Dat dus zeker niet! Rob heeft een pleuris hekel aan Ralph en wil zeker niet dat die 2 weer bijelkaar komen!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:00 schreef Kimske het volgende:
ze mogen er niet meer over praten, en rob hoopt dat Ralph er veel aan gehad heeft. Ik vermoed nu ( spuit 11) dat Rob zelf mocht kiezen wie hij liet eten/ praten....
check hier : De weekopdrachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef Darklight het volgende:
deze opdracht is vannacht afgelopen, was maar 36uur, en ze zijn gistermiddag begonnen
Menno mag zo ook, is dus nog niet zeker.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Lol... ben nog dronken van kwaadheid vanmiddag...
Is het kadootje aan Ralph (etentje) misschien omdat hij morgen exit gaat?
Misschien als ze erover praten moeten ze het huis uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Als Ralph ook maar één ding loslaat is hij de pisang volgens Rob. Nathalie beaamt dit....
AAAAHHHH, ik word gek!!! Wil weten wat er gebeurd is....
ik ben net terug van werk, en als ik zo de streamverslagen lees snap ik niet veel van wat er nou precies aan de hand is..maar dat hebben meer mensen volgens mij..ik vind het wel heel lief van je dat je dat doet hoorquote:
Ik hoorde het ook niet helaas..... Ik denk wel dat er allemaal emo-dingen gebeurd zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph bedankt Rob. Waarom is onduidelijk. Ralph zegt er nog heel zachtjes iets achteraan. Kon iemand dat verstaan?
Ja heb ik ook.... er zit ergens een capaciteitsprobleem!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt gek van die streams, pleuren er om de haverklap uit, heb ik niet eerder meegemaakt.![]()
![]()
![]()
Welke streams gebruik je? Misschien ligt het aan je provider, doe eens een speedtest en dan ook de pingtestquote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
Ik wordt gek van die streams, pleuren er om de haverklap uit, heb ik niet eerder meegemaakt.![]()
![]()
![]()
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef Djoj het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |