Ik vind hem haske mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Ja dikke lul drie bier, ik ben haske lang bezig geweest met dat plaatje
Zeg, niet miepenquote:
Bupie zei dat hij hem gemaakt hadquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Hij heb de ava's gedaan. Het strandplaatje is van Skaaitje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupie zei dat hij hem gemaakt had
Ruzie en een lekker wijfquote:Iedereen irriteert zich dood aan Manja, maar ik vind d'r leuk. Een fanatiek kutwijf is het. .
Dan hebben we Rinck en Jorien. Jorien is net Pipi Langkous en post ook op FOK!. Rinck is haar vader, die miept over afgepakte liften en ruziet met Manja. .
Karlka en Sophie zijn 2 Belgische vriendinnen, mutserigheid ten top maar wel vermakelijk.
Just en Brechtje zijn een tweeling (jongen en meisje), wel een leuk stel. .
Krieke en natalie kennen elkaar niet, en zijn zozo. Half FOK! op natalie.
Dan kun je hem ook wel ff snel resizen naar 580 pixels breedquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Vind je hem er niet op lijken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Ze vinden me allemaal op Jantje lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Ja hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef Nano het volgende:
[..]
The skaai is red!
Nee,bij ons is the Skaai grey!
Jaquote:
Mja ik ook danquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
Mn ouders alleen nog niet dus ik moet zo weer gaan prutsenen dan ben ik bang dat ik deze verbinding ook weer verpest
Dus ik stel het nog even uit
Als je bedenkt dat het ongeveer 8,5 uur werk heeft gekocht om deze verbinding tot stand te krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Mja ik ook dan
Maar het kan ook meezitten een keer he`![]()
Als je nu begint heb je nog iets aan je avond mischienquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het ongeveer 8,5 uur werk heeft gekocht om deze verbinding tot stand te krijgen![]()
Tja, nog even geen zin dus
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:47 schreef SPK het volgende:
[..]
Als je nu begint heb je nog iets aan je avond mischien
Misschien kan je nog een blauwe vindenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
Ik wil vanavond uit maar ik heb geen rooie cent
Oh jij bent populair dus nu daarquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het leuke is dat de beginsituatie was dat zij verbinding hadden en ik niet en nu is het dus andersom![]()
En de borstencheck dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef ZOWIEE het volgende:
OMG, ik ben goed
Alle pc's zijn reeds voorzien van internet![]()
Nou ja, dat we internet hebben betekent niet dat mijn pc niet meer kapot is hoorquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, dat we internet hebben betekent niet dat mijn pc niet meer kapot is hoorik voorspel morgenavond een crash.
![]()
Jij liep zo te klooien, ik kon het niet meer aanzienquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Iemand heeft opeens de zorg over de OP overgenomen
Ik liep niet te klooienquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij liep zo te klooien, ik kon het niet meer aanzien
Ik stond er niet eens inquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik liep niet te klooien
Alles was perfect, totdat jij hier weer was
"OP-blokje klopte niet"
Zo is die OP niet zo langquote:'Linkjes klopte niet."
Het verneukte de layoutquote:"Plaatje klopte niet."
[/quote]quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stond er niet eens in!
[..]
Zo is die OP niet zo lang
[..]
Het verneukte de layout
Zet je hem even in je OP-bestandje?quote:
Ava-blok is gefixed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet je hem even in je OP-bestandje?
Nee, nee, nee, want je hebt nog steeds Dizers ouwe avatar erinquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ava-blok is gefixed.
Linkjes zijn up-to-date.
Dus..........
Ik kan ook wel alles meteen updaten, omdat jullie zo sloom gaan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, want je hebt nog steeds Dizers ouwe avatar erin
Ik vind jouw icoon engquote:
Ja maar dit was gewoon even een vluggertjequote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jouw icoon eng![]()
Er zijn veel mooiere foto's van haar te vinden.
Vluggertje met Buffy?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dit was gewoon even een vluggertje
Die laatste is wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
The Skaai is the limit!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
bar_rel, wie uit de crew heb je nou gezien???
Die eerstequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
bar_rie, kijk hier eens:
http://www.avatarity.com/category/127/
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Daar zit je dan met je McGangsters...
(Ik ben die met dat groene/witte tshirt, nee ik ben niet dik)
Nu zie je me kapsel ook
Kan je dat nog eens zeggen, maar dan anders formuleren?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan ook wel alles meteen updaten, omdat jullie zo sloom gaan?
Nee
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef PeRi het volgende:
Je kijkt eng.
Het was een soort van tegengestelde, retorische vraag waar ik zelf het antwoord op gafquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan je dat nog eens zeggen, maar dan anders formuleren?
Doe dan 's een goeie foto postenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik weet het
m-o-m-e-n-t o-p-n-a-m-e
als ik nou mag Posén
*bakje bakt*quote:
Ik vind het maar 'irritant', die icon-switchquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat FlyingFox hier postte
quote:Hoi bar_rel je wil klagen over het fotoboek van bar_rel.
Hieronder kan je de klacht invoeren. We zullen we zo snel mogelijk naar kijken
Sorry guys. Is ff een expirimentje. Jullie zijn de enigen niet blijkt. Over een paar dagen is 't weer okayquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het maar 'irritant', die icon-switch
Zou-ie nóóit doen joh.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat FlyingFox hier poste
Het is nog altijd een exPeRimentjequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sorry guys. Is ff een expirimentje. Jullie zijn de enigen niet blijkt. Over een paar dagen is 't weer okay
En bar_rel. Ik wil een goede scherpe foto te zien.
Heb je make-up op?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:49 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Niet zeuren
En nee ik heb geen make-up op
Ja die heb ik nog neitquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Ja maar, die foto ken ik al. Ik wil een goeie scherpe foto met je nieuwe haar.
Hippe paquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik kan je deze wel geven:
Met me vader:
EDIT
Layout fuck?:')
Waarheen??quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:06 schreef Nano het volgende:
Ik wou gewoon nog even kletsen voordat ik wegga,maar niemand vindt mij dus lief
Nakedquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarheen??
Kijk Periiii :
[afbeelding]
Ik moet oppassen.Dus dat wordt geen Fokken.Ik ga denk ik maar leren en Shouf shouf habibi kijken op canal +.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarheen??
Kijk Periiii :
[afbeelding]
Mijn lichaam ziet er wel vreselijk groot uitquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarheen??
Kijk Periiii :
[afbeelding]
Jaa opassen is niet leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik moet oppassen.Dus dat wordt geen Fokken.Ik ga denk ik maar leren en Shouf shouf habibi kijken op canal +.
Eindelijk reageert er iemand![]()
Die foto is zeker wel![]()
Dat klinkt best fout, bar_rel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:12 schreef bar_rel het volgende:
Mijn lichaam ziet er wel vreselijk groot uit
Nou ja,ik verdien lekker en kinderen zijn altijd wel leuk!quote:
Jadamagikhopeja!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
Oh, ik hoor net dat het mij vergeven is.
Lama hangen.
Excuses [wederom] aanvaard.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
Sorry Tom!!!
En niksan staat er niet in.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
En ik ken de helft van de OP-plaatjes van Dizer niet![]()
We hebben alles weer teruggedraaidquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
PeeR, FF....nu zijn de sigs verwisseld?
quote:
BVVVOOOOOOO!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
BUPAAAAAAA!
Weet jij wie #23 is?
Of is het gewoon een bekende die ik ff niet herken?
8: Dadaquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
Wie zijn 8, 12, 15, 17, 19, 22, 25 en 26?
JA dat kan ik van de achterkant niet zien hoor dat het Tom is. En T-A Heb ik nog nooit gezien. En timbob had altijd alleen maar foto van z'n haar in zijn FoBo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
8: Dada
12: Mark_03
15: QyRoZ
17: _ELMaikel_
19: Static dus.
22: timbob
25:Together-Alone
26: Tom-Tom_
En Dada dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA dat kan ik van de achterkant niet zien hoor dat het Tom is. En T-A Heb ik nog nooit gezien. En timbob had altijd alleen maar foto van z'n haar in zijn FoBo.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Wie?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind je haar hip.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef haagse_elfje het volgende:
het is wel gewoontjes...
Wat is dit dan??quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
8: Dada
12: Mark_03
15: QyRoZ
17: _ELMaikel_
19: Static dus.
22: timbob
25:Together-Alone
26: Tom-Tom_
Ja aanlaten groeien moet maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aan laten groeienweer zo in model laten knippen?
Oh dat is balenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ken het probleem, ik had een weddenschap verloren toen hebben ze vorig jaar mijn hele kop kaal geschoren ik had heel mooi lang haar....![]()
ik ga even tv kijken have fun met je huiswerkquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
ja geweldig ga zo aan mijn huiswerk beginnen op een za avond
Laat maar Bupaquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
EN NIKSAN STAAT ER POTJANDRIE NIET BIJ
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Laat maar Bupa
Ik hoor er niet meer bij
Ik ben het zwarte schaap
Dan wil ik er ook niet meer bij horen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Laat maar Bupa
Ik hoor er niet meer bij
Ik ben het zwarte schaap
Kom jij vaak in Zaandam? Doordeweeks ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:09 schreef timbob het volgende:
ha
ik ga lekker toch wel uit
dan maar in zaandam
quote:Aanmeldingsformulier Big Brother 2005
Vul alles naar waarheid in. Mocht in een van de volgende selectieronden blijken dat je dat niet hebt gedaan, dan kun je van deelname aan Big Brother worden uitgesloten.
Plak hier twee duidelijke foto’s van jezelf:
1x pasfoto
1x foto waar je helemaal op staat
BELANGRIJK: alleen formulieren MET FOTO worden in behandeling genomen!
Personalia
Voornaam
Roepnaam
Achternaam
Straat
Postcode, plaats
Telefoon thuis
Telefoon werk
Mobiel
Email adres
Geslacht m/v
Geboortedatum
Leeftijd
Opleiding en beroep
Ik ben werkzaam als
Bij bedrijf/organistatie
Ik volg een opleding () aan
Zonodig in aanvulling op de bovenstaande vragen: ik heb de volgende opleidingen gevolgd:
Burgerlijke staat Bijvoorbeeld: single, relatie, samenwonend, getrouwd, gescheiden
Heb je kinderen? Zoja, vul na(a)m(en) en leeftijd in.Geef in het kort je levensverhaal weer (jouw hoogte en dieptepunten) Heb je je ooit opgegeven voor c.q. deelgenomen aan een televisieprogramma? Zo ja,
welk programma en wanneer was dat?Wat is voor jou het belangrijkste aspect van het Big Brother-project? Wat verwacht je dat meedoen aan Big Brother jou kan opleveren?
Gezien de periode waarin de verschillende selectieronden plaats vinden, willen we
nu alvast weten in welke periode je, bijvoorbeeld door vakantie, niet beschikbaar bent.
Ik heb 12 jaar in Zaandam gewoondquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kom jij vaak in Zaandam? Doordeweeks ?Ik loop daar stage
Voor diegenen die niet logisch kunnen nadenkenquote:
Oeeh en waar woon je nuquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 12 jaar in Zaandam gewoond
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Voor diegene die niet logisch kunnen nadenken
Hierbij doel ik op mezelf
en niet op PeRi
Dan had ik me toch niet nader verklaard of wel??quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
Je wilde gewoon eens rellen, hč
Hoogeveenquote:
Happy, Happy, Joy, Joyquote:
Ik vind hem best leuk hoor.quote:
Terugkrabbelenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan had ik me toch niet nader verklaard of wel??
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem best leuk hoor..
Enneh, Svurno in BB zou natuurlijk best leuk zijn..
Ik heb trouwens nog niet eens gezegd dat ik het wel doequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?
Christine misschien geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?
Herhaal het anders nog eens joh!quote:
Wat vindt je van mij & Nano`s website? www.interactieve-gtstclub.tk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Hup, invullen, Svurno!.
Kom je ook op mijnsite
.
Ik was er net aan het kijken, ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat vindt je van mij & Nano`s website? www.interactieve-gtstclub.tk?![]()
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was er net aan het kijken, ziet er leuk uit..
Jij was net ook op BBO zag ik?.
Pas vanmiddag mee begonnen, uit verveling enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.Jij ook leuke site enzo.
![]()
Er moet toch íémand uitgekozen wordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:34 schreef bar_rel het volgende:
Je gaat je toch niet aanmelden met Big Brother net alsof je uit duizenden de kans hebt om uitgekozen te worden
Zeker weten. Die concurrentie tussen de GTSTweblogs is echt niet normaal meer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas vanmiddag mee begonnen, uit verveling enzo..
Maar als BB weer een hit wordt heb ik iig een mooi adres te pakken..
Sinds vanavond 18:00 ofzo een stuk of 100 geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zeker weten. Die concurrentie tussen de GTSTweblogs is echt niet normaal meer.Hoeveel bezoekers heb jij vandaag gehad? Wij hadden er gister 325
![]()
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
Nee, weet je wie ik mis?
Jullie zijn haar alweer vergeten hč?
TANIA!!!
Ik loop potverdomme over niks anders te mekkeren hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
Nee, weet je wie ik mis?
Jullie zijn haar alweer vergeten hč?
TANIA!!!
Bupatiaanse humor.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatiaanse humor.Dat komt wel als je groot bent
Sorry ik heb eventjes niks te zeggenquote:
quote:
Iedereen wordt spontaan stil na mijn reactie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry ik heb eventjes niks te zeggen
quote:Ik ben volwassen, en zo gedraag ik me ook
Męn, als jij ons niveau wilt bereiken, heb je een spaceshuttle nodig om er te komenquote:Ik ga me niet verlagen tot jullie niveau
Bennie zonie?quote:Zo ben ik niet...
Ik ben nooit stilquote:Jouw avatar dan mandie donkerblondje del
ja daar heb je niks vant erug he!!! nu ben je stil!!
![]()
Ik las spontaan natquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen wordt spontaan stil na mijn reactie.
Yeahquote:[..]Citaat van het jaar. Gefeliciteerd
Gaan we toch naar Disney?quote:[..]
Męn, als jij ons niveau wilt bereiken, heb je een spaceshuttle nodig om er te komen
Je wat?quote:[..]
Bennie zonie?
quote:[..]
Ik ben nooit stilZie mijn reactie
Donkerblondje?
Waar?
Nathalie Peking Express #2 en nu dan ookal de gerecaste Bad Candy: Nathalie. www.badcandy.com en dan het meisje met het roze shirt + witte rokje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
Waarom zijn alle Nathalie`s zo lekker?
Wat een kansloze groep is dat. Eerst probeerden ze met een Josie and the Pussycats nummer de nieuwe stoere rockchicks van Nederland te worden, dat mislukte. Dus probeerden ze nog een nummer. Dat flopte nog harder. En nu hebben ze een RLS op Nickelodeon en zijn ze niet meer te onderscheiden van de Elizes en Hilary Duffs van de wereld.quote:
Dat is, op dat enge manwijf met doorzichtig shirt, veel beter. Maar daar zien ze er nog geforceerd alternatief uit.quote:
Die man/vrouw is echt lelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is, op dat enge manwijf met doorzichtig shirt, veel beter. Maar daar zien ze er nog geforceerd alternatief uit.
Ik vind die Natalie (zonder h!!!!!!!!!) niks nee. Zo'n doorsnee girlgroupmeisje is het.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef Orginial het volgende:
Die man/vrouw is echt lelijk.Gelukkig is ze eruit samen met Else-Marit. Vindt je die Nathalie niks?
![]()
Het manwijf en Else-Marit zijn weg en Nathalie is nieuw.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die 2 buitenste op die foto zijn toch ook de 2 buitenste op de oude Bad Candy foto? Die zijn wel leuk, namelijk.
Die met dat rooie haar toen ik die voor het eerst hoorde dacht ik dat het Victoria wasquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor jou: http://www.badcandy.com/NL/img/wallpapers/wallpaper5_1024.jpg
Gadverdamme hoe is die Ryanna er ooit bijgekomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het manwijf en Else-Marit zijn weg en Nathalie is nieuw.
Else-Marit: http://www.badcandy.com/NL/img/wallpapers/wallpaper3_1024.jpg
Manwijf Ryanne: http://www.badcandy.com/NL/img/wallpapers/wallpaper5_1024.jpg
Ze zochten nog een mannelijk bandlid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gadverdamme hoe is die Ryanna er ooit bijgekomen![]()
jupquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand eigenlijk?
Weet niet heeft niet echt een reden denk ikquote:Op zondag 17 april 2005 00:03 schreef Orginial het volgende:
Maikel, waarom ben je er dan steeds minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |