Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
Nee, weet je wie ik mis?
Jullie zijn haar alweer vergeten hè?
TANIA!!!
Ik loop potverdomme over niks anders te mekkeren hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
Nee, weet je wie ik mis?
Jullie zijn haar alweer vergeten hè?
TANIA!!!
Bupatiaanse humor.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatiaanse humor.Dat komt wel als je groot bent
Sorry ik heb eventjes niks te zeggenquote:
quote:
Iedereen wordt spontaan stil na mijn reactie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry ik heb eventjes niks te zeggen
quote:Ik ben volwassen, en zo gedraag ik me ook
Mên, als jij ons niveau wilt bereiken, heb je een spaceshuttle nodig om er te komenquote:Ik ga me niet verlagen tot jullie niveau
Bennie zonie?quote:Zo ben ik niet...
Ik ben nooit stilquote:Jouw avatar dan mandie donkerblondje del
ja daar heb je niks vant erug he!!! nu ben je stil!!
![]()
Ik las spontaan natquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen wordt spontaan stil na mijn reactie.
Yeahquote:[..]Citaat van het jaar. Gefeliciteerd
Gaan we toch naar Disney?quote:[..]
Mên, als jij ons niveau wilt bereiken, heb je een spaceshuttle nodig om er te komen
Je wat?quote:[..]
Bennie zonie?
quote:[..]
Ik ben nooit stilZie mijn reactie
Donkerblondje?
Waar?
Nathalie Peking Express #2 en nu dan ookal de gerecaste Bad Candy: Nathalie. www.badcandy.com en dan het meisje met het roze shirt + witte rokje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
Waarom zijn alle Nathalie`s zo lekker?
Wat een kansloze groep is dat. Eerst probeerden ze met een Josie and the Pussycats nummer de nieuwe stoere rockchicks van Nederland te worden, dat mislukte. Dus probeerden ze nog een nummer. Dat flopte nog harder. En nu hebben ze een RLS op Nickelodeon en zijn ze niet meer te onderscheiden van de Elizes en Hilary Duffs van de wereld.quote:
Dat is, op dat enge manwijf met doorzichtig shirt, veel beter. Maar daar zien ze er nog geforceerd alternatief uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |