Lekker gegeten miss_sly ? Of eerste en laatste keer ?quote:
Sly schreef:
En ook zo weer weg, lekker mexicaans eten
Tenminste, we gaan naar een mexicaans restaurant, maar we zijn ernog nooit geweest, dus of het lekker is moeten we nog afwachten
en ja, ik beschouw jou ook als de harde kern yoso !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik wil niemand er tegen zijn zin op zetten
ja, niets gehoord vandaag. maar wat niet is kan nog komen, bij wijze van spreken zou ik nu gebeld kunnen wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:13 schreef qu63 het volgende:
je cape ligt nog mooi opgevouwen??
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, niets gehoord vandaag. maar wat niet is kan nog komen, bij wijze van spreken zou ik nu gebeld kunnen worden
*klopt af* op ongelakt/onbewerkt hout
ben jij ook harde kern?quote:
Daar heb ik toch wel een heel ander idee over.quote:
Je staat wel in de top 10 van WFL Yoso !quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Daar heb ik toch wel een heel ander idee over.![]()
Met het tempo waarin hier deze topics vol lopen, wordt op gegeven moment de openingstopic vergelijkbaar met zoiets
Fok!Totals - De Stand #31
En er zullen altijd mensen zijn die zoiets leuk vinden.
Oh yeah.quote:004. 0549 Haushofer
Neuh, slotjes zetten doe ik erg weinig. Maar daarvoor heb ik ook de verkeerde subfora gekozen, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]zeker je posts aan het opkrikken met slotjes hier en daar
foto's?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Overigens, vanmiddag mn eerste slingerwacht gehouden in de Martinikerk. En nu dronken, want we hadden een ALV erna. Met gratis bier. Mooi toch.
Tuuwkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:20 schreef qu63 het volgende:
ben jij ook harde kern?
Adel verplicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je staat wel in de top 10 van WFL Yoso !
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Overigens, vanmiddag mn eerste slingerwacht gehouden in de Martinikerk. En nu dronken, want we hadden een ALV erna. Met gratis bier. Mooi toch.
ALV?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Algemene Leden Vergadering. En het bestuur werd overgedragen. Als actief lid is het dan wel aardig om daar aanwezig te zijnquote:
waarom?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Algemene Leden Vergadering. En het bestuur werd overgedragen. Als actief lid is het dan wel aardig om daar aanwezig te zijn
Jahoor. Zuipen is mijn tijdsverdrijving.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?
Heel subtiel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij de slingermeet mag er toch al gedronken worden tijdens het slingeren ?
leukquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom?
vanwege het gratis bier?
Ook. En omdat je als actief lid een gratis en hip poloshirt kreeg van TFV Professor Francken. Bovendien kende ik de mensen die in het nieuwe bestuur gingen, dus is het wel zo netjes om ff te gaan. Was leuk avondje.
Is me al es eerder overkomen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
leuk
Haus krijg geen bier meer. gaat ie knopjes verwisselen enzo
of ben je gewoon bang dat je teveel postquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, zie net dat ik zit te editten ipv te quoten, dus ik ga slapen. Welterusten.
trustequote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, zie net dat ik zit te editten ipv te quoten, dus ik ga slapen. Welterusten.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef Haushofer het volgende:
Over bloedtransfusie.quote:
ze zijn daar best streng in ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Over bloedtransfusie.
Afgelopen week eens geïnformeerd over bloed donatie. (Collega van mij suggereerde dit)
Is bij mij uitgesloten. Ik mag geen bloeddonor zijn..
Ik heb in Engeland gewoond. En ben nu een risico.
Ik kan Kreuzfelt Jacob hebben, de meer mensvriendelijke BSE.
En die is pas constateerbaar als je dood bent: het zit in je hersenen.
Dit is een inkopper.
Maar het verbaasde mij wel.
homo's zijn risicovoller ivm aids etcquote:
Truste!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:56 schreef Yosomite het volgende:
Ik ga lekker slapen in een voorverwarmd bed (speciale kruik)
Nu, zaterdag is de "Hollandse Nieuwe" dag.
Nu, zaterdag is een FOK-loze dag.
![]()
![]()
Voor mensen die geen leven meer hebben zonder FOK: Stichting correlatieHét forum
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dat is te testen...ik zou ook een hetero niet zomaar bloed aftappen
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.
en in NL is ook al het eerste geval van menselijke BSE ontdekt, althans...een variant...en de drager is al overleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik niet
dit viel ook in de categorie: fout!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Suzanne vond ik destijds nog wel geinig, maar dit vind ik maar niks
nou ja...goed goed...het is aan te horenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit viel ook in de categorie: fout!
deze is dus wel goed?
ook deze versie?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja...goed goed...het is aan te horen
ik heb hem niet geluisterd, maar ik heb de uk edit wel eens gehoordquote:
hij is te druk/te vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |