O ja echt, tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en wij hier ons halve leven aan de kant zetten, om BB te volgen, omdat het zo spannend en mysterieus is!![]()
![]()
Net zo echt en tuurlijk als die zogenaamde verhaaltjes die nu in het huis de rondte gaan.quote:
Idd..dan kunnen m'n trommelvliesen weer rustig dichtgroeienquote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef FlowKey het volgende:
hmmmm ... als morgen Linda weg is kan ik weer veilig streamen ... :8
Idd, Menno is wel de arogantie zelve maar zou het toch wel jammer vinden als hij er uit moet. Zou zijn kop nl. ook graag willlen zien als Ingrid een transseksueel blijkt te zijn!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doe dan maar die dooie Rikkert en arrogante Menno.
Menno gun ik het echt, die kop morgen, dat hij als eerste naar huis gaat![]()
Ja! En Rob was vroeger arm.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net zo echt en tuurlijk als die zogenaamde verhaaltjes die nu in het huis de rondte gaan.![]()
Ik ben geen Linda fan, maar zie Rikkert of Menno veel liever gaan...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok trouwens dat Linda morgen aan de beurt is voor de exit
En Ingrid d'r tieten zijn echtquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja! En Rob was vroeger arm.
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigensquote:Op woensdag 14 september 2005 21:30 schreef flipsen het volgende:
Even een domme vraag tussendoor (utfs?): het klopt dat de streams niet synchroon lopen? Dus op stream 1 zie je iets wat je 5 seconden later pas op stream 2 ziet en zo verder?
Klopt, hoort erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |