fijne vakantie!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ga de tel bijhoudenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
Tanja denkt ik zou ook wel zo'n etentje willen hebben met devadervanmekindje.
[afbeelding]
Nathalie en Ralph mochten de buiken af en zitten nu samen te etenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
natte en ralf hebben een etentje en rob is de oberquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
Hee...JIJ bent BigBro...vertel het onsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
BB heeft een etentje geregeld tussen Nathalie en Ralph in de DBK (dus niet op de streams)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Lees eerst ff wat 100 man hierboven speciaal voor jou hebben getiept, luie drolquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef BigBro000 het volgende:
ergens anders is dat eten!? in de extra ruimte de rob ruitme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |