Nou t zal geen MDMA geweest zijn hoor..quote:
Het is wel een beeje donker zie mijn screenshot van Ralph een posts hierboven.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb wel 10 ja
jij ziet Chantal nu goed op stream 4?
Da's best een coole opdrachtquote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef Maurisico het volgende:
De opdracht aan Ralf en Natalie was: acteer zo weird dat er op hetFokforum voor 00.00 uur minstens 5 topics lang vragen worden gesteld over jullie gedrag...
goed gedaan Ralfie en Naat, jullie opdracht is geslaagd.
Heb eerder het idee dat Dido net zoals de anderen dingen kunnen relativeren op Joost na dan. Hieruit blijkt weer eens wat voor klein kind Joost is.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
Het is duidelijk dat Dido meer weet. Daarnet was ze boos om de situatie, nu zit ze er relax bij en zegt tegen Joost (die het niet kan hebben dat hij niets weet) dat hij erom moet lachen.
huh? waar zie je dat nu weer\?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:05 schreef bemeall het volgende:
Menno en Ingrid krijgen een envelop
op welke stream kijken jullie?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ze zetten een envelope neer, Ingrid vraagt : Maakt niet uit wie 'm open maakt? Rob zegt dat het niet uitmaakt, hij zegt :"maar ... "
En toen werd de stream afgekapt..
Nee hoorde ik op stream1, Rob ging die kamer binnen en zei "K zet hier een envelop neer", en Iemand vroeg "Maakt het uit wie m open maakt".quote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? waar zie je dat nu weer\?
Is zeker een geintje![]()
dank je wel dat je probeert te helpenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef BBscanner het volgende:
Het is wel een beeje donker zie mijn screenshot van Ralph een posts hierboven.
1 & 4.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op welke stream kijken jullie?
Wij hebben met zn allen ook geen id.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik tune net in, heb de streamverslagen gelezen maar snap er geen ruk van, wat is er nou gebeurd?
Nath en Ralph hebben romantisch etentje gehad ofzo?
ik zit altijd de verkeerde stream te kijken ofzo.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee hoorde ik op stream1, Rob ging die kamer binnen en zei "K zet hier een envelop neer", en Iemand vroeg "Maakt het uit wie m open maakt".
Rob rookt dan ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Djoj het volgende:
Geloof maar dat Rob hier van geniet...zou ik ook doen hoor, is toch leuk om een geheimpje te weten.
Uithoor-alarm, die doos kan haar nieuwsgierigheid toch niet in bedwang houdenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Oh shit, Ralph zit bij Chantal! ALARM!!!!
Chantal: Jij bent de enige van wie ik niets weet....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Day het volgende:
Oh shit, Ralph zit bij Chantal! ALARM!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |