Helemaal niet, ik kan daar juist een extern oordeel over vellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent homo en valt dientengevolge weer eens geheel buiten de discussie.
Evolutie. Niet alleen wordt er zo gepaard, maar ook de hele soort ondervindt er door de economie vooruitgang van.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kan daar juist een extern oordeel over vellen![]()
Ik snap er niets van waarom het halve bnp moet worden besteed aan het uiterlijk van al die kansloze XX-chromosoompjes! En al helemaal niet waarom alle XY'tjes daar en masse achteraan hollen. Objectief bekeken is het pathetisch, als het niet zo hilarisch was.
Als dit allemaal niet gebeurde, zou ons BNP dus nog maar 50% zijn van wat het nu is. Niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Doffy het volgende:
Ik snap er niets van waarom het halve bnp moet worden besteed aan het uiterlijk van al die kansloze XX-chromosoompjes! En al helemaal niet waarom alle XY'tjes daar en masse achteraan hollen. Objectief bekeken is het pathetisch, als het niet zo hilarisch was.
het oog wil ook wat. het is niet voor niks geėvolueerd tot het vernuftige systeem dat het nu is. daar moet het ook voor beloond wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kan daar juist een extern oordeel over vellen![]()
Ja, wanneer ga jij eens iemand belonen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
het oog wil ook wat. het is niet voor niks geėvolueerd tot het vernuftige systeem dat het nu is. daar moet het ook voor beloond worden
Ik kan het ook niet echt anders lezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat je door hem beloond wilde worden en dat bovenstaand een hint was.
Nee, maar hij moet ook eens een XX'je scorenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat je door hem beloond wilde worden en dat bovenstaand een hint was.
moet, moetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet ook eens een XX'je scoren
eentje uit de gallery nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm, ik doe iets fout blijkbaar...
Nee, en al zeker neit in Utrecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Yosomite het volgende:
Liep ik vanmiddag door Utrecht, bij 't Hoogt, zie ik daar Alicey zitten op een van die paaltjes langs de straat.
Ik zeg: "Hé Alicey, jij hier. Leuk. Even terrasje pakken?"
Zij zegt: "Terrasje pakken, prima. Maar ik ben Alicey niet."
Heb jij een tweelingzus Alicey?
Of een familielid die heel erg op jou lijkt?
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, en al zeker neit in Utrecht.
Is dit serieus?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Yosomite het volgende:
Liep ik vanmiddag door Utrecht, bij 't Hoogt, zie ik daar Alicey zitten op een van die paaltjes langs de straat.
mja, als je een condoom gebruikt ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ok, je moet niet. Maar als je het niet doet, ben je tegennatuurlijk![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:31 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, als je een condoom gebruikt ook
Dan zal ik zorgen dat ik niet ovuleer ten tijde van de meet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben gewoon veels te vruchtbaar ben ik bang, daarom probeer ik de mogelijkheid op kinderen zoveel mogelijk te beperken
Altijd leuk, zulk soort misverstandenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Yosomite het volgende:
Heb jij een tweelingzus Alicey?
Of een familielid die heel erg op jou lijkt?
Dan wordt het wel moeilijk om een onbekende te ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]Ik zou het zelf eigenlijk nooit durven om iemand aan te spreken als ik alleen een foto ken.
je had op z'n minst even een foto kunnen makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan wordt het wel moeilijk om een onbekende te ontmoeten.
Maar ze leek opvallend veel op jou (vond ik).
maar dan ben je chagerijnigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zal ik zorgen dat ik niet ovuleer ten tijde van de meet.
Hm, in hoeverre ben jij op de hoogte van de vrouwelijke cyclus? Het is niet ovuleren of ongesteld zijn, hoor.quote:
Als ik de camera bij me had gehad, had ik zeker gevraagd of ik een foto van haar mocht nemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je had op z'n minst even een foto kunnen maken
het is een soort ploegendienst toch...twee weken op, twee weken afquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, in hoeverre ben jij op de hoogte van de vrouwelijke cyclus? Het is niet ovuleren of ongesteld zijn, hoor.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
het is een soort ploegendienst toch...twee weken op, twee weken af
zelfs grote stukken!quote:
maar ik geef ruiterlijk toe, ik heb me er nooit echt in verdiept. heb al genoeg aan m'n baardcyclusquote:
voorlopig nog niks, denk je dat ik mn auto onder een afdakje moet gaan zetten ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
zelfs grote stukken!![]()
![]()
dus over een paar mins ook in a'dam hagel
ik denk het wel ja. het zijn brokken van zo'n 2 į 3 cm en het valt flink hard en veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voorlopig nog niks, denk je dat ik mn auto onder een afdakje moet gaan zetten ?
oh jee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
huidige staat van m'n badkamer en toilet
In dit geval was ik het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan wordt het wel moeilijk om een onbekende te ontmoeten.
Maar ze leek opvallend veel op jou (vond ik).
Eigenlijk wel ja, had ik het vooral zelf kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je had op z'n minst even een foto kunnen maken
Ja, zo heb ik het ook geleerd tijdens de biologielessen:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een soort ploegendienst toch...twee weken op, twee weken af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |