Een paar flessen jenever doen wonderenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:41 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Maar hoe komt Ralph nou in een half uur dronken?![]()
Ja IK!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ik kan er niet meer tegen, damn wie zit er nog meer half in ze pc van nieuwsgierigheid
Als ik nog verder me PC induik zit ik bijna in dat huisquote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ik kan er niet meer tegen, damn wie zit er nog meer half in ze pc van nieuwsgierigheid
Door 1 biertje wellicht?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nog een keertje![]()
Hoe komt Ralph dronken in een half uur?![]()
Volgende slachtofferquote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef jessie het volgende:
Ik begin een zwak te krijgen voor Ralph
Dat kan je beter aan Ralluf zelluf vraaguh!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Nog een keertje![]()
Hoe komt Ralph dronken in een half uur?![]()
zooo dronken kun je écht niet spelen volgens mij...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
Maybe is het geen alc. maar een blowtje of iets anders?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
*vingertje opsteekt*quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ja ONZE opdracht had Ralph het overquote:Op woensdag 14 september 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
tis bijna voorbij de opdracht
Ralph is high van zijn eerste sigaret.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:46 schreef Showtime het volgende:
whahahaha die Ralph is echt ladderzat, dikke grijns op zijn gezicht
*check*quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
Misschien heeft Nath 'r beloofd vannacht alles te vertellen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido weet volgens mij ook wat er aan de hand is want die is opvallend rustig.
Naat heeft toen ze net terug kwam van dat "etentje" wel iets gefluisterd met Dido, maar of ze iets verteld heeft, wie weetquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
jah en ze giegeld veel ..... ze weet er meer van. Die steentjes hebben er ook wat mee te maken!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
wel voor die van mij iig... Ik zit me hier een burn-out te koekeloeren...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Stelling: BB is slecht voor je gezondheid!
komt goedquote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef Jojogirl het volgende:
Ralph kijkt afwisselend hemels en getergd. Hij heeft het zwaar volgens mij.
Je scherm eens even wat lichter instellen misschienquote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
al de streams zijn dus donker... ik zie helemaal niks op die screenshots
Monitor bijstellen? Hier zijn ze wel aan de donkere kant, maar zeker nog goed te bekijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
hahaha ik denk ook niet dat ik kan slapen, als ik het niet weet. Ik heb van de week zelfs al over BB gedroomtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Day het volgende:
Hey, dit moet wel voor 1 uur bekend gemaakt worden hoor!
(moet dan naar bed en anders kan ik niet slapen)
Welke mediaplayer heb je? met MP 9 had ik daar ook last van! Moet je MP 10 even instaleren dat kan schelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
nou nee want het is alleen maar vanavond.....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef bemeall het volgende:
Je scherm eens even wat lichter instellen misschien![]()
Levert idd mooie verhalen opquote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef phileine het volgende:
Haha, dit is echt genieten. BB heeft het volledig voor elkaar om de streamers gek te maken. Ik ben bang dat we er pas op zijn vroegst morgen in de live-uitzending iets meer over te weten komen. Maar het is wel heel grappig, dit..
Goed voor de kijkcijfers....quote:
Volgens mij gaat ie meteen op z'n bekquote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
O god, laat Ralph nu maar niet lopen....
ik heb wel 10 jaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
Welke mediaplayer heb je? met MP 9 had ik daar ook last van! Moet je MP 10 even instaleren dat kan schelen.
Misschien is ze net wel verteld dat ze Tanja mogen nomineren.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Kijk Nathalie op de loopband staan met een onwijze bigsmile heel de tijd. Wat een vage shit.
Ik denk eerder een stevige joint maar mss heb je wel gelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 22:58 schreef MissX het volgende:
echt ze hebben gewoon xtc zo
Nou t zal geen MDMA geweest zijn hoor..quote:
Het is wel een beeje donker zie mijn screenshot van Ralph een posts hierboven.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb wel 10 ja
jij ziet Chantal nu goed op stream 4?
Da's best een coole opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef Maurisico het volgende:
De opdracht aan Ralf en Natalie was: acteer zo weird dat er op hetFokforum voor 00.00 uur minstens 5 topics lang vragen worden gesteld over jullie gedrag...
goed gedaan Ralfie en Naat, jullie opdracht is geslaagd.
Heb eerder het idee dat Dido net zoals de anderen dingen kunnen relativeren op Joost na dan. Hieruit blijkt weer eens wat voor klein kind Joost is.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
Het is duidelijk dat Dido meer weet. Daarnet was ze boos om de situatie, nu zit ze er relax bij en zegt tegen Joost (die het niet kan hebben dat hij niets weet) dat hij erom moet lachen.
huh? waar zie je dat nu weer\?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:05 schreef bemeall het volgende:
Menno en Ingrid krijgen een envelop
op welke stream kijken jullie?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ze zetten een envelope neer, Ingrid vraagt : Maakt niet uit wie 'm open maakt? Rob zegt dat het niet uitmaakt, hij zegt :"maar ... "
En toen werd de stream afgekapt..
Nee hoorde ik op stream1, Rob ging die kamer binnen en zei "K zet hier een envelop neer", en Iemand vroeg "Maakt het uit wie m open maakt".quote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? waar zie je dat nu weer\?
Is zeker een geintje![]()
dank je wel dat je probeert te helpenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef BBscanner het volgende:
Het is wel een beeje donker zie mijn screenshot van Ralph een posts hierboven.
1 & 4.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op welke stream kijken jullie?
Wij hebben met zn allen ook geen id.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik tune net in, heb de streamverslagen gelezen maar snap er geen ruk van, wat is er nou gebeurd?
Nath en Ralph hebben romantisch etentje gehad ofzo?
ik zit altijd de verkeerde stream te kijken ofzo.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee hoorde ik op stream1, Rob ging die kamer binnen en zei "K zet hier een envelop neer", en Iemand vroeg "Maakt het uit wie m open maakt".
Rob rookt dan ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Djoj het volgende:
Geloof maar dat Rob hier van geniet...zou ik ook doen hoor, is toch leuk om een geheimpje te weten.
Uithoor-alarm, die doos kan haar nieuwsgierigheid toch niet in bedwang houdenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Oh shit, Ralph zit bij Chantal! ALARM!!!!
Chantal: Jij bent de enige van wie ik niets weet....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Oh shit, Ralph zit bij Chantal! ALARM!!!!
die hebben ze weer netjes opgeruimd, gaat vanavond toch niet over haarquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Knurkie het volgende:
misschien een domme vraag maar waar is Tanja?
Gelukkigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wij hebben met zn allen ook geen id.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
die hebben ze weer netjes opgeruimd, gaat vanavond toch niet over haar![]()
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???quote:Op woensdag 14 september 2005 23:09 schreef bemeall het volgende:
[..]
Uithoor-alarm, die doos kan haar nieuwsgierigheid toch niet in bedwang houden
Ralph en Nathalie hebben te horen gekregen dat ze NIETS mogen zeggen over wat er is gebeurd in dat kamertje tijdens het etenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???![]()
Ik weet dat jullie ook niks weten, maar jullie weten zowieso meer dan ik. Ik zie geen raar gedrag, ik zie helemaal niks vreemds en hier wordt gedaan alsof er iets ge-wel-digs aan de gang is.. wat is er dan precies?![]()
En niet zeggen 'dat weten wij ook niet' want je weet in ieder geval IETS waardoor iets raar overkomt ofzo..![]()
Dit weten wijquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie ook niks weten, maar jullie weten zowieso meer dan ik. Ik zie geen raar gedrag, ik zie helemaal niks vreemds en hier wordt gedaan alsof er iets ge-wel-digs aan de gang is.. wat is er dan precies?![]()
En niet zeggen 'dat weten wij ook niet' want je weet in ieder geval IETS waardoor iets raar overkomt ofzo..![]()
Nou, in principe weten we niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie hebben te horen gekregen dat ze NIETS mogen zeggen over wat er is gebeurd in dat kamertje tijdens het eten
Chantal en betoveren?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef MissX het volgende:
Ralph sta op, ga weg, het is een heks. Ze betovert je
Ralph en Rob misschien?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Ralph had t over 14 jaar leeftijdsverschil toen hij uit dat kamertje kwam
van mij wel ik wil het ook wetenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?.
Sure, heel normaal, maar in deze situatie toch niet zo normaal, wat mij betreft hoor...vind ik..quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Daarom mag Chantal toch wel nieuwsgierig doorvragen?.
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef nicoleV het volgende:
yep HOMO
Neh, dit is het niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Garman het volgende:
een theorie:
Big Brother Moet en zal de eerste BB baby hebben en Nu krijgen zowel Nat/Ralph als Menno/Ingrid de envelop met het verzoek hiervoor te zorgen, Indien ze instemmen dan zijn ze imuun voor de rest van het BB avontuur en Mogen ze erin blijven totdat de baby geboren is.
Chantalyptaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja want Chantal is eigelijk Eucalypta![]()
Dat klopt idd Ralph is 30 en Rob 44quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph en Rob misschien?
30 en 44 jaar?
Ja dat zal wel inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph en Rob misschien?
30 en 44 jaar?
maar wat moeten Ingrid en Menno dan in dat kamertje nu?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ok dus de nieuwe theorie is.
Ralph is echt de ex van Nathalie maar heeft net tijdens het etentje aan haar verteld dat hij erachter is gekomen dat hij eigenlijk homo is.
Ralph scheelt 14 jaar met Rob zijn nieuwe vriend, vandaar dat hij het net opmerkte 14 jaar.
Dat weiger ik te accepterenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef nicoleV het volgende:
yep HOMO
LOL dit zou een leuke wending in het verhaal zijn voor Talpa.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ralph is echt de ex van Nathalie maar heeft net tijdens het etentje aan haar verteld dat hij erachter is gekomen dat hij eigenlijk homo is.
Ralph scheelt 14 jaar met Rob zijn nieuwe vriend, vandaar dat hij het net opmerkte 14 jaar.
romantisch etentje?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Knurkie het volgende:
maar wat moeten Ingrid en Menno dan in dat kamertje nu?
Klopt, hij komt nu opeens intelligent over. Daarbij is hij plotsklaps nuchter.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Ralph pakt het handig aan moet ik zeggen.... Chantal wilde hém uithoren, maar het liedje eindigt ermee dat Chantal een boekje over zichzelf opendoet.
Ralph is lang niet zo dom als die soms lijktquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Ralph pakt het handig aan moet ik zeggen.... Chantal wilde hém uithoren, maar het liedje eindigt ermee dat Chantal een boekje over zichzelf opendoet.
Tja, of ze moeten allemaal stoppen met roken.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ik ook..... Ralph roeleert gewoon!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ralph is lang niet zo dom als die soms lijkt
Begin m steeds leuker te vinden
klinkt logischquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Taurus het volgende:
iets dat ze zich raar moeten gedragen ofzo. Dronken typetje moeten zijn.. En elke keer als die gong gaat, moet je omslaan in karakter ofzo.
U got it!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Stali. het volgende:
[..]
Tja, of ze moeten allemaal stoppen met roken..
Ja inderdaad! Slimquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Zolang we geen onbeperkte streams hebben van alles cams tegelijk, zal je altijd een regie hebben en dus een eenzijdig plaatje.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Taurus het volgende:
Zelfs op de streams weet je dus lang niet alles.
weltrustenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef CGJung het volgende:
Ok, ik geef op![]()
![]()
Ik ga na bed, welterusten allemaal, ik lees de afloop morgenochtend wel op de blog![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Knurkie het volgende:
ik geef ht op ik lees het morgen wel ...of zie het in de uitzending
slaap lekker allemaal
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou het nog wel even vol tot 1 uur....![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
Wie blijft er wel kijken???
Slim ja, gezellig nee, we weten geen moer van die jongen.quote:
Nog ff wel jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
Ik blijf nog wel ff, tot ze allemaal gestopt zijn met roken...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
'quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef chamo4u het volgende:
hallo vraagje wordt het geheim nog onthult vanavond of niet want ik lees iets over 1 uur vanacht hoe zit dat
Nee dat red ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef Showtime het volgende:
wanneer de haan kraait duik ik me bed ongeveer in
Als dat zo zou zijn krijgt Dido met haar theorie dat echte lesbische slechte ervaringen gehad hadden met het nader geslacht nog gelijk, alleen dan in het geval van Ralph homoquote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Ralph na de weekopdracht uit de kast komt. Daarom moest Nathalie ook zo lachen, ze is bevrijd vd druk dat Ralph misschien nog wat voor haar voelde
Ehhh sommige 40 plussers zijn best wel leuk hoor...... Chantkwal is niet echt het prototype veertiger.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef mr2004 het volgende:
Wat een eng-nek is die Chantal zeg.
Wat moet zo'n 40+ wijf ook in zo'n programma.
Kon je wel eens gelijk in hebben!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Ralph na de weekopdracht uit de kast komt. Daarom moest Nathalie ook zo lachen, ze is bevrijd vd druk dat Ralph misschien nog wat voor haar voelde
Misschien heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl haakt ook af, duty calls morgenvroeg.
nou ik weet het niet. Ralph zei net, dat onze opdracht bijna is afgelopen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Djoj het volgende:
Geheim wordt zeker niet onthuld tonite, zou teveel voor de hand liggen...
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slim ja, gezellig nee, we weten geen moer van die jongen.
En leuk en aardig dat hij in het huis veel doet, maar als dit zo alle weken doorgaat, mag hij er van mij uit.
Dan luister ik nog liever naar Lieske, die tenminste zichzelf bloot geeft.
Dit is een dom spelletje, nee hoor ik doe het voor mezelf, ja my ass, voor het geld ja.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:26 schreef MissX het volgende:
nou Chantal er zitten zoveel jonge mensen in omdat niemand naar zulke oude wijfen als jij wilt kijken
nee toch??? Dat kan nie...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha hij is homo
Hij doettet heel slim, bij het 1 op 1 gesprek met Rob verteld 'ie ook al niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.
chantal zegt ik lijk wel een homo. En toen zei Ralph ik ook. Erg grappigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee toch??? Dat kan nie...
Cool, gaan we organiserenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
Ja we gaan rotte eieren naar Chantal gooien als ze er uit komt vindt ze leuk zegt ze net!!!
Wat is dat nou weer voor bullshit joh, kom op zeg, 12 naïeve huppelkutjes zoals Lieske van 19, daar word je vrolijk van.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef mr2004 het volgende:
Wat een eng-nek is die Chantal zeg.
Wat moet zo'n 40+ wijf ook in zo'n programma.
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit joh, kom op zeg, 12 naïeve huppelkutjes zoals Lieske van 19, daar word je vrolijk van.![]()
Of allemaal 21-jarigen zoals Joost.
Ze hebben dit jaar al zo weinig bewoners boven de 30, vind ik wel jammer.![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit joh, kom op zeg, 12 naïeve huppelkutjes zoals Lieske van 19, daar word je vrolijk van.![]()
Of allemaal 21-jarigen zoals Joost.
Ze hebben dit jaar al zo weinig bewoners boven de 30, vind ik wel jammer.![]()
Ik heb er al 3 gestuurd.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Stom misschien om te vertellen, maar ik heb een SMS naar 1010 gestuurd met "Ralph" , eerste keer dat ik zoiets doe, maar ik vind Ralph veel te sympathiek om hem morgen te laten gaan.
Bij deze roep ik sympatisanten op hetzelfde te doen.
Als Dido bepaalde dingen niet verteld of doet, vindt iedereen haar een berekend wijf?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.
*check*quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Stom misschien om te vertellen, maar ik heb een SMS naar 1010 gestuurd met "Ralph" , eerste keer dat ik zoiets doe, maar ik vind Ralph veel te sympathiek om hem morgen te laten gaan.
Ik moet al een half uur pissen, maar ik ben nog steeds niet gegaanquote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil niet weg bij die streams.....
hmmmm... ik ren even naar beneden op een fles cassis te pakken....
*wil niet weg*
Ralph lult niet over mensen achter hun rug, ik denk dat dat het verschil maakt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Dido bepaalde dingen niet verteld of doet, vindt iedereen haar een berekend wijf?
Ralph die zegt nog geen 1/10e van wat Dido verteld en dat is gewoon slim![]()
Nou vooruit, ik stuur er ook 1.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |