Dat klopt idd Ralph is 30 en Rob 44quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph en Rob misschien?
30 en 44 jaar?
Ja dat zal wel inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph en Rob misschien?
30 en 44 jaar?
maar wat moeten Ingrid en Menno dan in dat kamertje nu?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ok dus de nieuwe theorie is.
Ralph is echt de ex van Nathalie maar heeft net tijdens het etentje aan haar verteld dat hij erachter is gekomen dat hij eigenlijk homo is.
Ralph scheelt 14 jaar met Rob zijn nieuwe vriend, vandaar dat hij het net opmerkte 14 jaar.
Dat weiger ik te accepterenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef nicoleV het volgende:
yep HOMO
LOL dit zou een leuke wending in het verhaal zijn voor Talpa.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ralph is echt de ex van Nathalie maar heeft net tijdens het etentje aan haar verteld dat hij erachter is gekomen dat hij eigenlijk homo is.
Ralph scheelt 14 jaar met Rob zijn nieuwe vriend, vandaar dat hij het net opmerkte 14 jaar.
romantisch etentje?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Knurkie het volgende:
maar wat moeten Ingrid en Menno dan in dat kamertje nu?
Klopt, hij komt nu opeens intelligent over. Daarbij is hij plotsklaps nuchter.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Ralph pakt het handig aan moet ik zeggen.... Chantal wilde hém uithoren, maar het liedje eindigt ermee dat Chantal een boekje over zichzelf opendoet.
Ralph is lang niet zo dom als die soms lijktquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Ralph pakt het handig aan moet ik zeggen.... Chantal wilde hém uithoren, maar het liedje eindigt ermee dat Chantal een boekje over zichzelf opendoet.
Tja, of ze moeten allemaal stoppen met roken.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Showtime het volgende:
Ik ook..... Ralph roeleert gewoon!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ralph is lang niet zo dom als die soms lijkt
Begin m steeds leuker te vinden
klinkt logischquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Taurus het volgende:
iets dat ze zich raar moeten gedragen ofzo. Dronken typetje moeten zijn.. En elke keer als die gong gaat, moet je omslaan in karakter ofzo.
U got it!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Stali. het volgende:
[..]
Tja, of ze moeten allemaal stoppen met roken..
Ja inderdaad! Slimquote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
Zolang we geen onbeperkte streams hebben van alles cams tegelijk, zal je altijd een regie hebben en dus een eenzijdig plaatje.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Taurus het volgende:
Zelfs op de streams weet je dus lang niet alles.
weltrustenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef CGJung het volgende:
Ok, ik geef op![]()
![]()
Ik ga na bed, welterusten allemaal, ik lees de afloop morgenochtend wel op de blog![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Knurkie het volgende:
ik geef ht op ik lees het morgen wel ...of zie het in de uitzending
slaap lekker allemaal
Ik doe met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou het nog wel even vol tot 1 uur....![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
Wie blijft er wel kijken???
Slim ja, gezellig nee, we weten geen moer van die jongen.quote:
Nog ff wel jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
Ik blijf nog wel ff, tot ze allemaal gestopt zijn met roken...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |