neequote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
mag Menno eruit morgen met zn ogelooflijk irritante gefluit
Oh is dat Mennoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
nee die ging opeens gezellig mee doenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Kokstra het volgende:
Laat me raden, gisteren hebben ze Tanja niet meer geconfronteerd met haar gedrag?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Flakkie01 het volgende:
Rikkert vind het een leuke grap als ze wel bij elkaar horen .Dido "nou die horen echt niet bij elkaar"
Menno moet zijn bek houden met dat gefluit en Dido gezicht begint een gelijkenis te vertonen met die van Tanja
Gelukkig maar en wat extra spanningen, negatieve wel te verstaan, is ook nooit wegquote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij zijn er heel wat opdrachten her en der gezaaid om de boel even op spanning te zetten
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee nu niet ik kijk http://www.big-brother5.tk/
Ze zei shushiquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
Lieske: wie vind er sjoe sjoe niet lekker?
yw en dat gefluit is lifequote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
big-brother5.tk is nu wel beter! thx!
Misschien ligt het aan je provider, ik heb dat ook weleens gehad, check eventueel je pingtijdenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
Lijkt wel of heel nl zit te kijken via die ingang....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlostquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overJa hoor daar gaat ie weer grmbl
Graag, irriteert mij ook enorm...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlost
Ze is ongesteldquote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef Showtime het volgende:
Dido is aardig snel gepikeerd vandaag, opmerkingje van Menno die nu niet goed valt. Net was het Rikkert.
Ah, die effe proberen! Thx!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Flakkie01 het volgende:
deze kan je ook proberen werkt bij mij erg goed
http://www.gillesdesmit.com/bb/
In opdracht van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef Showtime het volgende:
Dido is aardig snel gepikeerd vandaag, opmerkingje van Menno die nu niet goed valt. Net was het Rikkert.
Hummie ik weet dat je dit leest, kan je ff uitleg hier geven?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef chamo4u het volgende:
Hallo wat is er aan de hand in het BB huis er hangt zo vtreemde Sfeer
Kan iemand het even uitleggen![]()
![]()
Ik ben ook net ingeschakeld, snap er ook geen hout van.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef chamo4u het volgende:
Hallo wat is er aan de hand in het BB huis er hangt zo vreemde Sfeer
Kan iemand het even uitleggen![]()
![]()
![]()
Ralph & Nathalie zitten in een apart kamertje [ buikloos] te etenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand nou zeggen waarom Rob als een ober/kok rondloopt/liep?![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Ralph & Nathalie zitten in een apart kamertje [ buikloos] te eten
Rob moet oberen [ ook buikloos]
ik heb via fok begrepen dat na Ralph & Nathalie ook Menno & Ingrid zoiets te wachten staat
Dido en Joost hadden een "wedstrijd" met elkaar dat Joost een uur zn mond moest houden ofzo..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Jojogirl het volgende:
Joost kletst weer?
Ralph en Nathalie zijn samen aan het eten in de DBK, omdat ze 5 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan. Rob is ober.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook net ingeschakeld, snap er ook geen hout van.
Gooi het maar op het feit van "iedereen heeft ws een opdracht"
En Jane.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Ralph en Natte Lie![]()
Wie gaat het slechte nieuws aan Milagro vertellen???
hij lult.......quote:Op woensdag 14 september 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Huh? Hebben ze nu echt een relatie of lult Joost??
Ik luister maar half..
Aan een gebrek aan fantasie lijdt ie in elk geval niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft nu de complottheorie dat Ralph en Nathalie al jaren gewoon een relatie met elkaar hebben, en dat de Joost (de vriend van Nathalie) uit de studio een broer ofzo is![]()
![]()
joost lult maar watquote:Op woensdag 14 september 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Huh? Hebben ze nu echt een relatie of lult Joost??
Ik luister maar half..
Het is helemaal niet uitquote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Showtime het volgende:
Zeg Ralph schat, zijn mijn borsten nou gegroeid sinds het uit is?
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie zijn samen aan het eten in de DBK, omdat ze 5 jaar geleden uit elkaar zijn gegaan. Rob is ober.
Joost had een weddenschap met Dido, dat hij een uur zijn mond dicht kon houden
Inmiddels praat Joost weer. Hij heeft nu de complottheorie dat Ralph en Nathalie al jaren gewoon een relatie met elkaar hebben, en dat de Joost (de vriend van Nathalie) uit de studio een broer ofzo is![]()
![]()
dat stemmetje is er ook nog.....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Het roddelen van Nathalie over Ralph was dus een spelletje...
...vind iedereen Nathalie nu weer lief??
Oh ok.quote:
nee want ze heeft nog steeds een rot stemquote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef jessie het volgende:
En Roel kruipt weer bij zijn Dildo!
Nee precies, die Joost is gewoon een goede maat van Ralphquote:
Ja humorquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef Dr_Greene het volgende:
Dit staat er op de BB site van Talpaquote:Op woensdag 14 september 2005 21:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar wie heeft dat etentje verzonnen, is dat een opdracht van BB?
Leuk voor die vriend van Naat die thuis zit![]()
quote:
Ooit van oordopjes gehoord??quote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee want ze heeft nog steeds een rot stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |