Laat maar Bupaquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
EN NIKSAN STAAT ER POTJANDRIE NIET BIJ
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Laat maar Bupa
Ik hoor er niet meer bij
Ik ben het zwarte schaap
Dan wil ik er ook niet meer bij horen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Laat maar Bupa
Ik hoor er niet meer bij
Ik ben het zwarte schaap
Kom jij vaak in Zaandam? Doordeweeks ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:09 schreef timbob het volgende:
ha
ik ga lekker toch wel uit
dan maar in zaandam
quote:Aanmeldingsformulier Big Brother 2005
Vul alles naar waarheid in. Mocht in een van de volgende selectieronden blijken dat je dat niet hebt gedaan, dan kun je van deelname aan Big Brother worden uitgesloten.
Plak hier twee duidelijke foto’s van jezelf:
1x pasfoto
1x foto waar je helemaal op staat
BELANGRIJK: alleen formulieren MET FOTO worden in behandeling genomen!
Personalia
Voornaam
Roepnaam
Achternaam
Straat
Postcode, plaats
Telefoon thuis
Telefoon werk
Mobiel
Email adres
Geslacht m/v
Geboortedatum
Leeftijd
Opleiding en beroep
Ik ben werkzaam als
Bij bedrijf/organistatie
Ik volg een opleding () aan
Zonodig in aanvulling op de bovenstaande vragen: ik heb de volgende opleidingen gevolgd:
Burgerlijke staat Bijvoorbeeld: single, relatie, samenwonend, getrouwd, gescheiden
Heb je kinderen? Zoja, vul na(a)m(en) en leeftijd in.Geef in het kort je levensverhaal weer (jouw hoogte en dieptepunten) Heb je je ooit opgegeven voor c.q. deelgenomen aan een televisieprogramma? Zo ja,
welk programma en wanneer was dat?Wat is voor jou het belangrijkste aspect van het Big Brother-project? Wat verwacht je dat meedoen aan Big Brother jou kan opleveren?
Gezien de periode waarin de verschillende selectieronden plaats vinden, willen we
nu alvast weten in welke periode je, bijvoorbeeld door vakantie, niet beschikbaar bent.
Ik heb 12 jaar in Zaandam gewoondquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kom jij vaak in Zaandam? Doordeweeks ?Ik loop daar stage
Voor diegenen die niet logisch kunnen nadenkenquote:
Oeeh en waar woon je nuquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 12 jaar in Zaandam gewoond
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Voor diegene die niet logisch kunnen nadenken
Hierbij doel ik op mezelf
en niet op PeRi
Dan had ik me toch niet nader verklaard of wel??quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
Je wilde gewoon eens rellen, hè
Hoogeveenquote:
Happy, Happy, Joy, Joyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |