homo's zijn risicovoller ivm aids etcquote:
Truste!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:56 schreef Yosomite het volgende:
Ik ga lekker slapen in een voorverwarmd bed (speciale kruik)
Nu, zaterdag is de "Hollandse Nieuwe" dag.
Nu, zaterdag is een FOK-loze dag.
![]()
![]()
Voor mensen die geen leven meer hebben zonder FOK: Stichting correlatieHét forum
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dat is te testen...ik zou ook een hetero niet zomaar bloed aftappen
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, dat kan meestal ook een tijd duren voordat je weet dat je hiv hebt, en/of aids..
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar een hiv besmetting is te testen afaik.
en in NL is ook al het eerste geval van menselijke BSE ontdekt, althans...een variant...en de drager is al overleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
i heb dr ooit vaag eens iets over gelezen.. engelsen mogen niet, en homo's ook niet. meer weet ik niet
dit viel ook in de categorie: fout!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Suzanne vond ik destijds nog wel geinig, maar dit vind ik maar niks
nou ja...goed goed...het is aan te horenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit viel ook in de categorie: fout!
deze is dus wel goed?
ook deze versie?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja...goed goed...het is aan te horen
ik heb hem niet geluisterd, maar ik heb de uk edit wel eens gehoordquote:
hij is te druk/te vol?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, ik heb een kijker !Maar moet je zeker doen. Je bent welkom !
Lekker, maar veel te veel!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lekker gegeten miss_sly ? Of eerste en laatste keer ?
Ow ja, zo even zoeken, want ik heb de meeste mp3's op cd's gebrand en mijn lijstjes wat op welke cd stond zijn een beetje kwijtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
sly! ga je mij een mailtje sturen met suzanne vega vandaag?
Huisjes kijken is altijd leukquote:
Er was laatst iets op tv over de wetenschapsweek ofzo? Heb jou niet voorbij zien komen, maar ze vermelden de slinger wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:03 schreef Haushofer het volgende:
Overigens, vanmiddag mn eerste slingerwacht gehouden in de Martinikerk. En nu dronken, want we hadden een ALV erna. Met gratis bier. Mooi toch.
grouphug?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:44 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen allemaal, en een hug.
Want een hug in de morgen is een dag zonder zorgen.
Ook voor de forumtechnici want problemen kunnen in een klein hoekje zitten.
Ik heb die maatregel ook nooit helemaal begrepen, maar het is indd wel zo. Sterker nog, als je als man ook maar 1 keer in je leven seks gehad hebt met een andere man, dan mag je tot -ik geloof- 2 jaar ofzo daarna geen bloed geven. Best vaag.quote:
wordt het een review ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben in een heel leuk boek bezig, Bloedtij van Melvin Burgess. Het is een jeugdboek, maar erg mooi geschreven en best spannend.
Nope, dit is al een oud boek. Ik lees het voor school.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
wordt het een review ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |