'quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef chamo4u het volgende:
hallo vraagje wordt het geheim nog onthult vanavond of niet want ik lees iets over 1 uur vanacht hoe zit dat
Nee dat red ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef Showtime het volgende:
wanneer de haan kraait duik ik me bed ongeveer in
Als dat zo zou zijn krijgt Dido met haar theorie dat echte lesbische slechte ervaringen gehad hadden met het nader geslacht nog gelijk, alleen dan in het geval van Ralph homoquote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Ralph na de weekopdracht uit de kast komt. Daarom moest Nathalie ook zo lachen, ze is bevrijd vd druk dat Ralph misschien nog wat voor haar voelde
Ehhh sommige 40 plussers zijn best wel leuk hoor...... Chantkwal is niet echt het prototype veertiger.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef mr2004 het volgende:
Wat een eng-nek is die Chantal zeg.
Wat moet zo'n 40+ wijf ook in zo'n programma.
Kon je wel eens gelijk in hebben!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Ralph na de weekopdracht uit de kast komt. Daarom moest Nathalie ook zo lachen, ze is bevrijd vd druk dat Ralph misschien nog wat voor haar voelde
Misschien heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl haakt ook af, duty calls morgenvroeg.
nou ik weet het niet. Ralph zei net, dat onze opdracht bijna is afgelopen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Djoj het volgende:
Geheim wordt zeker niet onthuld tonite, zou teveel voor de hand liggen...
Ik denk dat Ralph later wel opener zal worden, als er minder mensen in huis zijn. Hij wil gewoon zelf kiezen aan wie het wat vertelt, denk dat Roel bvb bij de groep zal horen die hij in vertrouwen gaat nemen. En ik vind het alleen maar slim van hem dat hij Chantal niets verteld.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slim ja, gezellig nee, we weten geen moer van die jongen.
En leuk en aardig dat hij in het huis veel doet, maar als dit zo alle weken doorgaat, mag hij er van mij uit.
Dan luister ik nog liever naar Lieske, die tenminste zichzelf bloot geeft.
Dit is een dom spelletje, nee hoor ik doe het voor mezelf, ja my ass, voor het geld ja.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:26 schreef MissX het volgende:
nou Chantal er zitten zoveel jonge mensen in omdat niemand naar zulke oude wijfen als jij wilt kijken
nee toch??? Dat kan nie...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha hij is homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |