Zou mijn CAO maar ff bekijken,BB is verplicht dacht ik op het werkquote:Op donderdag 15 september 2005 13:23 schreef Bep het volgende:
[..]
Nee , ben aan het werk vanavondDaar hebben we geen tv
Ik ga het waarschijnlijk gewoon halen op rrn kwartier na.... Feyenoord is om 20:45 uur afgelopen, en Heerenveen mogen ze gewoon niet kijken van mij.... PUNT!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Voetbal is vanavond not doneHet is DE avond van BB
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Die grap van Roel. Das een magnetron.
terug lezen,zullen heel wat topics wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
video instellen en anders terug lezen er zal genoeg geschreven worden
Heerenveel echt niet belangrijk,hou je vrouwelijke vuist op de tafelquote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het waarschijnlijk gewoon halen op rrn kwartier na.... Feyenoord is om 20:45 uur afgelopen, en Heerenveen mogen ze gewoon niet kijken van mij.... PUNT!![]()
Als ze staat zie je het welquote:Op donderdag 15 september 2005 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is er nou zo knap aan dido dan???? Ik zie het niet hoor?
[afbeelding]
gooi dr es een capje van je eigen in charly ...?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Als ze staat zie je het wel![]()
en die is zwanger van de tweelingbroer van Ralph ... (van een tweeling natuurlijk)quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze Nathalie gedraagt zich zo anders als de Nathalie van de vorige dagen. Wellicht heeft Nathalie een tweelingzus met wie zij is geruild.![]()
echt niet....quote:Op donderdag 15 september 2005 13:37 schreef Bep het volgende:
Volgens mij is Tanja zwanger
yepquote:Op donderdag 15 september 2005 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb last van een flinke buffer op stream 1, meerdere mensen ook?
EDIT ik gebruik de Garnierstreams in Windows Mediaplayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |