Jezus, je moet het ook niet ophouden, schaapje!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
huidige staat van m'n badkamer en toilet

mja, en tegen de 45 jaar komen daar nog de opvliegers bijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:56 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het ook geleerd tijdens de biologielessen:
Een week ovuleren: de premenstruele dip
Een week menstrueren: de menstruele dip
Een week bijkomen: de postmenstruele dip
Een week masturberen: de frustratiedip
En daarna weer van voor af aan.
Opgeteld: vier weken.
Dit proces begint bij circa 13 jaar en eindigt zo rond de 45.![]()

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:56 schreef Yosomite het volgende:
Ja, zo heb ik het ook geleerd tijdens de biologielessen:
Een week ovuleren: de premenstruele dip
Een week menstrueren: de menstruele dip
Een week bijkomen: de postmenstruele dip
Een week masturberen: de frustratiedip
En daarna weer van voor af aan.
Opgeteld: vier weken.
Dit proces begint bij circa 13 jaar en eindigt zo rond de 45.![]()

vanochtend gedouched bij m'n overbuurman. straks naar het toilet bij een collegaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jezus, je moet het ook niet ophouden, schaapje!

nou ja, er zit wel iets vordering inquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:00 schreef qu63 het volgende:
schaap, je hebt dus vanaf 15-5 niks aan je badkamer gedaan???

Niet gereed voor consumptie dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, er zit wel iets vordering inmaar het ziet er nu als op het plaatje uit zonder die wc en een begin van een nieuw muurtje tussen toilet en badkamer

okquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, er zit wel iets vordering inmaar het ziet er nu als op het plaatje uit zonder die wc en een begin van een nieuw muurtje tussen toilet en badkamer

o ja, en de spoelbak voor het nieuwe toilet is ingebouwd, leidingen vernieuwd en verlegd...dus ze doen wel wat...het wordt echt heel mooi (denk ik)quote:

laten we het hopen hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
o ja, en de spoelbak voor het nieuwe toilet is ingebouwd, leidingen vernieuwd en verlegd...dus ze doen wel wat...het wordt echt heel mooi (denk ik)

Het begint hier nu te hagelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat het weer bij jullie extremer is dan het hier geweest is. Het was hier vanmiddag op een gegeven moment wel ineens stikdonker.

Juist.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef het_fokschaap het volgende:
deze net gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]

heb ik ook gedaan, en 2 weken in huis van vrienden...denk dat ik morgen weer richting m'n ouders verhuis totdat ik weer kan douchen en toiletterenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als mijn badkamer gedaan wordt, verhuis ik tijdelijk naar pa en ma denk ik.

Ik zit alleen met m'n hondjes, maar misschien dat ik die dan gewoon maar naar het pension doe.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:12 schreef het_fokschaap het volgende:
heb ik ook gedaan, en 2 weken in huis van vrienden...denk dat ik morgen weer richting m'n ouders verhuis totdat ik weer kan douchen en toiletteren

in de advertentie stond 80m2quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe groot is je huis, Schaapje? Welke verdieping? Wat voor wijk?

mogen die niet mee ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zit alleen met m'n hondjes, maar misschien dat ik die dan gewoon maar naar het pension doe.

daar ben ik alweer vanaf!quote:

Mijn ouders hebben zelf ook al een hond. Daarnaast zijn de mijne een beetje erg druk en ze doen dingen als op de bank liggen e.d. Dat willen mijn ouders niet.quote:

Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef het_fokschaap het volgende:
in de advertentie stond 80m2
Het is een hoekappartement op de derde en tevens bovenste verdieping
in de wijk Slotervaart !
Heb nu 7 jaar met de oude badkamer en toilet en plafond van de huiskamer gezeten...werd nu tijd voor verandering of verhuizen.

heerlijk ! ik ga de hele zomer genieten...niet op vakantie, want ik heb een eigen vakantie-huis nuquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Klinkt goed.Fijn is het hè, zo'n nieuw, eigen plekje?

Ik voel me op een hoop gegooidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kerels.Je laat ze weten dat het eten om 17:30 klaar is, omdat ze je hebben laten weten vroeg weg te moeten. Vervolgens zit je om 17:30 moederziel alleen thuis met twee pannen met eten.

Ik woon hier nu al vier jaar, maar nu nog kan ik soms wakker worden en helemaal vervuld zijn van het feit dat dit mijn huis is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:26 schreef het_fokschaap het volgende:
heerlijk ! ik ga de hele zomer genieten...niet op vakantie, want ik heb een eigen vakantie-huis nu
als het herfst is ofzo, ga ik wel weer op vakantie
Nee hoor, ik krijg van die mooie ouderwetse kranen met bolletjes erop. Tegels weet ik nog niet, in elk geval in een kleurtje.quote:wanneer is jouw bling-bling badkamer gepland ? gouden kranen ?

Dit is een beetje gek; je hebt het immers niet over slap geklets. Je zou ervan kunnen maken: 'Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en andere triviale/goddeloze/onwetenschappelijke/onzinnige* onderwerpen.'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Alicey het volgende:
Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en ander slap geklets.

Pas ik aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is een beetje gek; je hebt het immers niet over slap geklets. Je zou ervan kunnen maken: 'Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en andere triviale/goddeloze/onwetenschappelijke/onzinnige* onderwerpen.'

EVENALS PLANET INTERNET!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Wat is ABN-AMRO een KUTBEDRIJF

Maxen dat ding. Je hebt toch geen rekening meer bij ze.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Ik heb bijna een jaar geleden alles bij ze opgezegd, krijg ik vandaag vrolijk een nieuwe credit card toegestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |