ja daar was ze niet blij mee, die opmerking over verzorgsters waar hij een hekel aan heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef EmjaY het volgende:
Dodelijke blik van Dido richting Rikkert![]()
wat een kneusje
ik niet hoor, wat heeft hij misdaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik vind die Krikkert echt dodelijk irritantiedereen aan die tafel ook zo te zien.
Daarom mag Rikkert van mij ook morgen het huis verlaten. Hij voegt helemaal niets toe aan de rest van de BB bewoners.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik vind die Krikkert echt dodelijk irritantiedereen aan die tafel ook zo te zien.
hahaha nee want dan komt uit wat voor roddel mutsen het allemaal zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:38 schreef Tamaartje het volgende:
Dido zou Nathalie echt niet meer lief vinden als blijkt dat ze toch iets met Ralph heeft
nee, die zit het echt niet lekker, wat zal ze geweten aan hem knagen in dat koppiequote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Knurkie het volgende:
rob vind het niet leuk:)
hahaha ja zou echt een stunt zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahaha nee want dan komt uit wat voor roddel mutsen het allemaal zijn
Ehh...Tanja?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef CartWOman het volgende:
Het eten is op.
En wie zijn ze vergeten?![]()
Ja vaag...waarom zou je orders van Rob opvolgen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef jessie het volgende:
Maar mag Joost nou niks van Rob zeggen of is het echt een "opdracht" van BB ?
Als je Tanja bedoeld.. die wilde zelf niets etenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef CartWOman het volgende:
Het eten is op.
En wie zijn ze vergeten?![]()
Die wilde niet, alleen een aardappel.quote:
nee voor de ober is eten appart gehouden die eet laterquote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die wilde niet, alleen een aardappel.
De ober.![]()
Nou ze keken steeds door de spiegels enzo en zagen soms mensen lopen en dan gingen ze zwaaien enz..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen niet meer communiceren met de mensen achter de spiegels.... Deden ze dat dan?
Ow... jammerquote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee voor de ober is eten appart gehouden die eet later
Echt dom eik, ze is gvd zwanger, dan moet je toch fatsoenlijk eten. Ze zeikt de hele week om gezond eten en nu wil ze niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als je Tanja bedoeld.. die wilde zelf niets eten
Roken,niet voldoende eten, elke ochtend een te zacht eitje !!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die wilde niet, alleen een aardappel.
De ober.![]()
haha leuk zeg!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef Knurkie het volgende:
rob vind het niet leuk:)
Inderdaad echt héél vaagquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Echt dom eik, ze is gvd zwanger, dan moet je toch fatsoenlijk eten. Ze zeikt de hele week om gezond eten en nu wil ze niks.
hihhi ben geen fan van haar maar andijvie stampot met slasaus kan ik me erg goed voorstellen doe mij dan ook maar een broodjequote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Echt dom eik, ze is gvd zwanger, dan moet je toch fatsoenlijk eten. Ze zeikt de hele week om gezond eten en nu wil ze niks.
ze eten de hele dag door, dus de regelmaat is er een beetje uitquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef Jojogirl het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hihhi ben geen fan van haar maar andijvie stampot met slasaus kan ik me erg goed voorstellen doe mij dan ook maar een broodje![]()
Ja en Menno denkt 21 uurquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ingris denkt dat het half zes is?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef Maurisico het volgende:
ZOU MOOI ZIJN: Ralph en Nat rustig aan ht eten.. komt er iemand binnen...
[afbeelding]
R; hé Naat is da niet???
J: ja ik ben het ja! Zeg Ralfie en Naat ik heb jullie op één voorwaarde toegelaten! Er moet geneukt worden in dit huis!! Maar Ralf het enige wat jij doet is een fiets berijden en Naat jij zei dat je alles voor geld deed, maar er komt alleen maar gelul UIT je mond, ipv andersom als je begrijpt wat ik bedoel....dus kom op, actie!! Door die apatische buik verkoop ik ook geen advertentie meer, ik reken dus op jullie!!
R&N;![]()
ok meneer de Mol.....
J; ok Hum, zet die camera maar weer aan!!
Tanja blauwe buik wisselen voor rose Tanja blauwe buik wisselen voor rose Tanja verdomme nuquote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef riri het volgende:
Tanja is nepzwanger..........
ze weten mij iedergeval WEER een avond achter de pc te houdenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef riri het volgende:
leuke is dat ze de bewoners niet alleen mindfucken maar de kijkers ook
hahaha
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:46 schreef riri het volgende:
leuke is dat ze de bewoners niet alleen mindfucken maar de kijkers ook
hahaha
Ralph en Naat bedienen, weinig geheim aan toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Enig idee wat de secret missie is van onze aller Rob?
Yup zag het net op de streamsquote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ralph en Naat bedienen, weinig geheim aan toch?
hmm ik verstond hier is de envelopequote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Kokstra het volgende:
Rob tegen Natte Lie: "Kies een envelop..."
Hm...
Oh moest ze kiezen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Kokstra het volgende:
Rob tegen Natte Lie: "Kies een envelop..."
Hm...
ja vind haar erg kribbig zou ze ook een opdracht hebben of draai ik doorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Oei, Dido begint Joost af te zeiken.
hier nietquote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Bocaj het volgende:
Zijn bij jullie die streams ook zo bagger?? wordt er steeds uitgegooid!![]()
![]()
![]()
![]()
nee nu niet ik kijk http://www.big-brother5.tk/quote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Bocaj het volgende:
Zijn bij jullie die streams ook zo bagger?? wordt er steeds uitgegooid!![]()
![]()
![]()
![]()
Koks serveren geen eten.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef BBscanner het volgende:
Kok Rob
mooi tochquote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij zijn er heel wat opdrachten her en der gezaaid om de boel even op spanning te zetten
neequote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
mag Menno eruit morgen met zn ogelooflijk irritante gefluit
Oh is dat Mennoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
nee die ging opeens gezellig mee doenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Kokstra het volgende:
Laat me raden, gisteren hebben ze Tanja niet meer geconfronteerd met haar gedrag?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Flakkie01 het volgende:
Rikkert vind het een leuke grap als ze wel bij elkaar horen .Dido "nou die horen echt niet bij elkaar"
Menno moet zijn bek houden met dat gefluit en Dido gezicht begint een gelijkenis te vertonen met die van Tanja
Gelukkig maar en wat extra spanningen, negatieve wel te verstaan, is ook nooit wegquote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij zijn er heel wat opdrachten her en der gezaaid om de boel even op spanning te zetten
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee nu niet ik kijk http://www.big-brother5.tk/
Ze zei shushiquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
Lieske: wie vind er sjoe sjoe niet lekker?
yw en dat gefluit is lifequote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
big-brother5.tk is nu wel beter! thx!
Misschien ligt het aan je provider, ik heb dat ook weleens gehad, check eventueel je pingtijdenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
Lijkt wel of heel nl zit te kijken via die ingang....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlostquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overJa hoor daar gaat ie weer grmbl
Graag, irriteert mij ook enorm...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlost
Ze is ongesteldquote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef Showtime het volgende:
Dido is aardig snel gepikeerd vandaag, opmerkingje van Menno die nu niet goed valt. Net was het Rikkert.
Ah, die effe proberen! Thx!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Flakkie01 het volgende:
deze kan je ook proberen werkt bij mij erg goed
http://www.gillesdesmit.com/bb/
In opdracht van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef Showtime het volgende:
Dido is aardig snel gepikeerd vandaag, opmerkingje van Menno die nu niet goed valt. Net was het Rikkert.
Hummie ik weet dat je dit leest, kan je ff uitleg hier geven?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef chamo4u het volgende:
Hallo wat is er aan de hand in het BB huis er hangt zo vtreemde Sfeer
Kan iemand het even uitleggen![]()
![]()
Ik ben ook net ingeschakeld, snap er ook geen hout van.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef chamo4u het volgende:
Hallo wat is er aan de hand in het BB huis er hangt zo vreemde Sfeer
Kan iemand het even uitleggen![]()
![]()
![]()
Ralph & Nathalie zitten in een apart kamertje [ buikloos] te etenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand nou zeggen waarom Rob als een ober/kok rondloopt/liep?![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Ralph & Nathalie zitten in een apart kamertje [ buikloos] te eten
Rob moet oberen [ ook buikloos]
ik heb via fok begrepen dat na Ralph & Nathalie ook Menno & Ingrid zoiets te wachten staat
Dido en Joost hadden een "wedstrijd" met elkaar dat Joost een uur zn mond moest houden ofzo..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Jojogirl het volgende:
Joost kletst weer?
Ralph en Nathalie zijn samen aan het eten in de DBK, omdat ze 5 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan. Rob is ober.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook net ingeschakeld, snap er ook geen hout van.
Gooi het maar op het feit van "iedereen heeft ws een opdracht"
En Jane.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Ralph en Natte Lie![]()
Wie gaat het slechte nieuws aan Milagro vertellen???
hij lult.......quote:Op woensdag 14 september 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Huh? Hebben ze nu echt een relatie of lult Joost??
Ik luister maar half..
Aan een gebrek aan fantasie lijdt ie in elk geval niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft nu de complottheorie dat Ralph en Nathalie al jaren gewoon een relatie met elkaar hebben, en dat de Joost (de vriend van Nathalie) uit de studio een broer ofzo is![]()
![]()
joost lult maar watquote:Op woensdag 14 september 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Huh? Hebben ze nu echt een relatie of lult Joost??
Ik luister maar half..
Het is helemaal niet uitquote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Showtime het volgende:
Zeg Ralph schat, zijn mijn borsten nou gegroeid sinds het uit is?
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie zijn samen aan het eten in de DBK, omdat ze 5 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan. Rob is ober.
Joost had een weddenschap met Dido, dat hij een uur zijn mond dicht kon houden
Inmiddels praat Joost weer. Hij heeft nu de complottheorie dat Ralph en Nathalie al jaren gewoon een relatie met elkaar hebben, en dat de Joost (de vriend van Nathalie) uit de studio een broer ofzo is![]()
![]()
dat stemmetje is er ook nog.....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Het roddelen van Nathalie over Ralph was dus een spelletje...
...vind iedereen Nathalie nu weer lief??
Oh ok.quote:
nee want ze heeft nog steeds een rot stemquote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef jessie het volgende:
En Roel kruipt weer bij zijn Dildo!
Nee precies, die Joost is gewoon een goede maat van Ralphquote:
Ja humorquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Dit staat er op de BB site van Talpaquote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar wie heeft dat etentje verzonnen, is dat een opdracht van BB?
Leuk voor die vriend van Naat die thuis zit![]()
quote:
Ooit van oordopjes gehoord??quote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee want ze heeft nog steeds een rot stem
jawel hoor maar dan hoor je de andere ook zo slechtquote:Op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[..]
Ooit van oordopjes gehoord??
Daar gaat haar zaaddonorquote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Knurkie het volgende:
chantal denkt echt dat Ralph naar huis gaat morgen wat zal ze janken als het Menno is
Thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er op de BB site van Talpa
Big Brother van de geheimen draait op volle toeren. Er gebeuren momenteel een hoop geheime dingen in het Huis.
Het begon vanavond rond de klok van 19:00 uur. Rob werd naar de Dagboekkamer geroepen en kwam er redelijk onthutst uit, liep op Ralph af en sommeerde hem zich netjes aan te kleden en op te frissen. Vervolgens kreeg Nathalie dezelfde opdracht en verdwenen de ex-en in de badkamer. Wat speelt zich daar af?
De andere Bewoners hebben ondertussen heel goed in de gaten dat Rob met iets geheimzinnigs bezig is. Joost irriteert zich hier rot aan en helemaal als Rob als ober de Dagboekkamer uitkomt. "Vertel me dan gewoon wat er aan de hand is", zegt de anders zo vrolijke jongen. Vervolgens neemt Rob de twee ex-en mee naar een kamer aan het einde van de gang. Wat speelt zich daar af en waarom eten Menno en Ingrid niet mee. En last but not least...waarom hebben de drie hun buiken afgedaan en wat betekent dit voor de Weekopdracht?
dan maar een prop in de mondquote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jawel hoor maar dan hoor je de andere ook zo slecht
dat is idd. een grof dreigement.............quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef Knurkie het volgende:
chantal denkt echt dat Ralph naar huis gaat morgen wat zal ze janken als het Menno is
idee voor een volegnde BB ... op de streams naar believen bewoners 'aan' en 'uit'kunnen zetten ...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jawel hoor maar dan hoor je de andere ook zo slecht
Nou zeg dat wel.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef Maurisico het volgende:
Die schrijvert op de talpa-site heeft wel talent...![]()
alleen daarom hoop ik al dat Rikkert, Linda of Menno eruit moeten misschien wel 2quote:Op woensdag 14 september 2005 21:22 schreef Showtime het volgende:
Joost: Ralph staat er zo kut voor in de peiling dat ze hem een zwieper geven
Niet alleen vandaag, die kan alleen maar leuk zijn als ze aandacht krijgt van de mannen. Het is gewoon een vreselijk aandacht trekkend, lui wijf.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef Showtime het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
idee voor een volegnde BB ... op de streams naar believen bewoners 'aan' en 'uit'kunnen zetten ...
Doe dan maar die dooie Rikkert en arrogante Menno.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
alleen daarom hoop ik al dat Rikkert, Linda of Menno eruit moeten misschien wel 2![]()
Hoeft niet persé...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
idee voor een volegnde BB ... op de streams naar believen bewoners 'aan' en 'uit'kunnen zetten ...
en wie er dan het meest door de streamers op mute is gezet moet er uitquote:
Ja en wij hier ons halve leven aan de kant zetten, om BB te volgen, omdat het zo spannend en mysterieus is!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Drek heeft ie-de-reen een geheime opdracht, wat een onzin zeg.
Eindelijk gerechtigheidquote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef FlowKey het volgende:
[..]
en wie er dan het meest door de streamers op mute is gezet moet er uit![]()
jaaa Super idee!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef FlowKey het volgende:
[..]
en wie er dan het meest door de streamers op mute is gezet moet er uit![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doe dan maar die dooie Rikkert en arrogante Menno.
Menno gun ik het echt, die kop morgen, dat hij als eerste naar huis gaat![]()
O ja echt, tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en wij hier ons halve leven aan de kant zetten, om BB te volgen, omdat het zo spannend en mysterieus is!![]()
![]()
Net zo echt en tuurlijk als die zogenaamde verhaaltjes die nu in het huis de rondte gaan.quote:
Idd..dan kunnen m'n trommelvliesen weer rustig dichtgroeienquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef FlowKey het volgende:
hmmmm ... als morgen Linda weg is kan ik weer veilig streamen ... :8
Idd, Menno is wel de arogantie zelve maar zou het toch wel jammer vinden als hij er uit moet. Zou zijn kop nl. ook graag willlen zien als Ingrid een transseksueel blijkt te zijn!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doe dan maar die dooie Rikkert en arrogante Menno.
Menno gun ik het echt, die kop morgen, dat hij als eerste naar huis gaat![]()
Ja! En Rob was vroeger arm.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net zo echt en tuurlijk als die zogenaamde verhaaltjes die nu in het huis de rondte gaan.![]()
Ik ben geen Linda fan, maar zie Rikkert of Menno veel liever gaan...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok trouwens dat Linda morgen aan de beurt is voor de exit
En Ingrid d'r tieten zijn echtquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja! En Rob was vroeger arm.
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigensquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef flipsen het volgende:
Even een domme vraag tussendoor (utfs?): het klopt dat de streams niet synchroon lopen? Dus op stream 1 zie je iets wat je 5 seconden later pas op stream 2 ziet en zo verder?
Klopt, hoort erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigens
nee nog niet gegeten die mochten nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Rikkert heeft notabene zelf de hele nacht zonder buik geslapenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
Met zo'n stemmetje van een kind van 6. Rikkert gaat toch janken man!
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigens
het kan ook verwarring zaaien zijn dat Linda en Rikkie boy denken veilig te zijn maar dat die 2 eruit moetenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
Nee, nog niet. ze zullen wel hongerig zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Als het Ralph vs Menno wordt en Ralph wint dan zullen ze in het huis wel geshockeerd zijn van de populariteit van Ralph daar ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat Menno zeer populair is bij de kijkers. Hij is immers ook populair in het huis.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
volgens mij is het compleet nieuw inladen van http://bigbrotherlive.nl/remotecam/index.php voldoendequote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
Als je dit weer zo hoort wat voor zielig mannetje Rikkert is. Zo snel bang dat hij iets te veel doet of te kort komt. Hoop echt dat Rikkert op flikkert!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Rikkert heeft hem gisteren afgehad, de zeikerd!
nog 2 maandenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
hoelang moeten ze nog lopen?
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
het gerucht gaat ook een Rikkert een soft mietje is ... oh nee, dat is gewoon waarquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.
Waar heeft ie het dan over
is leuk toch kan je alles 2x horen, kan je alles 2x horenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Geen problemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Hebben er meer mensn problemen met gillesdesmit vandaag?
Bij mij blijft ie aan de lopende band bufferen.
Die gaat hier als een trein.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe gewoon 1 tegelijk via Garnierstreams in WMquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Ik vind het ook super, vind het wel een leuk stelletje.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies)
quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
das de 14e bewonerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
Nee alles loopt prima hier via de garnierstreams (die worden nl ook gebruikt bij gilles)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
hij zanikt ook als een zwangere rokende trailer trash slet ...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Pfff Rikkert gaat ook echt staan als een zwangere vrouw
Ik vind dido niks met haar irritante arrogante kakstem (vind haar totaal niet bij roel passen......)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies), en Menno en Ingrid ook
Opdracht van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Ook zo dom dat ze zich echt mooi gaan maken. Waarom in hemelsnaam?
even getest loopt na een moeilijke start nu goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat ze dat dan ook echt gaan doen. Ik zou zeggen "Maar ik heb me al mooi gemaakt, mooier lukt me echt niet"quote:
Omdat het weer eens wat anders is dan de hele dag rondhangen en slap ouwehoeren?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Ook zo dom dat ze zich echt mooi gaan maken. Waarom in hemelsnaam?
ik vind Menno & Ingrid allang niet meer leuk, ik vind Ingrid veel te afhankelijk....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies), en Menno en Ingrid ook
Is net het weer geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
die is moe ik zou ook moe worden met dat zooitje ongeregeld daarquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Tanja vindt het ook HEEEEEEEEEL erg leuk (stream 3)
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Menno óf Ralph eruit gaat terwijl Rikkert en Linda kleurloos resp. irritant zitten te zijn. Maar als het met voorkeur smsjes werkt is het juist leuk voor Talpa om die 2 tegenover elkaar te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als het Ralph vs Menno wordt en Ralph wint dan zullen ze in het huis wel geshockeerd zijn van de populariteit van Ralph daar ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat Menno zeer populair is bij de kijkers. Hij is immers ook populair in het huis.
Daarnaast zullen ze het Ralph kwalijk nemen dat Menno eruit is omdat ze er achter zullen komen of misschien al weten dat Ralph de enige was die Menno had genomineerd.
niet verveelder dan de rest......quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Tanja vindt het ook HEEEEEEEEEL erg leuk (stream 3)
Suc6quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
iedereen onder de douche vandaag en de regie wordt weer wakker.
Over de hele wereld laten alles zien behalve in BB nederland.
Pe-nis.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Joost Fucking irritant met zijn PIK..... overal pik voor..... grow up zeg!
fijne vakantie!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ga de tel bijhoudenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
Tanja denkt ik zou ook wel zo'n etentje willen hebben met devadervanmekindje.
[afbeelding]
Nathalie en Ralph mochten de buiken af en zitten nu samen te etenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
natte en ralf hebben een etentje en rob is de oberquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
Hee...JIJ bent BigBro...vertel het onsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
BB heeft een etentje geregeld tussen Nathalie en Ralph in de DBK (dus niet op de streams)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Lees eerst ff wat 100 man hierboven speciaal voor jou hebben getiept, luie drolquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef BigBro000 het volgende:
ergens anders is dat eten!? in de extra ruimte de rob ruitme?
Lees dit maar even dat is ook alles wat wij wetenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef BigBro000 het volgende:
ergens anders is dat eten!? in de extra ruimte de rob ruitme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |