die hebben ze weer netjes opgeruimd, gaat vanavond toch niet over haarquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef Knurkie het volgende:
misschien een domme vraag maar waar is Tanja?
Gelukkigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wij hebben met zn allen ook geen id.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
die hebben ze weer netjes opgeruimd, gaat vanavond toch niet over haar![]()
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???quote:Op woensdag 14 september 2005 23:09 schreef bemeall het volgende:
[..]
Uithoor-alarm, die doos kan haar nieuwsgierigheid toch niet in bedwang houden
Ralph en Nathalie hebben te horen gekregen dat ze NIETS mogen zeggen over wat er is gebeurd in dat kamertje tijdens het etenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???![]()
Ik weet dat jullie ook niks weten, maar jullie weten zowieso meer dan ik. Ik zie geen raar gedrag, ik zie helemaal niks vreemds en hier wordt gedaan alsof er iets ge-wel-digs aan de gang is.. wat is er dan precies?![]()
En niet zeggen 'dat weten wij ook niet' want je weet in ieder geval IETS waardoor iets raar overkomt ofzo..![]()
Dit weten wijquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet nieuwsgierig zijn???![]()
Ik weet dat jullie ook niks weten, maar jullie weten zowieso meer dan ik. Ik zie geen raar gedrag, ik zie helemaal niks vreemds en hier wordt gedaan alsof er iets ge-wel-digs aan de gang is.. wat is er dan precies?![]()
En niet zeggen 'dat weten wij ook niet' want je weet in ieder geval IETS waardoor iets raar overkomt ofzo..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |