Ik vind hem best leuk hoor.quote:
Terugkrabbelenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:27 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan had ik me toch niet nader verklaard of wel??
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem best leuk hoor..
Enneh, Svurno in BB zou natuurlijk best leuk zijn..
Ik heb trouwens nog niet eens gezegd dat ik het wel doequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?
Christine misschien geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan nog meer SC'ers zich aanmelden?
Herhaal het anders nog eens joh!quote:
Wat vindt je van mij & Nano`s website? www.interactieve-gtstclub.tk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Hup, invullen, Svurno!.
Kom je ook op mijnsite
.
Ik was er net aan het kijken, ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat vindt je van mij & Nano`s website? www.interactieve-gtstclub.tk?![]()
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was er net aan het kijken, ziet er leuk uit..
Jij was net ook op BBO zag ik?.
Pas vanmiddag mee begonnen, uit verveling enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.Jij ook leuke site enzo.
![]()
Er moet toch íémand uitgekozen wordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:34 schreef bar_rel het volgende:
Je gaat je toch niet aanmelden met Big Brother net alsof je uit duizenden de kans hebt om uitgekozen te worden
Zeker weten. Die concurrentie tussen de GTSTweblogs is echt niet normaal meer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Pas vanmiddag mee begonnen, uit verveling enzo..
Maar als BB weer een hit wordt heb ik iig een mooi adres te pakken..
Sinds vanavond 18:00 ofzo een stuk of 100 geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zeker weten. Die concurrentie tussen de GTSTweblogs is echt niet normaal meer.Hoeveel bezoekers heb jij vandaag gehad? Wij hadden er gister 325
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |