neequote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
mag Menno eruit morgen met zn ogelooflijk irritante gefluit
Oh is dat Mennoquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
nee die ging opeens gezellig mee doenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Kokstra het volgende:
Laat me raden, gisteren hebben ze Tanja niet meer geconfronteerd met haar gedrag?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Flakkie01 het volgende:
Rikkert vind het een leuke grap als ze wel bij elkaar horen .Dido "nou die horen echt niet bij elkaar"
Menno moet zijn bek houden met dat gefluit en Dido gezicht begint een gelijkenis te vertonen met die van Tanja
Gelukkig maar en wat extra spanningen, negatieve wel te verstaan, is ook nooit wegquote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij zijn er heel wat opdrachten her en der gezaaid om de boel even op spanning te zetten
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....quote:Op woensdag 14 september 2005 20:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee nu niet ik kijk http://www.big-brother5.tk/
Ze zei shushiquote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
Lieske: wie vind er sjoe sjoe niet lekker?
yw en dat gefluit is lifequote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
big-brother5.tk is nu wel beter! thx!
Misschien ligt het aan je provider, ik heb dat ook weleens gehad, check eventueel je pingtijdenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou die streams direct in w.mediaplayer zijn sinds vandavond bagger overdag geen probleem....
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overquote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Knurkie het volgende:
Lijkt wel of heel nl zit te kijken via die ingang....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb er nu helemaal geen last. Maar het kan wel voorkomen dat je een off-day hebt natuurlijk.
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlostquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat, ik kan dus echt niet tegen gefluit.. elke keer als ik het hoor zet ik het geluid effe uit maarja dan blijft er niet veel overJa hoor daar gaat ie weer grmbl
Graag, irriteert mij ook enorm...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat is Menno dus van mij mag hij er morgen uit zijn we daar van verlost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |