nee nog niet gegeten die mochten nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Rikkert heeft notabene zelf de hele nacht zonder buik geslapenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
Met zo'n stemmetje van een kind van 6. Rikkert gaat toch janken man!
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het werkt, maar er treedt wat vertrageing op als je van stream wisselt ... ook als je dezelfde stream opnieuw laadt overigens
het kan ook verwarring zaaien zijn dat Linda en Rikkie boy denken veilig te zijn maar dat die 2 eruit moetenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
Nee, nog niet. ze zullen wel hongerig zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef FlowKey het volgende:
het is zover ... Menno en Ingrid moeten er aan geloven ... hebben ze al gegeten of niet?
Als het Ralph vs Menno wordt en Ralph wint dan zullen ze in het huis wel geshockeerd zijn van de populariteit van Ralph daar ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat Menno zeer populair is bij de kijkers. Hij is immers ook populair in het huis.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Het zal inderdaad wel Ralph versus Menno worden in de uitzending. Van allebei een leuk (exit) etentje laten zien en dan hopen dat de geyle tienermeisjes hun smstegoed er tegenaan gooien om hun favoriet er in te houden.
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert; Ik vind het zowieso oneerlijk dat iedereen zijn zak af heeft?
volgens mij is het compleet nieuw inladen van http://bigbrotherlive.nl/remotecam/index.php voldoendequote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
Als je dit weer zo hoort wat voor zielig mannetje Rikkert is. Zo snel bang dat hij iets te veel doet of te kort komt. Hoop echt dat Rikkert op flikkert!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef jessie het volgende:
Rikkert heeft hem gisteren afgehad, de zeikerd!
nog 2 maandenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
hoelang moeten ze nog lopen?
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens, vraag me alleen af hoe je die vertraging weer ongedaan maakt? WM opnieuw starten of een totale reboot?
het gerucht gaat ook een Rikkert een soft mietje is ... oh nee, dat is gewoon waarquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
En er gaan geruchten dat Rikkert de trafo is en helemaal geen zak heeft.
Waar heeft ie het dan over
is leuk toch kan je alles 2x horen, kan je alles 2x horenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Geen problemen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Hebben er meer mensn problemen met gillesdesmit vandaag?
Bij mij blijft ie aan de lopende band bufferen.
Die gaat hier als een trein.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe gewoon 1 tegelijk via Garnierstreams in WMquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Bij mij is stream 2 zowiezo zo een 10 sec trager. Ik kijk ze alle 4 in een window. En zie dan in stream 2 precies hetzelfde als in 1 10 sec later gebeuren.
Ik vind het ook super, vind het wel een leuk stelletje.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies)
quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
das de 14e bewonerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef FlowKey het volgende:
domme vraag wellicht .. who the f is gillesdesmit?
Nee alles loopt prima hier via de garnierstreams (die worden nl ook gebruikt bij gilles)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
hij zanikt ook als een zwangere rokende trailer trash slet ...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Pfff Rikkert gaat ook echt staan als een zwangere vrouw
Ik vind dido niks met haar irritante arrogante kakstem (vind haar totaal niet bij roel passen......)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies), en Menno en Ingrid ook
Opdracht van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Ook zo dom dat ze zich echt mooi gaan maken. Waarom in hemelsnaam?
even getest loopt na een moeilijke start nu goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat ze dat dan ook echt gaan doen. Ik zou zeggen "Maar ik heb me al mooi gemaakt, mooier lukt me echt niet"quote:
Omdat het weer eens wat anders is dan de hele dag rondhangen en slap ouwehoeren?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Ook zo dom dat ze zich echt mooi gaan maken. Waarom in hemelsnaam?
ik vind Menno & Ingrid allang niet meer leuk, ik vind Ingrid veel te afhankelijk....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Toch geinig, die ontwikkeling dat Roel en Dido naar elkaar toetrekken (jammer Lies), en Menno en Ingrid ook
Is net het weer geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
die is moe ik zou ook moe worden met dat zooitje ongeregeld daarquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Tanja vindt het ook HEEEEEEEEEL erg leuk (stream 3)
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Menno óf Ralph eruit gaat terwijl Rikkert en Linda kleurloos resp. irritant zitten te zijn. Maar als het met voorkeur smsjes werkt is het juist leuk voor Talpa om die 2 tegenover elkaar te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als het Ralph vs Menno wordt en Ralph wint dan zullen ze in het huis wel geshockeerd zijn van de populariteit van Ralph daar ze er waarschijnlijk vanuit gaan dat Menno zeer populair is bij de kijkers. Hij is immers ook populair in het huis.
Daarnaast zullen ze het Ralph kwalijk nemen dat Menno eruit is omdat ze er achter zullen komen of misschien al weten dat Ralph de enige was die Menno had genomineerd.
niet verveelder dan de rest......quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Tanja vindt het ook HEEEEEEEEEL erg leuk (stream 3)
Suc6quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
iedereen onder de douche vandaag en de regie wordt weer wakker.
Over de hele wereld laten alles zien behalve in BB nederland.
Pe-nis.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Joost Fucking irritant met zijn PIK..... overal pik voor..... grow up zeg!
fijne vakantie!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
Zet de streams uit, sluit m'n puter af en vertrek voor mijn geheime missie richting Griekenland
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ga de tel bijhoudenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
Tanja denkt ik zou ook wel zo'n etentje willen hebben met devadervanmekindje.
[afbeelding]
Nathalie en Ralph mochten de buiken af en zitten nu samen te etenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
natte en ralf hebben een etentje en rob is de oberquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Ik heb de streamverslagen gelezen, op bigbrother.fok.nl gekeken en de commentaren gescreend maar het wordt me niet duidelijk.
Natte Lie en Ralph hebben beide hun buik af... waren/zijn in de badkamer en rob heeft ze dit opgedragen omdat hij zegt dat er iets gaat gebeuren ????
Kan iemand dit even aanvullen want is snap er eigenlijk helemaal niets van. Thanks! als iemand een duidelijke uitleg heeft dan zet ik 'm wel even bij de streamverslagen... of als je dat zelfs wilt doen mag dat ook.
Hee...JIJ bent BigBro...vertel het onsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
BB heeft een etentje geregeld tussen Nathalie en Ralph in de DBK (dus niet op de streams)quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef BigBro000 het volgende:
Lees eerst ff wat 100 man hierboven speciaal voor jou hebben getiept, luie drolquote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef BigBro000 het volgende:
ergens anders is dat eten!? in de extra ruimte de rob ruitme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |