Zou wel een stunt zijn als BB nog iets met hem gaat doen... Hij is nú al populairquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
En weer gaat t over Leroy...
Hij heeft een kater, doet het vast rustig aan vanochtend.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef Sealord het volgende:
waarom gaat Ralph niet pakken, hij is toch ook genomineerd?
Dat heeft wel een of andere reden hoor... ze nemen hem nog weleens te grazen..quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het stoort me ook dat BB op deze manier Rob zo regelmatig als "leader of the pack" profileert.
idd het stoort mij ook nogalquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het stoort me ook dat BB op deze manier Rob zo regelmatig als "leader of the pack" profileert.
-offtopic-quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als BB nog iets met hem gaat doen... Hij is nú al populair
Nou ja, feit is wél dat de andere bewoners gewoon naar hem luisteren!!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft wel een of andere reden hoor... ze nemen hem nog weleens te grazen..
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef RB-tje het volgende:
dat is ralph niet....
ik wilde niet mee in de tweeling broer gedachte maar ik zat net te kijken toen hij vol in beeld kwam en hij lijkt wel iets andersquote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef RB-tje het volgende:
dat is ralph niet....
Ik heb Caps gemaakt....momentjequote:Op donderdag 15 september 2005 12:11 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dit hoofd lijkt mij wat dikker...
Ik ben geen mama.... Mijn nick wordt over het hele internet nogal vaak gebruikt... (maar ík was de eerste, gebruik 'm al een jaar of tienquote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
-offtopic-
Ben jij wie ik denk dat jij bent? mama-flugeltje?? :0
-einde offtopic-
wat lees ik nou trouwens? is nathalie zwanger van ralph??
Hij heeft ook ineens een beetje zakken onder zijn ogen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:11 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dit hoofd lijkt mij wat dikker...
Ik twijfelde al.. maar de flugeltje die ik ken is ook uit Tilburgquote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen mama.... Mijn nick wordt over het hele internet nogal vaak gebruikt... (maar ík was de eerste, gebruik 'm al een jaar of tien)
de geruchten in het huis gaan dat Naat zwanger is van Ralph en dat vriendje van Naat (Joost) eigenlijk haar broer is....
momentje ... krijg je kop van RAlph ... sorry, zn hoofdquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
Hebben we douche-caps van vanochtend?.... Kunnen we lichaam(sdelen) vergelijken....
Foto's willen we! Foto's!!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:13 schreef Darklight het volgende:
Er loopt iemand rond die op Ralph lijkt:
Gepost door Bibikuif22 @ 15-09-2005 - 11:13
Weten jullie dat er hier in Rijswijk een jongen bij een bloemenzaakje werkt van wie wij dachten dat het Ralph was?!? Ik zou zaterdag even goed opletten of hij in de kraam staat, misschien is het zijn broer wel. Tenzij ze nu Ralph in de bloemenzaak zetten natuurlijk
Het ging me om een ander lichaamsdeel...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef FlowKey het volgende:
[..]
momentje ... krijg je kop van RAlph ... sorry, zn hoofd
sorry ... ik repliede op de verkeerde post hahaquote:Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging me om een ander lichaamsdeel...![]()
![]()
Ja, dát! Niet meer dat treuzelende gedoe! Hij is zo bijna woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 12:16 schreef Knurkie het volgende:
hij beweegt wel minder langzaam(sloom klinkt lullig)
Ik las in de streams dat er vannacht iets is voorgevallen tussen haar en Rob. Wellicht is de boodschap aangekomen en doet ze nu wat meer mee...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja begint wat brutaler te worden volgens mij
Ze begint zelfs sex toespelingen te maken
Serieus?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef BubbleBabe het volgende:
Misschien eens letten op stopwoordjes enzo? of uitspraken?
Zijn broer heeft vast andere stopwoordjes dan Ralph..
Nee, Leroy is een negerquote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef marbe het volgende:
Zou de broer van Ralph niet toevallig Leroy heten?????
Is wel iets waar zwangeren vaker last van hebben!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zelgt nu ook dat Tanja een beetje geil aan het worden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |