft gehad met ralph en dus heus wel op de hoogte zou zijn van een tweelingbroer.
Anders vergeet je even dat alles van te voren bedacht kan zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zit Nathalie ook wel in het complot???quote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
las ik niet her en der dat Nath dr borsten ineens groter waren??quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien zit Nathalie ook wel in het complot???
Ach ja... na de bevalling heb ik het wel weer ingehaaldquote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
Wel jammer voor je, mijn broers vonden het wel errug leuk!!
heb ik idd ff naar gekeken.... Het is gewoon Ralph.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef GraafD het volgende:
Je moet op oren letten die zijn bij iedereen anders.
Volgens mij heeft ze gisteren een opvulbeha gekregen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
las ik niet her en der dat Nath dr borsten ineens groter waren??
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Maurisico het volgende:
Vandaar dat Ralph zoveel fietste! Deed ie gewoon samen met zijn tweelingbroer!
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Maurisico het volgende:
Vandaar dat Ralph zoveel fietste! Deed ie gewoon samen met zijn tweelingbroer!
En dat juist uit de mond van de muts die aan haar noppen heeft laten rommelenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Chantal zeggen dat ze nog steeds last van de camera hebben. Ingrid zegt dat ze nog steeds niet helemaal bloot gaat douchen.
Of neus en ogen. Toch lijkt het me vrij sterk dat mensen een identiek stemgeluid hebben, ook al zijn het tweelingbroers. Het enige vervelende is dat je bijna geen foto's vanuit dezelfde positie hebt, dus je kan niet echt vergelijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef GraafD het volgende:
Je moet op oren letten die zijn bij iedereen anders.
of er is weel geld geboden, en dat heeft ze het in haar beha gestopt...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren een opvulbeha gekregen.
Zijn haar zit anders. Misschien scheelt dat ook wel. Dan nog kan ik daar de "heldere blik" niet mee verklaren.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef Marrije het volgende:
Maar ik moet zeggen, Ralph ziet er vandaag wel anders uit, een andere oogopslag ofzo, misschien is ie afgevallen en zie je dat terug in zijn gezicht?
Het énige mysterieuze is dus WAAROM Rob hierin betrokken werd....quote:Met een glas wijn nog in de hand kwamen koppeltjes Nathalie & Ralph en Ingrid & Menno gisteravond terug in het Huis. De Bewoners zijn nieuwsgierig waar de koppels zijn geweest. Zij mogen echter alleen zeggen dat ze lekker hebben gegeten.
Big Brother gaf de beide koppels tijdens een intiem diner uitgebreid de tijd, om tegen elkaar te zeggen wat er nog gezegd moest worden. Dit was misschien voorlopig wel de laatste kans hiervoor, want voor mannen Ralph en Menno zal dit namelijk best wel eens het laatste avondmaal in het Huis kunnen zijn. De koppels lieten het diner zich heerlijk smaken. Wat de koppels besproken hebben mogen ze de rest van de Bewoners niet vertellen, maar waarom eigenlijk? en waarom is Rob de hele avond met schalen en borden in de weer geweest?
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Gert het volgende:
Hahaha wat een conspiracy-gelul hier zeg! Dat huis is er niets bij.![]()
Ik denk dat Ralph inderdaad homo is: hij heeft een anale relatie met zijn tweelingbroer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |