nee nog niet gegeten die mochten nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Rikkert heeft notabene zelf de hele nacht zonder buik geslapenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
Met zo'n stemmetje van een kind van 6. Rikkert gaat toch janken man!
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigens
het kan ook verwarring zaaien zijn dat Linda en Rikkie boy denken veilig te zijn maar dat die 2 eruit moetenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
Nee, nog niet. ze zullen wel hongerig zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Als het Ralph vs Menno wordt en Ralph wint dan zullen ze in het huis wel geshockeerd zijn van de populariteit van Ralph daar ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat Menno zeer populair is bij de kijkers. Hij is immers ook populair in het huis.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
volgens mij is het compleet nieuw inladen van http://bigbrotherlive.nl/remotecam/index.php voldoendequote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
Als je dit weer zo hoort wat voor zielig mannetje Rikkert is. Zo snel bang dat hij iets te veel doet of te kort komt. Hoop echt dat Rikkert op flikkert!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Rikkert heeft hem gisteren afgehad, de zeikerd!
nog 2 maandenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
hoelang moeten ze nog lopen?
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |