zooo dronken kun je écht niet spelen volgens mij...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
Maybe is het geen alc. maar een blowtje of iets anders?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:45 schreef sam_the_man het volgende:
vlgs mij speelt hij dronken en is hij het niet, hoe kan dat ook in een half uur?
*vingertje opsteekt*quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ik kan er niet meer tegen, damn wie zit er nog meer half in ze pc van nieuwsgierigheid
ja ONZE opdracht had Ralph het overquote:Op woensdag 14 september 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
tis bijna voorbij de opdracht
Ralph is high van zijn eerste sigaret.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:46 schreef Showtime het volgende:
whahahaha die Ralph is echt ladderzat, dikke grijns op zijn gezicht
*check*quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef MissX het volgende:
ik kan er niet meer tegen, damn wie zit er nog meer half in ze pc van nieuwsgierigheid
Misschien heeft Nath 'r beloofd vannacht alles te vertellen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido weet volgens mij ook wat er aan de hand is want die is opvallend rustig.
Naat heeft toen ze net terug kwam van dat "etentje" wel iets gefluisterd met Dido, maar of ze iets verteld heeft, wie weetquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido weet volgens mij ook wat er aan de hand is want die is opvallend rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |