Ziet er wel erg gay uit ja...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
daarnet gemaakt... 5 of 10min geleden...:
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien ook wel een leuk stel !!![]()
vooral dat onderste shotquote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
daarnet gemaakt... 5 of 10min geleden...:
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien ook wel een leuk stel !!![]()
Ja je hebt gelijk! Is waar ook! Maar denk dat ze nu dus Menno gaat stemmen als Rikkert er uit gaat wat ik ook wel verwachtquote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef jessie het volgende:
Nee Dido had op Rikkert gestemd en die zou ze weer doen als hij erin blijft!!
er schijnt een klokje te zitten in de jacuzzi......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef jessie het volgende:
Maar er had iemand gezien hoe laat t was. Waar zien ze dat dan?
Jacuzzi, maar die klok loopt achterquote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef jessie het volgende:
Maar er had iemand gezien hoe laat t was. Waar zien ze dat dan?
misschien toch een fok actie??? NOMINEER TANJA??? Staan ze met spandoek bij de hekken?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Waarom moeten ze nou naar binnen? En de deuren moeten dicht!
Voorbereidingen voor de live-uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef jessie het volgende:
Tan is zich idd op een harstikke fijne manier aan het ontwikkelen. Je merkt hier op Fok ook steeds vaker positieve reacties m.b.t. haar, en de denigrerende scheldpartijen/ opmerkingen blijven steeds meer achterwege.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:39 schreef Bergie het volgende:
Ik ben ff een daggie weggeweest........en ik kan mijn ogen niet geloven....Tanja praat met anderen en lijkt wel geinteresseerd....ze is toch nog wel zwanger of heeft ze al gebigt?
Rob heeft de zogenaamde "Jacuzzi-Tijdzone"quote:Op donderdag 15 september 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacuzzi, maar die klok loopt achter
Ja, maar dat is normaal in BB, daar zijn die zwangeren op gecast!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef Cyan het volgende:
Dan zou Nathalie dus roken én drinken tijdens haar zwangerschap. Ze klaagt niet over pijntjes of iets dergelijks.
We laten ons weer gek maken door theorieën en vage bronnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |