haha, ik ben ook de weg weer kwijt, wat is er nou met Ralph?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef mazaru het volgende:
Wat gebeurt er allemaal?
Een mens kan niet eens rustig een filmpje kijken![]()
Zum kotsen.... Rob lijk Big Pappa wel!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph :" 't Scheelt 14 jaar he."
Rob : "Er wacht ook iemand op jou jongen."
Ralph heeft t moeilijk met iets.
Geen flauw idee. Niemand heeft een idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Dus Rob heeft ervoor gezorgd dat ze saampjes eens een onderonsje hadden om e.e.a. uit te praten ofzo....
Thanxquote:Op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef reconnect het volgende:
hey kan iemand me uitleggen wat er nu gebeurd in het bigbrother huis? ik snap er niks van :S en van de streamverslagen word ik ook niks wijzer..
was dat een pakje sigaretten?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef Knurkie het volgende:
vreemd Ralph rookt ook opeens
Ralph en Rob schelen wel 14 jaar...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Schelen Rob en Ingrid misschien 14 jaar ?
In het Nederlands, dude..quote:Op woensdag 14 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik het kadootje aan Ralph omdat BB al weet dat hijm orgen exit gaat?
Whahahah afscheidsex gehad?quote:
Lol... ben nog dronken van kwaadheid vanmiddag...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik het kadootje aan Ralph omdat BB al weet dat hijm orgen exit gaat?
Dat dus zeker niet! Rob heeft een pleuris hekel aan Ralph en wil zeker niet dat die 2 weer bijelkaar komen!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:00 schreef Kimske het volgende:
ze mogen er niet meer over praten, en rob hoopt dat Ralph er veel aan gehad heeft. Ik vermoed nu ( spuit 11) dat Rob zelf mocht kiezen wie hij liet eten/ praten....
check hier : De weekopdrachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef Darklight het volgende:
deze opdracht is vannacht afgelopen, was maar 36uur, en ze zijn gistermiddag begonnen
Menno mag zo ook, is dus nog niet zeker.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Lol... ben nog dronken van kwaadheid vanmiddag...
Is het kadootje aan Ralph (etentje) misschien omdat hij morgen exit gaat?
Misschien als ze erover praten moeten ze het huis uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Als Ralph ook maar één ding loslaat is hij de pisang volgens Rob. Nathalie beaamt dit....
AAAAHHHH, ik word gek!!! Wil weten wat er gebeurd is....
ik ben net terug van werk, en als ik zo de streamverslagen lees snap ik niet veel van wat er nou precies aan de hand is..maar dat hebben meer mensen volgens mij..ik vind het wel heel lief van je dat je dat doet hoorquote:
Ik hoorde het ook niet helaas..... Ik denk wel dat er allemaal emo-dingen gebeurd zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph bedankt Rob. Waarom is onduidelijk. Ralph zegt er nog heel zachtjes iets achteraan. Kon iemand dat verstaan?
Ja heb ik ook.... er zit ergens een capaciteitsprobleem!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt gek van die streams, pleuren er om de haverklap uit, heb ik niet eerder meegemaakt.![]()
![]()
![]()
Welke streams gebruik je? Misschien ligt het aan je provider, doe eens een speedtest en dan ook de pingtestquote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt gek van die streams, pleuren er om de haverklap uit, heb ik niet eerder meegemaakt.![]()
![]()
![]()
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
![]()
![]()
Ik had daar gisteren met @home last van, toen maar even ipv streamgate de garnierstreams gepakt. Misschien zijn het dezelfde, maar het hielp voor mij gisteren iigquote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij?
Heb jij toevallig ook @home?
Ikk heb ook @SLOOM.... dus daar zit het!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, speedlinq, speedtestje gedaan, niks aan ut handje, ligt niet aan de providers.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee jij bent coherentquote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef BigBro000 het volgende:
Wat een vaag lul van ralph en Natte lie
Mjaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:16 schreef Showtime het volgende:
whahaha geweldig dit, de streamers worden helemaal gefucked hier
Vanmiddag deed hier (Zwolle) opeens internet niets meer. Wij gebeld met @home, maar er was geen storing zeiden ze. Na veel uittesten op de pc, zonder resultaat, heb ik toen maar een schone windows geinstalleerd. Toen deed internet het echter nog niet, dus opnieuw @home gebeld. Toen bleek er opeens wel wat aan de hand te zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikk heb ook @SLOOM.... dus daar zit het!
Zal wel ergens een knooppunt een probleem hebben helaas... afwachten dus!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag deed hier (Zwolle) opeens internet niets meer. Wij gebeld met @home, maar er was geen storing zeiden ze. Na veel uittesten op de pc, zonder resultaat, heb ik toen maar een schone windows geinstalleerd. Toen deed internet het echter nog niet, dus opnieuw @home gebeld. Toen bleek er opeens wel wat aan de hand te zijn![]()
![]()
Ik moest nieuwe IP nummers, DNA enz enz invullen en toen was de verbinding terug. Helaas lopen de streams zo traag als dikke stront
De snelheid op speedtest was wel goed trouwens
Misschien router ff resetten!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag deed hier (Zwolle) opeens internet niets meer. Wij gebeld met @home, maar er was geen storing zeiden ze. Na veel uittesten op de pc, zonder resultaat, heb ik toen maar een schone windows geinstalleerd. Toen deed internet het echter nog niet, dus opnieuw @home gebeld. Toen bleek er opeens wel wat aan de hand te zijn![]()
![]()
Ik moest nieuwe IP nummers, DNA enz enz invullen en toen was de verbinding terug. Helaas lopen de streams zo traag als dikke stront
De snelheid op speedtest was wel goed trouwens
Dertighonderd camera'squote:Op woensdag 14 september 2005 22:20 schreef Pinball het volgende:
Nathalie: "Hij (Ralph) zit stiekem te roken."
Ralph: "Nah, zo stiekuhm is dat niet met dertighonderd cameras."
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ga ff douchen en dan hoop dat daarna alles duidelijk is
Hij lijk Frooger wel dertigduizendmiljardquote:
Of misschien stoned?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef MissX het volgende:
Ralph ziet er nu uit alsof ie net vette sex heeft gehad
ja te donker voor screens...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Licht is ook wat gedimd, of licht dat aan mij??
Mogen wel oppassen dawe ni paranoie worden
Baal ik ook stevig van... Ik genoot juist van het tussentweetje...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef misterDre het volgende:
Dankzij die Kutsteentjes van Dido weten we nu nog niets![]()
ja wat is dat voor gezeik met die steentjes, snap er de ballen van wat die steentjes van Dido er mee te maken hebben en waarom Ralph dat zo een goede actie vindquote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef misterDre het volgende:
Dankzij die Kutsteentjes van Dido weten we nu nog niets![]()
He ate pussyquote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef bemeall het volgende:
Hij mag dus niet zeggen wat ie gegeten heeft
vraag ik me ook af. Wat me wel opviel: Natalie en Ralph zaten in de tuin te praten. en toen ging die gong ook al, en toen kwam dido toch? en toen ging nat met dido mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef washandje het volgende:
Wat is de deal met die gong
Neequote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
Waar komt die gong nou vandaan...horen jullie um ook?
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef jessie het volgende:
Misschien kan Ralph wel een vrijstelling verdienen
volgende gang bij het diner volgens mij....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
Waar komt die gong nou vandaan...horen jullie um ook?
Dat betekent dat ze weer moeten gaan fietsenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is er met die gong?
Maar elke keer dat ie buiten ook re horen is houdt het gesprek buiten ineens op en gaan ze naar binnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Die gong is het teken voor Rob dat de volgende gang voor de eters klaarstaat.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze weer moeten gaan fietsen![]()
en bij 5x de gong heeft hij verlorenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef Djoj het volgende:
Misschien is die gong een teken dat Ralph zijn mond dicht moet houden...geheugensteuntje
is voor ons ook een raadselquote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Wil iemand even in 'n paar zinnen uitleggen wat er gebeurt is met Ralph en Nathalie vanavond? Ik heb de streamverslagen wel doorgelezen maar daar staan echt alle gesprekken, ik wil alleen even weten wat er is.. Iets met 'n etentje en 'n geheimpje van ralph en 'n gong?![]()
My idea.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Bep het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze daar te eten krijgen. tis vast iets heel anders
Ralph heeft tijdens het eten aan Nathalie bekent dat hij eigenlijk stiekem een relatie met haar Joost heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Wil iemand even in 'n paar zinnen uitleggen wat er gebeurt is met Ralph en Nathalie vanavond? Ik heb de streamverslagen wel doorgelezen maar daar staan echt alle gesprekken, ik wil alleen even weten wat er is.. Iets met 'n etentje en 'n geheimpje van ralph en 'n gong?![]()
In een zin;Lees de TALPA Nieuws site of het de Commentaren terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Showtime het volgende:
Nathalie is de omgebouwde zoon van Rob en Ralph is zijn schoonzoon.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In een zin;Lees de TALPA Nieuws site of het de Commentaren terug!
Ik, maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:33 schreef Knurkie het volgende:
wie heeft er gehoord wat Natje zei in de tuin?
welke lamp??? De looplamp?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef washandje het volgende:
Waarom knippert de lamp de hele tijd?
Haha, penis, dat is de loopband.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef washandje het volgende:
En hoort iedereen een soort alarm-geluid in de verte?
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik, maar dat mag ik niet zeggen.
Geheime opdracht
Ja, dat is de loopband....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef washandje het volgende:
En hoort iedereen een soort alarm-geluid in de verte?
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha, penis, dat is de loopband.
dank je welquote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Lolalala het volgende:
Nathalie zei "Er is helemaal niks aan de hand.... ook al lijkt dat misschien zo...."
Dat was nummer 300 vandaag die "even" bijgepraat wilde worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Stel je niet zo aan alstjeblieft
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
Dit gedoe is vager dan Mullholland Drive en Twin Peaks bij elkaar
haha, nou ik vind het prima, ik heb alweer plezier om BB vanavond.......quote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Showtime het volgende:
Vandaar dat Nathalie haar stem vorige week in beeld werd gebracht, om de andere bewoners op te focken. Ze zijn gewoon 2 acteurs die de andere bewoners fucken.
Het WAS toch een normaal antwoordquote:Op woensdag 14 september 2005 22:38 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Je HOEFT toch geen antwoord te geven?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef Showtime het volgende:
Ik heb weer een nieuwe theorie.
Ralph heeft te horen gekregen als hij verteld wat daar binnen is gebeurd dan moet Rob er morgen uit. Daarom is Rob zo gedreven dat Ralph het niet moet verpesten.
Dat is niet "zelfs" hoor..quote:Op woensdag 14 september 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs Ralph snapt er niets meer van... haha
Nee sgat vond het geen leuk antwoordquote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het WAS toch een normaal antwoord![]()
Idd allebei top, misschien is David Lynch achter de schermen wel producer van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
Dit gedoe is vager dan Mullholland Drive en Twin Peaks bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |