komt goedquote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef Jojogirl het volgende:
Ralph kijkt afwisselend hemels en getergd. Hij heeft het zwaar volgens mij.
Je scherm eens even wat lichter instellen misschienquote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
al de streams zijn dus donker... ik zie helemaal niks op die screenshots
Monitor bijstellen? Hier zijn ze wel aan de donkere kant, maar zeker nog goed te bekijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
hahaha ik denk ook niet dat ik kan slapen, als ik het niet weet. Ik heb van de week zelfs al over BB gedroomtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Day het volgende:
Hey, dit moet wel voor 1 uur bekend gemaakt worden hoor!
(moet dan naar bed en anders kan ik niet slapen)
Welke mediaplayer heb je? met MP 9 had ik daar ook last van! Moet je MP 10 even instaleren dat kan schelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Wup het volgende:
nou nee want het is alleen maar vanavond.....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef bemeall het volgende:
Je scherm eens even wat lichter instellen misschien![]()
Levert idd mooie verhalen opquote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef phileine het volgende:
Haha, dit is echt genieten. BB heeft het volledig voor elkaar om de streamers gek te maken. Ik ben bang dat we er pas op zijn vroegst morgen in de live-uitzending iets meer over te weten komen. Maar het is wel heel grappig, dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |