Ja, ik doe er 3 kwartier over. Lupa doet er volgens mij echter niet zo lang ove.r.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:37 schreef Doffy het volgende:
Miss!
Lupa staat te douchen... doen vrouwen daar altijd zo lang over?
Ik hoop het wel ja! Het biedt op dit moment geen enkele garantie, maar mijn kansen worden blijkbaar beter.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Ach, je weet toch niet waarom mensen een woning afwijzen. Er kan allerlei oopervlakkigs zijn wat geen ramp is maar mensen toch tegenhoudt. Of gewoon geen goed gevoel bij een woning ofzo.
Anyway, binnenkort werk aan de winkel?
Ja hoor.quote:
Te gek!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik weet niet hoeveel hulp je hebt, maar als je iemand nodig hebt, wil ik wel helpen hoor.
Ik weet uit ervaring dat het met de hulp nogal eens tegen kan vallen en dat het in je eentje toch wel overweldigend veel kan liken te worden
Je hoort het wel, alvast bedankt!quote:Dus als het zover is, geef je maar een gil
Als ik in Dordt heb gewerkt, ben ik zo in R'dam en vanuit Den Bosch is het ook niet zo ver!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Te gek!
Ik heb wel wat hulp, maar dat is alleen in weekends, en ik hoop ook in de avonduren het nodige te kunnen doen.
quote:Je hoort het wel, alvast bedankt!
Als een van deze woningen doorgaat, ga ik niet tot september wachten, dan het liefst zo snel mogelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik in Dordt heb gewerkt, ben ik zo in R'dam en vanuit Den Bosch is het ook niet zo ver!
Komt helemaal goed
[..]
Ow, alvast even bij voorbaat, zodat je niet denkt dat het gemakkelijke smoes is: ik weet niet wanneer je dan aan de slag zou gaan, maar de maand september zal ik ongeveer op vakantie zijn.
Heb je geen gezelligere bijdrage?quote:
Waar?quote:
Jazeker wel. Alicey: Succes met huizenjachtquote:
Ow, dan komt het wel goed!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als een van deze woningen doorgaat, ga ik niet tot september wachten, dan het liefst zo snel mogelijk.
Ja ja wees maar weer boosquote:
Dank jequote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jazeker wel. Alicey: Succes met huizenjacht
Goed zoquote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jazeker wel. Alicey: Succes met huizenjacht
Je gaat voor zelfontwikkeling?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed!
Na dinsdag heb ik besloten voorlopig helemaal niets aan leerwerk te doen ofzo, alleen maar dingen die ik wil doen!
Yepsquote:
Ik denk dat je ook op jongere leeftijd beter kunt doen in plaats van "ooit nog eens".quote:Op zondag 12 juni 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps
Ik heb bedacht dat je op 36-jarige leeftijd niet meer te vaak moet denken en zeggen dat je nog ooit *fill in the blanks*
Een rel? Was ik zo dronken dat ik dat niet meer weetquote:
Dank jequote:
Goede tactiek om alles wat je hebt gezegd te verantwoorden met "Ik was dronken".quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een rel? Was ik zo dronken dat ik dat niet meer weet
Is ook zo. Ik ben daar alleen nooit mee bezig geweest; altijd alleen maar met: werken, voor mezelf zorgen en mezelf een beetje leren kennenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook op jongere leeftijd beter kunt doen in plaats van "ooit nog eens".
Dank je!quote:Feli!
your welcomequote:
Je gaat een vrijheid tegemoet dus!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ben daar alleen nooit mee bezig geweest; altijd alleen maar met: werken, voor mezelf zorgen en mezelf een beetje leren kennen
Da's allemaal wel geregeld nu, en nu is het nog niet te laat om e.e.a. om te gooien als ik zou willen
Goedzo!quote:Ik had de rare neiging om wel mijn leven om te gooien, maar me dan in een hoop nieuwe problemen te storten, mijn relatie op te zeggen, ander werk te zoeken, en het daarmee alleen maar moeilijker te maken. Ik heb me voorgenomen om dat deze keer niet te doen
Oh je doelt op die discussie over de doodstraf. Dat was geen rel heur maar simpelweg een discussie en ja daar sta ik (nog steeds) echt achterquote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef Alicey het volgende:
Goede tactiek om alles wat je hebt gezegd te verantwoorden met "Ik was dronken".
jaa!quote:
Dat is dan weer het voordeel: verstand en jaren enzo, je kent het spreekwoord welquote:Goedzo!
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh je doelt op die discussie over de doodstraf. Dat was geen rel heur maar simpelweg een discussie en ja daar sta ik (nog steeds) echt achterIs toch niet erg als 4/5 van de tafel een andere mening erop nahoudt?
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik had de rare neiging om wel mijn leven om te gooien, maar me dan in een hoop nieuwe problemen te storten, mijn relatie op te zeggen, ander werk te zoeken, en het daarmee alleen maar moeilijker te maken. Ik heb me voorgenomen om dat deze keer niet te doen
Je weet nooit alles van te voren, en het zou uiteindelijk ook saai zijn als je perfect kon leven.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
jaa!
en dat voelt goed
[..]
Dat is dan weer het voordeel: verstand en jaren enzo, je kent het spreekwoord wel
Maar in jouw ogen was het een rel?quote:
Bovendien kan de perceptie van ene perfect leven in de loop van de jaren nogal eens veranderenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je weet nooit alles van te voren, en het zou uiteindelijk ook saai zijn als je perfect kon leven.
Je doet wat je op een bepaald moment goed acht, en wat je goed acht verandert dus in de loop der jaren inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bovendien kan de perceptie van ene perfect leven in de loop van de jaren nogal eens veranderen
Did I scare you, honey?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Gezien de felheid en sommige standpunten vond ik het er wel wat van weg hebben.
Dat klinkt als een 'gezonde' discussie zoals met mijn broertjequote:Op zondag 12 juni 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezien de felheid en sommige standpunten vond ik het er wel wat van weg hebben.
Ja was wel okquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt als een 'gezonde' discussie zoals met mijn broertje
Hoe gaan 'gezonde' discussies met je broertje dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt als een 'gezonde' discussie zoals met mijn broertje
Yeps.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je doet wat je op een bepaald moment goed acht, en wat je goed acht verandert dus in de loop der jaren inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |