Een domeinnaam kan altijd verhuisd worden. Als je mij de gegevens stuurt kan ik voor je kijken wat de status is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het opzeggen van domeinnamen? Ik behartig de internetbelangen voor een stichting. Die hebben hun abonnement bij Planet onlangs opgezegd. Hier hoorde een domeinnaam bij. Die domeinnaam kon niet verhuisd worden.
Een pressiemiddel van de provider. Iets wat volgens de reglementen van de SIDN alvast niet is toegestaan.quote:Inmiddels is de domeinnaam uit de lucht, maar staat hij nog wel geregistreerd als 'bezet', zodat ik hem niet bij mijn eigen provider kan registreren. Wat is dat voor shitzooi?
Stuur me even de gegevens, dan kan ik er iets zinnigs over zeggen. Het kan ook een grace period zijn, en dan is het een beetje flauw om Planet daarvan de schuld te geven.quote:Waarom houden ze dat ding bezet als ze weigeren hem te verhuizen naar een andere provider? Of moet ik die domeinnaam soms straks van ze kopen?![]()
![]()
Helaas blijf ik er dan wel voor aansprakelijk, en is rechterlijk het een en ander te vorderen. Op zich zou ik ze wel met hun eigen logica buitenspel kunnen zetten, maar dat houdt meestal geen stand in een procedure. Verder hebben banken best veel macht en kunnen ze je eenvoudig als fraudeur of wanbetaler registreren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maxen dat ding. Je hebt toch geen rekening meer bij ze.
Wat moet je dan weten?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
Een domeinnaam kan altijd verhuisd worden. Als je mij de gegevens stuurt kan ik voor je kijken wat de status is.
Oh, okee.quote:Een pressiemiddel van de provider. Iets wat volgens de reglementen van de SIDN alvast niet is toegestaan.
Mss wel, maar die lui hebben de afgelopen maanden nou niet echt blijk gegeven van een goede service.quote:en dan is het een beetje flauw om Planet daarvan de schuld te geven.
Om te beginnen de domeinnaam.quote:
De SIDN gaat echter alleen over .nl domeinen. Ik ging er even vanuit dat het hier een .nl domein betreft, maar als dat niet zo is dan ligt het anders..quote:Oh, okee.
Planet heb ik het ook niet zo op.. "Niet kunnen verhuizen" is ook iets wat niet klopt, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat er iets "externs" met het domein aan de hand is wat eerst opgelost moet worden..quote:Mss wel, maar die lui hebben de afgelopen maanden nou niet echt blijk gegeven van een goede service.Daarnaast maken ze het je op hun homepage zo moeilijk mogelijk om hen te mailen (ze 'verstoppen' het mailadres van de helpdesk, je moet er eerst tien minuten om zoeken).
Klopt, hij stond ook alleen nog op mijn eigen compu. Nu staat-ie er wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, die standaard-OP staat niet op de link waar 'ie volgens de standaard-OP zou moeten staan.
Ik heb genoeg energie, alleen wordt ik er zo verdomd emotioneel en irrationeel van.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Reya het volgende:
Slaapgebrek heb ik trouwens maar al te veel ervaring mee. Het is inderdaad kut, 's avonds heb je echt geen energie meer over
Al gemeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Om te beginnen de domeinnaam.
Ja, gewoon .nl.quote:De SIDN gaat echter alleen over .nl domeinen. Ik ging er even vanuit dat het hier een .nl domein betreft, maar als dat niet zo is dan ligt het anders..
De info die ik kreeg (stond volgens mij op de homepage van Planet) was dat alleen zakelijke domeinen konden worden verhuisd en dit domein stond op naam van een privépersoon.quote:Planet heb ik het ook niet zo op.. "Niet kunnen verhuizen" is ook iets wat niet klopt, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat er iets "externs" met het domein aan de hand is wat eerst opgelost moet worden..
Mail ontvangen. Dit domein kan gewoon verhuisd worden, daar is hulp van planet.nl niet voor nodig. Verder mail ik je wel even.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al gemeeld.
[..]
Ja, gewoon .nl.
[..]
De info die ik kreeg (stond volgens mij op de homepage van Planet) was dat alleen zakelijke domeinen konden worden verhuisd en dit domein stond op naam van een privépersoon.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Alicey het volgende:
Mail ontvangen. Dit domein kan gewoon verhuisd worden, daar is hulp van planet.nl niet voor nodig. Verder mail ik je wel even.
Het is voor referentie wel leuk denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaan we dan alle oude LFC's in elke OP zetten? Alsof iemand ze gaat lezen.
kan jij zien waarom mijn berichten niet gepost zijn? of staan daar geen opmerkingen bij?quote:
Eh, nee...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan jij zien waarom mijn berichten niet gepost zijn? of staan daar geen opmerkingen bij?
jammer, dan submit ik gewoon geen nieuws meerquote:
Nou ja, ik zou wel een standaard verhaal kunnen ophangen, maar de specifieke redenen weet ik niet. Ga er maar van uit dat niemand het interessant leek of dat niemand het is opgevallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
jammer, dan submit ik gewoon geen nieuws meer
oki!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou wel een standaard verhaal kunnen ophangen, maar de specifieke redenen weet ik niet. Ga er maar van uit dat niemand het interessant leek of dat niemand het is opgevallen.
dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:29 schreef Reya het volgende:
Ik heb trouwens dus werkelijk niets te doen dit weekend. Geen inspiratie, geen FOK! om mijn verveling terug te dringen, niemand om naar toe te gaan, geen afspraken
Het wordt weer een standaard sleurweekend
en morgen is er toch geen fokquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Reya het volgende:
Slaap ze Alicey
Ik ga denk ik maar eens vannacht niet slapen. Morgen overdag wel weer, ik heb het gevoel creatiever te zijn aan de randen van de nacht
Database-server wordt vervangen, dus alles gaat plat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
en morgen is er toch geen fok
gaat de FP ook down btw?
Aankondiging downtime en servermigratiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Database-server wordt vervangen, dus alles gaat plat.
wij zijn geen kliekquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:56 schreef het_fokschaap het volgende:
de namen van onze kliek missen nog in de OP
mja, met mooi weer. maar ook soms in de huiskamer als ik alles mooi opgeruimd heb ofzo...dan kan je weer helemaal blij zijn met je huis. al heb ik dat ook wel als het een rommel isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 schreef Lupa het volgende:
Ik woon hier nu al vier jaar, maar nu nog kan ik soms wakker worden en helemaal vervuld zijn van het feit dat dit mijn huis is.
Ja, ik heb een kijker !quote:Mag ik een keertje langskomen als het klaar is?
volgende mini-meet dusquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, met mooi weer. maar ook soms in de huiskamer als ik alles mooi opgeruimd heb ofzo...dan kan je weer helemaal blij zijn met je huis. al heb ik dat ook wel als het een rommel is
[..]
Ja, ik heb een kijker !Maar moet je zeker doen. Je bent welkom !
open het volgende topic maarquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan tenminste toch onze namen quWij zijn de harde kern
ik bedoelde als deze vol isquote:
Lekker gegeten miss_sly ? Of eerste en laatste keer ?quote:
Sly schreef:
En ook zo weer weg, lekker mexicaans eten
Tenminste, we gaan naar een mexicaans restaurant, maar we zijn ernog nooit geweest, dus of het lekker is moeten we nog afwachten
en ja, ik beschouw jou ook als de harde kern yoso !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik wil niemand er tegen zijn zin op zetten
ja, niets gehoord vandaag. maar wat niet is kan nog komen, bij wijze van spreken zou ik nu gebeld kunnen wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:13 schreef qu63 het volgende:
je cape ligt nog mooi opgevouwen??
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, niets gehoord vandaag. maar wat niet is kan nog komen, bij wijze van spreken zou ik nu gebeld kunnen worden
*klopt af* op ongelakt/onbewerkt hout
ben jij ook harde kern?quote:
Daar heb ik toch wel een heel ander idee over.quote:
Je staat wel in de top 10 van WFL Yoso !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Daar heb ik toch wel een heel ander idee over.![]()
Met het tempo waarin hier deze topics vol lopen, wordt op gegeven moment de openingstopic vergelijkbaar met zoiets
Fok!Totals - De Stand #31
En er zullen altijd mensen zijn die zoiets leuk vinden.
Oh yeah.quote:004. 0549 Haushofer
Neuh, slotjes zetten doe ik erg weinig. Maar daarvoor heb ik ook de verkeerde subfora gekozen, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]zeker je posts aan het opkrikken met slotjes hier en daar
foto's?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Overigens, vanmiddag mn eerste slingerwacht gehouden in de Martinikerk. En nu dronken, want we hadden een ALV erna. Met gratis bier. Mooi toch.
Tuuwkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:20 schreef qu63 het volgende:
ben jij ook harde kern?
Adel verplicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je staat wel in de top 10 van WFL Yoso !
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Overigens, vanmiddag mn eerste slingerwacht gehouden in de Martinikerk. En nu dronken, want we hadden een ALV erna. Met gratis bier. Mooi toch.
ALV?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Algemene Leden Vergadering. En het bestuur werd overgedragen. Als actief lid is het dan wel aardig om daar aanwezig te zijnquote:
waarom?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Algemene Leden Vergadering. En het bestuur werd overgedragen. Als actief lid is het dan wel aardig om daar aanwezig te zijn
Jahoor. Zuipen is mijn tijdsverdrijving.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?
Heel subtiel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?
leukquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom?
vanwege het gratis bier?
Ook. En omdat je als actief lid een gratis en hip poloshirt kreeg van TFV Professor Francken. Bovendien kende ik de mensen die in het nieuwe bestuur gingen, dus is het wel zo netjes om ff te gaan. Was leuk avondje.
Is me al es eerder overkomen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
leuk
Haus krijg geen bier meer. gaat ie knopjes verwisselen enzo
of ben je gewoon bang dat je teveel postquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, zie net dat ik zit te editten ipv te quoten, dus ik ga slapen. Welterusten.
trustequote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, zie net dat ik zit te editten ipv te quoten, dus ik ga slapen. Welterusten.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Over bloedtransfusie.quote:
ze zijn daar best streng in ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Over bloedtransfusie.
Afgelopen week eens geïnformeerd over bloed donatie. (Collega van mij suggereerde dit)
Is bij mij uitgesloten. Ik mag geen bloeddonor zijn..
Ik heb in Engeland gewoond. En ben nu een risico.
Ik kan Kreuzfelt Jacob hebben, de meer mensvriendelijke BSE.
En die is pas constateerbaar als je dood bent: het zit in je hersenen.
Dit is een inkopper.
Maar het verbaasde mij wel.
homo's zijn risicovoller ivm aids etcquote:
Truste!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:56 schreef Yosomite het volgende:
Ik ga lekker slapen in een voorverwarmd bed (speciale kruik)
Nu, zaterdag is de "Hollandse Nieuwe" dag.
Nu, zaterdag is een FOK-loze dag.
![]()
![]()
Voor mensen die geen leven meer hebben zonder FOK: Stichting correlatieHét forum
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dat is te testen...ik zou ook een hetero niet zomaar bloed aftappen
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.
en in NL is ook al het eerste geval van menselijke BSE ontdekt, althans...een variant...en de drager is al overleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik niet
dit viel ook in de categorie: fout!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Suzanne vond ik destijds nog wel geinig, maar dit vind ik maar niks
nou ja...goed goed...het is aan te horenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit viel ook in de categorie: fout!
deze is dus wel goed?
ook deze versie?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja...goed goed...het is aan te horen
ik heb hem niet geluisterd, maar ik heb de uk edit wel eens gehoordquote:
hij is te druk/te vol?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, ik heb een kijker !Maar moet je zeker doen. Je bent welkom !
Lekker, maar veel te veel!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lekker gegeten miss_sly ? Of eerste en laatste keer ?
Ow ja, zo even zoeken, want ik heb de meeste mp3's op cd's gebrand en mijn lijstjes wat op welke cd stond zijn een beetje kwijtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
sly! ga je mij een mailtje sturen met suzanne vega vandaag?
Huisjes kijken is altijd leukquote:
Er was laatst iets op tv over de wetenschapsweek ofzo? Heb jou niet voorbij zien komen, maar ze vermelden de slinger wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
grouphug?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:44 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen allemaal, en een hug.
Want een hug in de morgen is een dag zonder zorgen.
Ook voor de forumtechnici want problemen kunnen in een klein hoekje zitten.
Ik heb die maatregel ook nooit helemaal begrepen, maar het is indd wel zo. Sterker nog, als je als man ook maar 1 keer in je leven seks gehad hebt met een andere man, dan mag je tot -ik geloof- 2 jaar ofzo daarna geen bloed geven. Best vaag.quote:
wordt het een review ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben in een heel leuk boek bezig, Bloedtij van Melvin Burgess. Het is een jeugdboek, maar erg mooi geschreven en best spannend.
Nope, dit is al een oud boek. Ik lees het voor school.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
wordt het een review ?
een jeugdboekquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope, dit is al een oud boek. Ik lees het voor school.
quote:Hij moordt vrijwel de hele Volson-familie uit
Jij gelooft in de tere kinderziel?quote:
imo is het ook enorme onzin. Het gaat om de leefstijl. Aan hetero's wordt dat volgens mij niet eens gevraagd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar van die bloedbanken. Alsof een homo meer risico vormt dan een vrouw die aan onbeschermde anale seks doet...Bij een vrouw vragen ze daar niet eens naar geloof ik.
het heeft met een bepaalde kansberekening te maken denk ik. net als met dat éne BSE geval in Nederland terwijl we nog steeds bloed mogen geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar van die bloedbanken. Alsof een homo meer risico vormt dan een vrouw die aan onbeschermde anale seks doet...Bij een vrouw vragen ze daar niet eens naar geloof ik.
Misschien is het zo dat ze een vorm van replicatie hebben gevonden? Posten gaat namelijk wel erg traag..quote:
nou ja, ik geloof niet zo zeer in de tere kinderziel, maar als je weet wat er allemaal niet gezien/gehoord mag worden door de kinders. maar goed, ik neem aan dat de seks niet beschreven wordt zoals in Jan Wolkers boekenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij gelooft in de tere kinderziel?Het is een boek voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. Er komt ook seks in voor. De hoofdpersoon is 14.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is even met de hondjes uit. Als ik jullie niet meer zie, dan tot vanavond of morgen.
Dat slaat nergens op.. Alsof hetero's niet aan anale sex doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb die maatregel ook nooit helemaal begrepen, maar het is indd wel zo. Sterker nog, als je als man ook maar 1 keer in je leven seks gehad hebt met een andere man, dan mag je tot -ik geloof- 2 jaar ofzo daarna geen bloed geven. Best vaag.
Succes!quote:Enfin, het forum doet 't nog!En ik ga nu kijken of hetzelfde geldt voor mijn douche
![]()
Nou ja, statistisch gezien is anale seks natuurlijk gevaarlijker dan vaginale. Dat is duidelijk. En er is een groep homo's die lekker in de rondte sloerie'en en daarmee een duidelijk risico vormen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
Dat slaat nergens op.. Alsof hetero's niet aan anale sex doen.
Daarnaast is onbeschermde vaginale sex ook absoluut niet zonder risico's.
Geen idee, ik ben niet zo juridisch ingesteldquote:Is hier eigenlijk jurisprudentie over naar je weet?
Ik vind het sowieso raar. Een groot deel van de hetero's doet ook aan anale sex, en volgens mij is dat niet iets wat gevraagd wordt aan een hetero.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou ja, statistisch gezien is anale seks natuurlijk gevaarlijker dan vaginale. Dat is duidelijk. En er is een groep homo's die lekker in de rondte sloerie'en en daarmee een duidelijk risico vormen.
Maar zelfs als je een jarenlange, stabiele, monogame homoseksuele relatie hebt, mag je nog geen bloed geven. Dat vind ik raar.
Ik zal er zelf eens op zoeken. Gegeven het feit dat het draait om het anale sex element, en niet om de geaardheid an sich lijkt het mij een vorm van discriminatie.quote:Geen idee, ik ben niet zo juridisch ingesteld
Is het niet gewoon gemak? De ene doelgroep heeft X % kans op waardeloos bloed en een andere doelgroep Y %. We hebben op zich geen tekort dus laten we eerst maar bloed binnenhalen waarvan er een grote kans is dat we er iets aan hebben?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het sowieso raar. Een groot deel van de hetero's doet ook aan anale sex, en volgens mij is dat niet iets wat gevraagd wordt aan een hetero.
'Gemak' lijkt me nauwelijks een argument om te mogen discrimineren, lijkt mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
Is het niet gewoon gemak? De ene doelgroep heeft X % kans op waardeloos bloed en een andere doelgroep Y %. We hebben op zich geen tekort dus laten we eerst maar bloed binnenhalen waarvan er een grote kans is dat we er iets aan hebben?
Ik denk het wel. Het is echter onzinnig, daar de risico's van hetero-bloed tegelijkertijd onderschat worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is het niet gewoon gemak? De ene doelgroep heeft X % kans op waardeloos bloed en een andere doelgroep Y %. We hebben op zich geen tekort dus laten we eerst maar bloed binnenhalen waarvan er een grote kans is dat we er iets aan hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, ik geloof niet zo zeer in de tere kinderziel, maar als je weet wat er allemaal niet gezien/gehoord mag worden door de kinders. maar goed, ik neem aan dat de seks niet beschreven wordt zoals in Jan Wolkers boeken
ik ga zo even een plek zoeken waar ik kan douchen en dan ook maar even een lunchplek opzoekenquote:
Je mag hier wel douchen en lunchen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga zo even een plek zoeken waar ik kan douchen en dan ook maar even een lunchplek opzoeken
zo m'n zus maar even proberen
met suikerbrood ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je mag hier wel douchen en lunchen hoor.![]()
Tuurlijk, mei echte Fryske sûkerbôle.quote:
Jammer.quote:maar ik moet 45 minuten binnen een straal van m'n huis blijven vanwege m'n oproepdienst !
superlekker ! beter dan limburgse vlaaiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk, mei echte Fryske sûkerbôle.
Ik ben er wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt inderdaad verdacht veel op discriminatie. Ik kan me herinneren dat het niet zo lang geleden in het nieuws is geweest. Een bekende van me is leidinggevende bij Sanquin. Ik zal hem eens vragen hoe het nu precies zit daarmee.
Ik vind het allebei niet verkeerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
superlekker ! beter dan limburgse vlaai
Ik vind het geen discriminatie. Wel zouden ze d.m.v. meer vragen (bv wat voor type je bent) een betere kansschatting moeten kunnen maken over de kans dat je zinvol bloed hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:06 schreef Doffy het volgende:
'Gemak' lijkt me nauwelijks een argument om te mogen discrimineren, lijkt mij?
Andere criteria hanteren zou ik zeggen, kijk naar de werkelijke risico's. Hetero's mogen dan ook aan hun tandjes gevoeld worden. De huidige situatie heeft een discriminerende werking.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het geen discriminatie. Wel zouden ze d.m.v. meer vragen (bv wat voor type je bent) een betere kansschatting moeten kunnen maken over de kans dat je zinvol bloed hebt.
Met echte boter uiteraard.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet, maar een lekker suikerbroodsneetje met echte boter![]()
Hoezo geen discriminatie dan? Er zijn toch net zo goed hetero's die zeer risicovol gedrag vertonen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:18 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het geen discriminatie. Wel zouden ze d.m.v. meer vragen (bv wat voor type je bent) een betere kansschatting moeten kunnen maken over de kans dat je zinvol bloed hebt.
Klopt, maar dan voor iedereen, man/vrouw, hetero/homo/bi.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd nogal makkelijk wordt gegrepen naar dat woord disciminatie. Vrouwen komen op tv als omroepster beter over en deze zullen dus eerder worden aangenomen. Das geen discriminatie maar gewoon hoe het het beste werkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:21 schreef Alicey het volgende:
Andere criteria hanteren zou ik zeggen, kijk naar de werkelijke risico's. Hetero's mogen dan ook aan hun tandjes gevoeld worden. De huidige situatie heeft een discriminerende werking.
Sneu dat ze dat nooit hebben mogen weten, dan hadden ze nog vriendjes kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:22 schreef het_fokschaap het volgende:
Dit gaf in die tijd een felle polemiek, waarvan nu gezegd wordt dat beiden gelijk hadden.
Kwestie van kansberekening. Iemand uit Afrika ga je ook geen moeite aan besteden want dat kost geld en je hebt toch bloed zat. Simpelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo geen discriminatie dan? Er zijn toch net zo goed hetero's die zeer risicovol gedrag vertonen?
Ja, maar dat is dus discriminatie op relevante kenmerken en dat 'mag'. Het gaat hier om discriminatie op volstrekt irrelevante kenmerken, namelijk geaardheid i.p.v. gedrag.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:23 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind dat er altijd nogal makkelijk wordt gegrepen naar dat woord disciminatie. Vrouwen komen op tv als omroepster beter over en deze zullen dus eerder worden aangenomen. Das geen discriminatie maar gewoon hoe het het beste werkt.
Hierbij vindt echter ook selectie plaats. Niet iedere vrouw kan zomaar omroepster worden. Bij het bloed gaat het dus zonder selectie : Een hetero mag bloed geven, een homo niet. Terwijl hetero's er net zulke risicovolle praktijken op nahouden als homo's.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind dat er altijd nogal makkelijk wordt gegrepen naar dat woord disciminatie. Vrouwen komen op tv als omroepster beter over en deze zullen dus eerder worden aangenomen. Das geen discriminatie maar gewoon hoe het het beste werkt.
Hebben we bloed zat dan? En iemand uit Afrika is wel een héél ander verhaal dan een monogame homoseksueel uit Nederland. En het gedrag van hetero's doet er blijkbaar niet toe want die vormen per definitie geen risico? Ik vind dat je nu een hele vreemde gedachtengang hanteert eik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:24 schreef livEliveD het volgende:
Kwestie van kansberekening. Iemand uit Afrika ga je ook geen moeite aan besteden want dat kost geld en je hebt toch bloed zat. Simpel
Nee kansberekening. Anders zouden ze dat echt niet doen, me dunkt. Vorm van levenstijl en correlatie met goed bloed. Simpel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar dat is dus discriminatie op relevante kenmerken en dat 'mag'. Het gaat hier om discriminatie op volstrekt irrelevante kenmerken, namelijk geaardheid i.p.v. gedrag.
Waarom wordt hetero's dan niet naar hun levensstijl gevraagd?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee kansberekening. Anders zouden ze dat echt niet doen, me dunkt. Vorm van levenstijl en correlatie met goed bloed. Simpel.
Nogmaals, bij onveilig anaal neukende hetero's zijn de risico's net zo groot...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
Nee kansberekening. Anders zouden ze dat echt niet doen, me dunkt. Vorm van levenstijl en correlatie met goed bloed. Simpel.
Oh maar die selectie kan ook wel beter ja. Toch denk ik dat je wel kunt aantonen dat homo's relatief meer vervuild bloed hebben en dus is dat een zinvolle parameter. Als je dat niet kunt aantonen dan hanteren ze idd aparte regels waar ik het nu niet van in zie maar dan nog zou ik het geen discriminatie willen noemen: Slechts een niet optimale procedure.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben we bloed zat dan? En iemand uit Afrika is wel een héél ander verhaal dan een monogame homoseksueel uit Nederland. En het gedrag van hetero's doet er blijkbaar niet toe want die vormen per definitie geen risico? Ik vind dat je nu een hele vreemde gedachtengang hanteert eik.
Gemiddeld. Dit geldt dus niet voor een monogaam levende homoseksueel, die heeft zelfs minder risico dan een rondneukende hetero. Dus ik zie werkelijk niet in waarom die à priori zou moeten worden uitgesloten. Het bloed wordt sowieso nog getest én je moet iedere keer dat je komt opnieuw een vragenlijst invullen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:30 schreef livEliveD het volgende:
Oh maar die selectie kan ook wel beter ja. Toch denk ik dat je wel kunt aantonen dat homo's relatief meer vervuild bloed hebben en dus is dat een zinvolle parameter.
Nou, een homo heeft iig niet per definitie meer risico. Een celibatair levende homo heeft 0 risico, een onveilig rondneukende homo heeft veel risico. Maar precies hetzelfde kun je zeggen over hetero's. Er zullen onder de homopopulatie misschien meer mensen met risicovol gedrag zijn (omdat het in een bepaalde scene vrij normaal is), maar die kun je er uit filteren door die vragenlijsten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
dergelijke regeltjes helpen in ieder geval niet bij een evt. maatschappelijke acceptatie van homosexuelen
maar misschien dat er echt een directe relatie bestaat, homosexueel, meer risico...daar heb ik me verder niet in verdiept.
Inderdaad. Een en ander kan namelijk ook uit het verband gerukt worden, en zo werkt het toch stigmatiserend ten aanzien van homoseksuelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
dergelijke regeltjes helpen in ieder geval niet bij een evt. maatschappelijke acceptatie van homosexuelen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
qu!
Ik heb gekeken, maar kan het niet vinden
I know.quote:
ik heb het nog nergens kunnen vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know.
Ik ga mijn mp3's nog maar eens bekijken en organiseren, en als ik het alsnog vind, dan laat ik het wel weten. Maar misschien heb je het in de tussentijd al wel
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
Heb ik me voor Jan Doedel ingeschreven op qu's forum
welke stijl is dat???quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef Doffy het volgende:
* Doffy draait zijn nieuwe cd van Antony & The Johnsons
Geen idee. 't Is iig vrij rustig. Sommigen zouden het depressief noemen. Het is hoe dan ook erg mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef qu63 het volgende:
welke stijl is dat???
De link blijft bewaard voor als er weer eens downtime is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
En misschien is Jan Doedel wel een heel lekkere vent!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:57 schreef Doffy het volgende:
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijnquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
En misschien is Jan Doedel wel een heel lekkere vent!
Maar kijk je dan ook niet meer naar mooie mannen?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijn![]()
En zie je dan niet meer dat er nog andere lekkere mannen zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't zal me ook niet boeien, want ik heb mijn![]()
ftp/msn?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee. 't Is iig vrij rustig. Sommigen zouden het depressief noemen. Het is hoe dan ook erg mooi.
Ow tuurlijk wel. Met de regelmaat waarin ze voorbij lopen. Maar dat is op dezelfde manier als waarop je (ik) naar mooie auto's kijk: zo van, leuk, apart, het risico van een nekblessure waard, maar daar houdt het dan ook opquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
Maar kijk je dan ook niet meer naar mooie mannen?
Voor de verandering staat deze op een echte cd. Je weet wel, zo'n ding die je in een muziekwinkel kooptquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef qu63 het volgende:
ftp/msn?
Ik kijk helemaal niet naar mooie auto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow tuurlijk wel. Met de regelmaat waarin ze voorbij lopen. Maar dat is op dezelfde manier als waarop je (ik) naar mooie auto's kijk: zo van, leuk, apart, het risico van een nekblessure waard, maar daar houdt het dan ook op
okiquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor de verandering staat deze op een echte cd. Je weet wel, zo'n ding die je in een muziekwinkel koopt![]()
En ik heb op dit moment niet de apparatuur bij me om het naar mp3 te vertimmeren. Maandag weer
Blijkbaar is er statistisch onderzoek naar geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom wordt hetero's dan niet naar hun levensstijl gevraagd?Of homo's, waarom wordt aangenomen dat homo's een bepaalde levensstijl hebben?
Dat doe ik dus wel. En naar mooie mannen ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar mooie auto's.
Dat is geen antwoord op de stelling.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Blijkbaar is er statistisch onderzoek naar geweest![]()
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimtequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Doffy het volgende:
En ik heb op dit moment niet de apparatuur bij me om het naar mp3 te vertimmeren. Maandag weer
Ik kijk naar mooie mannen. En mooie vrouwen. Hoewel ik volgens mij gewoon hetero ben uiteindelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel. En naar mooie mannen ook
Heb je een linkje voor me? Ik heb er volgens mij ook een hoop namelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimte
Welke stelling doel je precies op?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef Alicey het volgende:
Dat is geen antwoord op de stelling.
De stelling dat hetero's net zo goed risicovol gedrag uitvoeren, en een homo die er geen wisselende contacten op nahoudt niet onveilger is dan een hetero.quote:
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
Heb je een linkje voor me? Ik heb er volgens mij ook een hoop namelijk.
mail eensquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tooltje gedraaid dat kijkt of je dubbele mp3's hebt. Scheelde toch 4 gig aan ruimte
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk naar mooie mannen. En mooie vrouwen. Hoewel ik volgens mij gewoon hetero ben uiteindelijk.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar mooie vrouwen, maar toch minder dan naar mannen. Ik vind vrouwen sowieso vaak mooiere wezens dan mannen.
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Alicey het volgende:
De stelling dat hetero's net zo goed risicovol gedrag uitvoeren, en een homo die er geen wisselende contacten op nahoudt niet onveilger is dan een hetero.
Thx!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.
soms ben ik best jaloers op mijn zusje en haar vrouw; het heeft ook voordelen namelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar je zou er maar mee moeten samenleven.. Volgens mij kunnen alleen mannen dat.
Gooi dan het hele selectieproces er uit, dat merk je dan waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk is dat zo. Maar waarom zou een bloedbank daar rekening mee houden? Hooguit kun je daarmee het selectie proces verfijnen maar blijkbaar is dat niet nodig.
gevonden, gedownload, geïnstaller en nu bezig met zoeken!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zoeken op NoClone. Werkt relatief snel en hij heeft verschillende tabbladen voor namen die overeenkomen en/of pure bit vergelijkingen.
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer welquote:
Hmm.. aan wat voor dingen denk je nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
soms ben ik best jaloers op mijn zusje en haar vrouw; het heeft ook voordelen namelijk.
Nee want dan zouden ze meer vervuild bloed vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef Alicey het volgende:
Gooi dan het hele selectieproces er uit, dat merk je dan waarschijnlijk ook niet meer.
ik had je reply niet gezien!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer wel![]()
Ding kost 27 dollar. Als het ding het mi goed doet koop ik hem denk ik gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is de naam. In google raggen en je hebt hem. Hij heeft een limiet om maar 30 items per keer te kunnen weggooien maar 100000 keer op die knop rammen mag dan weer wel![]()
Waarom dan het proces niet verfijnen, wat nog als toegevoegde waarde heeft dat er niet meer gediscrimineerd wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee want dan zouden ze meer vervuild bloed vinden![]()
Ohquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
ik had je reply niet gezien!
81108720 .quote:
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?quote:
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl. Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom dan het proces niet verfijnen, wat nog als toegevoegde waarde heeft dat er niet meer gediscrimineerd wordt?
dat kan met sommige mannen ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?
Er is altijd maandverband enzo in huis
Je kunt gemakkelijk kleren en schoenen, make-up en parfum delen.
Ja, maar een vriendin is toch een vriendin, aan een partner stel ik toch eisen die een vriendin niet zou kunnen waarmaken..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn bijvoorbeeld ook vriendinnen, dat is toch anders dan met je mannelijke partner, denk ik?
Da's natuurlijk wel een voordeel.quote:Er is altijd maandverband enzo in huis
Met de mijne nietquote:
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef miss_sly het volgende:
Er is altijd maandverband enzo in huis
Dat kan bij mij ook niet hoorquote:
De vraag wat iemands geaardheid is is tenslotte niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl. Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.
ik nog ongeveer 65 gig..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
81108720 .
Oftewel 81,1 GB
Moet het ding nog draaien, nu geen zin om een Windows systeem te starten.
Inderdaad. Mannen zijn ook sterker en zeuren niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeld
Nou zonder lippenstift zie je mij de deur niet uitgaanquote:
Nee, dat geeft dus helemaal geen eenduidig beeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja vragen of iemand homo is geeft een eenduidiger beeld dan vragen van: Joh wat is je levenstijl.
quote:Verder hoef je ook geen persoonlijke vragen te stellen over rubber enzo.
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Mannen zijn ook sterker en zeuren niet zoveel.
Waarschijnlijk is je partner niet voldoende als enige vriendin, maar het kan wel voordelig zijn dat je partner ook je vriendin is, dnek ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar een vriendin is toch een vriendin, aan een partner stel ik toch eisen die een vriendin niet zou kunnen waarmaken..
Tijd om de schade in te gaan halen dan?quote:Best vreemd, ik vraag me eik af wat ik in vrouwen heb gezien als partner en waarom ik mannen links heb laten liggen.
De schoenen van mijn lief zijn me 8 maten te groot, zijn broeken zijn me te nauw, zijn aftershave ruikt niet lekker bij me. Het enige fijne zijn sommige truien en shirtsquote:Da's natuurlijk wel een voordeel.
Alsof ik zin heb in een voetbaluitzending. Dan ga ik de hond wel uitlaten ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingen
De vrouw van mijn zusje doet dat er nog bij!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idealiseer je het nu niet een beetje? Bij een man is er altijd iemand in huis om spinnen te vangen bijvoorbeeld
Mag een vrouw niet meekijken?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mits de vrouw de 3 meter zone respecteert tijdens voetbaluitzendingen
Nou vragen of je homo bent is: Ja/Nee/Weet nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef Doffy het volgende:
Nee, dat geeft dus helemaal geen eenduidig beeld
Gespeelde interesse om bij de ander te kunnen zijn? No fucking wayquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je partner niet voldoende als enige vriendin, maar het kan wel voordelig zijn dat je partner ook je vriendin is, dnek ik.
Het staat er krom, maar misschien begrijp je me toch wel?
quote:Tijd om de schade in te gaan halen dan?
Wat jij zoekt in een partner, kan een vrouw dat allemaal bezitten denk je?quote:Ik heb me wel eens afgevraagd waarom ik vrouwen nooit als potentiele partner heb gezien. MIsschien als ik nog eens ooit single word.....:)
Maar die zijn dan ook lekker warm zeker?quote:De schoenen van mijn lief zijn me 8 maten te groot, zijn broeken zijn me te nauw, zijn aftershave ruikt niet lekker bij me. Het enige fijne zijn sommige truien en shirts
Nee dat zie je vaak welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:
De vraag wat iemands geaardheid is is tenslotte niet persoonlijk.
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef qu63 het volgende:
Alicey, wat was de link voor de OP?
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef livEliveD het volgende:
Nou vragen of je homo bent is: Ja/Nee/Weet niet
Vragen of je levenstijl wild is resulteert in: Wat bedoel je daarmee?
Niettemin zijn dat de relevante criteria. En voor jouw informatie: ik weet niet wat ik erger vind, iemand die vraagt 'ben je homo', of iemand die vraagt naar mijn seksuele patroon.quote:Belangrijk is of je bv vaak voorbehoedsmiddelen gebruikt of vaak onveilige seks hebt. Das persoonlijk en schrikt mensen af denk ik.
Je kan toch ook gewoon "een goede vriendin" hebben? Ik heb er zatquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.
Tssk, generalisatiequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gespeelde interesse om bij de ander te kunnen zijn? No fucking way![]()
Dat bedoel ik dan ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon "een goede vriendin" hebben? Ik heb er zat![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?![]()
Is het ook zo dat je schoonzusje een stuk "mannelijker" is dan je zusje, of is dat weer niet zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tssk, generalisatie
Besides, daarover hebben mijn zusje en schoonzusje wel eens woorden: mijn schoonzusje is gek op sport en met name voetbal en mijn zusje hoeft dat niet te zien.
Je begrijpt het inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar op sommige vlakken op een manier waarop een man nooit een vrouw zal begrijpen. Het klinkt erg prettig om altijd bij zo iemand terecht te kunnen, maar de keerzijde is ook dat het je ontbreekt aan tegenwicht.
You go girlquote:
Ik denk dat er wel vrouwen zijn die dat allemaal bezitten. Maar ik denk dat in the end ik toch altijd terug zal komen bij mannen; ergens hebben die toch net iets meer dat me aantrekt.quote:Wat jij zoekt in een partner, kan een vrouw dat allemaal bezitten denk je?
Nee, een van de laatste keren dat ik bloed ging geven vulde ik een ja in bij drugsgebruik en toen kon ik weer naar huis. De laatste keer konden ze blijkbaar niet goed prikken en toen raakte ze me ader (of slagaderquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
Praat je nu uit eigen ervaring, of zijn mensen die bloed willen geven allemaal achterlijk?![]()
Mja ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik denk dat het op zich wel terechte kritiek is van jullie en de methode is zeker niet optimaal maar de bewering dat het discriminatie is daar ga ik niet in mee.quote:Niettemin zijn dat de relevante criteria. En voor jouw informatie: ik weet niet wat ik erger vind, iemand die vraagt 'ben je homo', of iemand die vraagt naar mijn seksuele patroon.
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je schoonzusje een stuk "mannelijker" is dan je zusje, of is dat weer niet zo?
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.quote:
sommige zijn idd zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.
Maar hoe is je relatie dan? Ik bedoel meer dat evenwicht in een relatie ontstaat doordat je een paar uitersten hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je begrijpt het inderdaad
De keerzijde vind je dan bij mannen uit je omgeving, dat hoeft niet per se je eigen man te zijn.
Ik denk dat er weinig vrouwen bestaan die hebben wat ik in een partner zoek, zonder dingen mee te nemen die ik juist niet wil in een partner..quote:Ik denk dat er wel vrouwen zijn die dat allemaal bezitten. Maar ik denk dat in the end ik toch altijd terug zal komen bij mannen; ergens hebben die toch net iets meer dat me aantrekt.
Je weet natuurlijk nooit.quote:Maar ach, ik ben immers voorzien enzo, het is allemaal hypothetisch
Overigens kan ik me zo'n vraag goed voorstellen. Je gaat als 'wild' persoon toch vaak om met mensen die ook wild zijn en ergo: Je gaat het normaal vinden en dus niet meer wild.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
Klinkt heel leuk op die manier!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.
Mijn schoonzusje is dus van de spinnen en het niet zo huishoudelijk ingesteld zijn, maar als ze 's nachts een geluid hoort, moet mijn zusje gaan kijken of er niet iets isBovendien doet mijn zusje klussen (verven, laminaat leggen, dingen in elkaar zetten) en mijn schoonzusje steekt de helpende hand toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |