Welk spel wordt er gespeeld?quote:
Zakt wel wegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
ABN Maximum bereikt, maar voldoende saldo?
Mag slotje op
Dankquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
fouhed
Deze user gooit (o.a. in WGR) namen op het forum. Niet de bedoeling, lijkt me.
Kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:23 schreef JumpingJacky het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een huiswerktopic, of een afgeleide ervan, een examentopic:
gezocht. Rechtenstudent of iemand die veel van rechten weet.
Geef het ook even aan TS door dat de ie z'n huiswerk goed heeft gemaakt.quote:
Inderdaad,... want nu staat ie er dubbel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:
Jawel... dat moet zelfs, wil ik het topic kunnen sluiten. Er gebeuren rare dingen hier
Jij bent degene die dubbel zietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Inderdaad,... want nu staat ie er dubbel.
Je hebt toch geen drank meer in je bloed?
Uhuhhh,... hou ook van jou.quote:
Of het is gewoon een kutkloon... anyway, in deze vorm dus niet in WGR. Dankquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wajong En studie
volgens mij snapt TS het niet helemaal.
Mwoa... topic was al oudquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dure horloges
lijkt me niet echt een topic voor WGR, meer iets voor LIF, KLB of ONZ?
Hier nog 1quote:Op woensdag 1 september 2010 17:01 schreef karr-1 het volgende:
Worden de standaard antwoorden " Wat zeiden ze toen je belde?" " Wat vond je toen je googelde?" etc ook verwijderd?
Voorbeeld:
Selekt Vracht!
Is weg...quote:Op maandag 13 september 2010 10:41 schreef ManAtWork het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/317716
Lijkt toch verdacht veel op een spammer,....
(Het ene topic is al 2,5 jaar oud!)
Hij geeft het nog niet op: Digitaal huishoudboekjequote:
Ik ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat deze gewoon dicht kan
Minister rijdt door na aanrijding
Open er een topic over in WGR (en niet in WGR feedback)quote:Op woensdag 22 september 2010 13:04 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand hier of een game programmeur zich ook kan beroepen op naburge rechten?
Valt hij namelijk onder uitvoerden kunstenaars?
Hier sluit ik me bij aan, ik denk dat de standpunten nu wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Dromer het volgende:
Op staande voet ontslagen gaat op (bij mij) pagina 3 alleen over Karr-1 lijkt het. Misschien een beetje puinruimen of het topic renamen naar Karr-1 bashtopic?
(losstaand van het feit wie gelijk heeft natuurlijk)
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef Pool het volgende:
Nou, karr-1, je hebt je zin nu. Niet alleen je 'vrijheid van meningsuiting' is gewaarborgd, maar ook je vrijheid om je amateur-juridische posts van elke kritiek gevrijwaard te zien.
Jouw onnauwkeurige stellingen zijn blijven staan, de kritiek van mensen met meer verstand van het recht (Sachertorte/Weltschmerz) is verwijderd.
Ik denk dat het niveau van WGR nu wel zal stijgen, als users elkaar niet meer mogen wijzen op de fouten in de posts van de ander.
En ja, Sjeen: Weltschmerz en Sachtertorte zijn niet de mensen die op de allerzoetste toon posten. Maar wat wil je nu in WGR? Knuffelkroelen of een beetje juridische inhoud met de daarbij horende discussies?
Waarbij opgemerkt kan worden dat het gezeik niet van mij afkwam. Ik reageerde slechts.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het relatief ontopic blijft. Katten op elkaar mag van mij best hoor, maar dan via PM ofzo... Het hele topic was verdorie overgenomen door dat geziek en gezeik van Karr-1, Sachertorte en Weltschmerz, dat die drie fijn buiten gaan spelen in plaats van topics laten ontsporen...
Ik heb geen problemen met een goede inhoudelijke discussie
Klopt, dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
Karr, ga nu niet de vermoorde onschuld uithangen alsjeblieft. Je weet net zo goed als ik dat het actie-reactie is...
Een ieder kan dus nog steeds een mening hebben, en dat is de correcte manier. De conclusie is die van mij en mij alleen, daar mag een ander van vinden wat hij of zij wil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Pool het volgende:
Met als resultaat nu dus een topic waarin Karr-1's snelle, eenzijdige conclusies over het terecht zijn van ontslag op staande voet zijn blijven staan, terwijl de vraagtekens bij de juistheid van die conclusies zijn verwijderd.
Toon is belangrijker dan inhoud dus.
Die mening mag je hebben. Maar als je mening totaal niet strookt met de juridische werkelijkheid, dan vind ik dat een tegenreactie ook best krachtig mag zijn. Om het topic qua inhoud recht te zetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een ieder kan dus nog steeds een mening hebben, en dat is de correcte manier. De conclusie is die van mij en mij alleen, daar mag een ander van vinden wat hij of zij wil.
Jezus Pool, ik ben vannacht door dat topic gegaan, vrij rigoreus... gewoon vanaf het moment dat er alleen nog maar op de persoon gehakt werd. Ik heb niet bewust zo gedelete dat de posts van Karr wel bleven staan, die waren van een eerder tijdstip. En vraagtekens over juistheid, kom op zeg, ik zag alleen posts als 'Ik ken jou en je posts en het slaat nooit ergens op' waarop Karr weer ging happen en nog meer gevoerd werd... Het topic was fijn een analyse geworden van Karr en zijn eventuele onkundigheid, daar heeft TS nogal wat aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Pool het volgende:
Met als resultaat nu dus een topic waarin Karr-1's snelle, eenzijdige conclusies over het terecht zijn van ontslag op staande voet zijn blijven staan, terwijl de vraagtekens bij de juistheid van die conclusies zijn verwijderd.
Toon is belangrijker dan inhoud dus.
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen komen vragen naar hoe het juridisch zit. Als Karr-1 dat dan aangrijpt voor zijn nogal dubieus moralisme, is tot daar aan toe, het probleem is dat hij het verpakt als quasi-juridisch geneuzel. Terwijl hij er de ballen verstand van heeft en dat ook nooit zal krijgen. Iemand die er echt helemaal niks van afweet en totaal niet kritisch kan lezen zou de indruk kunnen krijgen dat hij wat zinnigs zegt.
Een tegenreactie mag best, maar dan wel op basis van de feiten en niet op mijn persoon gericht of mijn eventuele onkundigheid. Ik laat me graag verbeteren, maar een persoonlijke aanval gaat te ver.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Maar als je mening totaal niet strookt met de juridische werkelijkheid, dan vind ik dat een tegenreactie ook best krachtig mag zijn. Om het topic qua inhoud recht te zetten.
Dank je, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopen
Ik hoop overigens wel dat jij ook wat leert van deze situatie.quote:
Maar natuurlijk, ik ga meer mijn best doen om dingen te onderbouwen of duidelijker te maken dat het mijn persoonlijke mening is en dus geen juridisch feit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop overigens wel dat jij ook wat leert van deze situatie.
Ik denk het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Mark het volgende:
Dus als karr-1 voortaan zijn mening over een juridische aangelegenheid ook onderbouwt met bron, dan zijn we er?
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Mark het volgende:
Dus als karr-1 voortaan zijn mening over een juridische aangelegenheid ook onderbouwt met bron, dan zijn we er?
Het probleem zit in de persoon, zoals hij zelf ook al aangeeft. Dan kun je 10 posts schrijven voor begint door te dringen waar hij de fout in gaat, en dan nog 15 voordat hij het toegeeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dat mag je ook gewoon afvangen door (liefst met bron natuurlijk) zijn post onderuit te halen. Maar niet door de persoon onderuit te halen, we zijn toch allemaal volwassen hier mag ik hopen
Leuk dat opruimpost ook. Mijn post was ontopic en toch wegehaald. Ik hoefde dat wellus-nietus spelletje met 3 volgelulde pagina's toch niet elke keer te zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:04 schreef Sjeen het volgende:
opruimslotje zo, schoon... Vanaf hier weer gewoon ontopic.
Gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef karr-1 het volgende:
En aan allen, verbeter me aub als ik weer een fout maak. Ik ben niet perfect en ik weet van mezelf dat ik inderdaad nogal snel een mening heb en dingen er uit gooi voor ik er over nagedacht heb. Niet goed, ik weet het, maar dat is mijn persoonlijkheid.
heb je de posts hier in het feedbacktopic gelezen? Ik dacht dat ik toch redelijk duidelijk aangegeven had hoe het gegaan is vannachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk dat opruimpost ook. Mijn post was ontopic en toch wegehaald. Ik hoefde dat wellus-nietus spelletje met 3 volgelulde pagina's toch niet elke keer te zien
En toch gaat het door, waarom wordt dat niet gemod en mijn post wel?
(Ontslag topic).
Merciquote:
Sorry volgens mij wat gemist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
heb je de posts hier in het feedbacktopic gelezen? Ik dacht dat ik toch redelijk duidelijk aangegeven had hoe het gegaan is vannacht
Geen probleem, overkomt mij regelmatigquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry volgens mij wat gemist.
die heb ik verwijderd, kwam nog meer bagger van m tegen en las al mee in je topicquote:Op woensdag 29 september 2010 03:10 schreef vault_tec het volgende:
joran-joran die in mijn topic trolled.
Neh, als TS graag een discussie aan wil gaan, mag hij een topic starten met een fatsoenlijke openingspostquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef Mark het volgende:
Kan We worden gebruikt als vuil! naar ONZ of de alu hoedjes van BNW?
quote:
Haha, las eerst deze post en dacht dat je bedoelde dat "Zakt wel weg" een mooi postmortem wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed gegokt. Het zou je je (postmortum) wel sieren om dat antwoord nog even in het topic te gooien.
Ik wel, hier in Chrome... Gooi het eens in BUG, misschien kunnen ze je daar verder helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Toekomst zonder diploma's.
Ik kan de reacties niet lezen
Gokje: je hebt als layout FOK!silver geselecteerd. Oplossing in dat geval: probeer een andere layout (bagger / new).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik wel, en je mist er echt niets aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel, hier in Chrome... Gooi het eens in BUG, misschien kunnen ze je daar verder helpen
Dan zou het idd aan mijn layout kunnen liggen, ik heb dit probleem wel eens vaker. Zelf heb ik de oudst mogelijke layout (met die chicks in de balk bovenin). Ben een beetje conservatief als ik aan dingen gehecht raakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Light het volgende:
[..]
Gokje: je hebt als layout FOK!silver geselecteerd. Oplossing in dat geval: probeer een andere layout (bagger / new).
Als het iets anders is, kun je beter in BUG kijken. Geef dan ook even aan welke layout je gebruikt en wat de laatste post in het topic is die je nog wel ziet.
Heb ik ook wel last van (ook het genoemde topic trouwens). Maar ben ook gehecht aan oude opmaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dan zou het idd aan mijn layout kunnen liggen, ik heb dit probleem wel eens vaker. Zelf heb ik de oudst mogelijke layout (met die chicks in de balk bovenin). Ben een beetje conservatief als ik aan dingen gehecht raak
Tnx anyway.
edit, die layout heet inderdaad Fok-silver.
Mja, als we het zat zijn, dan kiepen we het weer weg. Da's een beetje de policy.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Snapcount2 het volgende:
Wat is de policy eigenlijk met betrekking tot de legendarische DRA-topics? Ik geef toe dat ze hilarisch zijn en leuk zijn om door te lezen, maar ik vraag me af of ze bij WGR op de juiste plek staan.
'Per ongeluk' gedelete....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef Lariekoek het volgende:
Waar is dat jank topic over ING en deurwaarders exploitatie kosten gebleven?
Wat was er interessant aan die kick?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
waar is het topic van die jongen waarvan zijn hotmail was gehacked in januari ofzo en die vanavond een interessante kick kreeg?Had tvp-knop gebruikt en topic stond gewoon in myat en is nu opeens verdwenen
Hotmail account gehackt, dader is bekend.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
was wel benieuwd naar afloop. Beetje vreemde reactie van die kickertMaargoed waar is het topic nu gebleven?
De naam van het bedrijf is niet relevant voor de oplossing van het probleem waar TS mee kampt. Daarnaast halen we (bedrijfs-)namen in zwartmaaktopics sowieso altijd weg, omdat het altijd het woord van TS tegen dat van het bedrijf/de persoon is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Bedrijf weigert betaling
Wat is het 'daarom'?
Maar dat heet reputatie, mond op mondreclame en mond op mond-antireclame. En uit dit topic blijkt dan ook dat * een uitstekende reputatie heeft, en is het noemen van die naam belangrijk voor de inschatting van wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De naam van het bedrijf is niet relevant voor de oplossing van het probleem waar TS mee kampt. Daarnaast halen we (bedrijfs-)namen in zwartmaaktopics sowieso altijd weg, omdat het altijd het woord van TS tegen dat van het bedrijf/de persoon is.
Google indexeert vrij snel en dat is altijd vrij lastig weg te halen.
Daarom, dus.
quote:Het bedrijf is toch zélf in het topic aanwezig? Zo moeilijk is het niet om in te zien dat wanneer een TS een bashtopic (waarbij ik in het midden laat of dat hier ook zo is) opent om een bedrijf zwart te maken, dat dat het woord van de TS tegen het bedrijf is.Op donderdag 21 oktober 2010 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Bedrijf weigert betaling
Hoe zit dat nou, vanwaar zo selectief?
quote:Ja, okee, ik begrijp de huiver ten aanzien van mogelijke zwartmakerij. Maar op deze manier staat de deur wel open voor verkapte promotie. Moet je daar dan niet net zo sceptisch naar zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 17:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het bedrijf is toch zélf in het topic aanwezig? Zo moeilijk is het niet om in te zien dat wanneer een TS een bashtopic (waarbij ik in het midden laat of dat hier ook zo is) opent om een bedrijf zwart te maken, dat dat het woord van de TS tegen het bedrijf is.
Dat bedrijf wéét dat waarschijnlijk niet eens, maar het staat allemaal wel op internet. (Google, jwz)
Voor de oplossing van het probleem doet het ook niet terzake, dus begrijp ik, naast bovenstaande, ook niet waarom het vermeld moet worden.
Als het betreffende bedrijf in het topic komt, dan is het anders.
quote:Het is natuurlijk nooit volledig zwart/wit.Op donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik begrijp de huiver ten aanzien van mogelijke zwartmakerij. Maar op deze manier staat de deur wel open voor verkapte promotie. Moet je daar dan niet net zo sceptisch naar zijn?![]()
Verder was het niet mijn bedoeling om per sé in discussie te gaan hoor, ik wil gewoon helder hebben wat nu de regels zijn, want het komt nogal willekeurig en onduidelijk over tot nu toe.
quote:Begrijpelijk, maar het is dan wel onvermijdelijk dat er onder users onduidelijkheid ontstaat.Op donderdag 21 oktober 2010 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit volledig zwart/wit.
Spammers zien we wel, natuurlijk. En we gaan ook niet elke post editten waarin staat "Bedrijf X heeft een dramatische service...daar moet je nooit heen gaan." (en soms zien we het ook gewoon niet; we zijn net mensen (het heeft ook niet zoveel zin om een topic van 200 posts compleet te gaan editten, bijvoorbeeld).
Geen vaststaande regels; we bekijken het van geval tot geval.
quote:Neuh, is op dit moment niet echt een issue, nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:20 schreef Maanvis het volgende:
is het geen idee om een centraal topique te openen voor al die webcare medewerkers, waar bijgehouden wordt wie wie is, wie echt is, en of je bij desbetreffende user terecht kunt via PM voor vragen etc?
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef ManAtWork het volgende:
Ik denk dat een MOD dit (en de post eronder) wel wil verwijderen.
Ik vraag niet voor niks om de bezem er door te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vooral die post eronder, want die voegt echt niks toe
Reacties waarbij het alleen maar de bedoeling is om een TS te bashen haal ik gewoon weg als 'off topic'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Hoezo is dit topic opgeschoond? Zo erg waren die reacties toch ook weer niet?
Weekendmedewerker Schuurman Schoenen
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik was vorig jaar bij anderzorg verzekerd en blijf hier ook, is voor mij de goedkoopste en heb vorig jaar geen problemen gehad (nou heb ik ook niks ergs gehad ofzo). mijn vriend moest een wortelkanaalbehandeling en die is gewoon vergoed meteen (zit ook bij anderzorg). geld was eerder binnen van anderzorg dan dat we de tandarts moesten betalen, dat is echt heel fijn! handig dat ze nu ook digitaal declareren hebben ingevoerd, gaat het vast nog sneller.
er is een actie dat als ik iemand aanbreng dat we dan beiden 20 euro verdienen, dus als iemand interesse heeft stuur mij even een privebericht![]()
Nee, inderdaad nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling toch, bedelen voor iemand aan te brengen en dan 20 euro te vangen?
In z'n post daaronder benadrukt ie t nog een keertje... Wil verder niet zeuren hoorquote:
Ja, ik wilde het ook al melden. Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 17:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Tijd om te poetsen: Bemiddelingskosten Rotsvast terugvorderen.
Yep, die staat hierboven ook gelinkt, niet het hele topicquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Pool het volgende:
Maar het gaat alleen om de voorlaatste post toch? Plus de mijne waarin ik die post quote natuurlijk.
Ik verbaas me er echt over dat mensen daar nog aan twijfelen...wel een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien moet hier eens een stukje FAQ over geschreven worden?
Pakketje versturen naar Nigeria
Nu niet meer...quote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik gok op spam:
- 1ste post met website
- kick oud topic
- toonzetting
T-Mobile slecht bereik bellen/ internetten
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het zou in dat geval vrij goed bij je passen....
Je kaatstquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dergelijke denigrerende opmerkingen kunnen niet, ook niet als je mod bent.
quote:kan me niet voorstellen dat je dat gaat doen tenzij je vrij kansloos in de maatschappij bent."
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Lijkt me duidelijk
JJ: succes in de finaleronde
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Thanks, maarreh...waar vind ik die finaleronde eigenlijk?
Maanvis wil kennelijk niet graag met een platte pet geassocieerd worden, vandaar zijn waarde-oordeel 'denigrerend'quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Briljant om te gaan klagen over een vermeend denigrerende opmerking van een ander als je net dit plaatst:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alle gedichten worden verzameld en in een topic gegooid. Wáár dat is, weet ik eigenlijk niet, maar ik gok in FEE.
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat gokte ik ook, maar kon het niet vinden. Misschien komt Sjeen nog hierlangs en kan zij het vertellen. Het is tenslotte nog geen 5 december
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Is dit een ouderwetse TVP?quote:
Registreren om je eigen website te spammen is op FOK! nog altijd niet gewenstquote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef rubje het volgende:
Gaat mij niet echt aan maar alvorens ik wilde reageren zag ik dat in dit topic bij 2 users hun reacties ge-editted waren met naar ik meen aanvullende info op de OP van de ts. (volgens mij urls naar sites die gratis huizen advertenties aanboden)![]()
Mijn vraag is dus waarom deze 2 reacties ge-editted waren omdat de OP duidelijk naar links/sites vraagt waar men een oplossing voor de OP vind en je dus wel een site linken moet aanduiden..
Kutkick, sowieso...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Light het volgende:
(verkapte?) spam: WOZ veel te hoog vastgesteld. Tips voor succesvol bezwaar?
Lijkt er op jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem aan dat er al iemand langs is komen fietsen? Ik zie namelijk niets meer
Is al weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef ManAtWork het volgende:
Gevalletje spam: Zorgtoeslag toetsingsinkomen?
Huh? Wat voor rare link heb jij daar staan?quote:
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepastquote:
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepast
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.quote:
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uitquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.
Mods ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten.
Ik ben Noord-Korea niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uit
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
Dat is ook helemaal niet nodig, maar ik ben wel nieuwsgierig wie er dan wel gemod heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
Dus was jij het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb wel een paar posts verwijderd (waaronder eentje van MAW) in dat erfenistopic, overigens.
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Dus was jij het wel.
Dus het raadsel is opgelost.
(Maakt mij trouwens niet uit, hoor, wie het heeft gedaan.)
quote:
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Er stond toen inderdaad een verkeerde link onder de CTRL-V.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werk
Nope...die post had ik gemist (ik had de originele post niet meer bekeken).quote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?
(Of waren de smileys niet duidelijk?)
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.quote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.
quote:Nee
enquote:
quote:
Het zou niet juist zijn deze post te laten staan. Voetprints is op de hoogte gebracht, ik heb ook aangegeven dat hij contact op kan nemen met FOK! Om eventueel op een andere manier zijn bericht te verspreiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:23 schreef Ugjerke het volgende:
Tsja, ik vind het ook wel een logische post in dat topic. Maar de stijl is misschien iets te reclame-achtig. Ik zou in ieder geval aan de mods willen vragen die reactie te laten staan zolang het verder via PMs gaat.
Denk dan na voordat je zoiets opent zeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 04:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag deze dicht?
Dubbel paspoort - Australie - schulden in NL
Ja hoor, we hebben er weer eentjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-01-2011 04:08:10 ]
Kom op zeg... de enige reden dat ik hem dicht wil hebben, is omdat het aanvoelt alsof ik te persoonlijke dingen aan het bespreken ben over iemand die zelf niet actief is op dit forum. Dat voelt gewoon niet helemaal goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 05:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben er weer eentje![]()
Kan een mod even de OP terugzetten?
Waarom het topic dan uberhaupt geopend? Dit had je natuurlijk van tevoren kunnen zien aankomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kom op zeg... de enige reden dat ik hem dicht wil hebben, is omdat het aanvoelt alsof ik te persoonlijke dingen aan het bespreken ben over iemand die zelf niet actief is op dit forum. Dat voelt gewoon niet helemaal goed.
Wil een mod dat topic aub dichtgooien?
Zie de FAQquote:Op zondag 2 januari 2011 14:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wil een mod dat topic aub dichtgooien?
En als ik genoeg hulp heb gehad? Trouwens het valt me ook een beetje tegen dat er niet gemodereerd wordt op de off-topic reacties. Blijkbaar is het wel toegestaan om in de trent van R&P te reageren, terwijl ik in de OP duidelijk heb aangegeven dat dat niet nodig is. Waarom open ik een topic in WGR?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie de FAQ
We doen niet aan verzoekslotjes. Je opent een topic met je volle verstand en vraagt mensen om hulp. Om het topic dan te willen sluiten nadat je een antwoord hebt gekregen, is niet correct.
Niet om 't een of ander maar de bepaling over verzoekslotjes is uit de FAQ geslooptquote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie de FAQ
We doen niet aan verzoekslotjes.
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf wel weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En als ik genoeg hulp heb gehad?
Het compleet deleten van de OP is heel wat anders dan het sluiten van een topic. Als je de info in de OP niet op het www wilt hebben, had je het er van meet af aan zelf al niet moeten posten. Een slotje is niet de remedie voor spijtoptanten.quote:Dus er wordt nu aandacht besteed aan de regels van het verwijderen van een OP, maar de regel van het niet off-topic reageren is niet belangrijk?
Erm... neequote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander maar de bepaling over verzoekslotjes is uit de FAQ gesloopt
Ergo: we sluiten niet op verzoek.quote:Topics deleten:
Dit komt in de praktijk weinig voor. Als topics dubbel of anderszins overbodig zijn, worden ze over het algemeen gewoon gesloten.
Topics hoeven niet op dezelfde wijze door te gaan, zoals bedoeld door de originele TS. Compleet off topic posten is not done, maar zijdelings kan het het onderwerp wel raken. Trollen is daarentegen niét toegestaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En als ik genoeg hulp heb gehad? Trouwens het valt me ook een beetje tegen dat er niet gemodereerd wordt op de off-topic reacties. Blijkbaar is het wel toegestaan om in de trent van R&P te reageren, terwijl ik in de OP duidelijk heb aangegeven dat dat niet nodig is. Waarom open ik een topic in WGR?
Dus er wordt nu aandacht besteed aan de regels van het verwijderen van een OP, maar de regel van het niet off-topic reageren is niet belangrijk?
Een bepaling over het 'deleten' van topics zegt natuurlijk niks over slotjes op verzoek.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... nee
[..]
Ergo: we sluiten niet op verzoek.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Waarschijnlijk meent ie het ook echt ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb een andere definitie van 'leuk': Wat te doen met 2k?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meent ie het ook echt ja.Als ik jou dood wens (wat ik, voor de zekerheid, echt niet wil), dan meen ik dat ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
Prima dan toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ik jou dood wens (wat ik, voor de zekerheid, echt niet wil), dan meen ik dat ook niet.
Niet in [WGR]quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima dan toch?
Ach, er wordt overal met 'kanker' geroepen/scholden hier op het forum en dat wordt gewoon getolereerd.
De mening van een heleboel users staat me niet aan, eerlijk gezegd. Het gaat dan ook om de manier waarop dingen gepost worden.quote:Als ik dat in feedback moet gaan posten heb ik er een dagtaak aan. Ik neem aan dat jij ook snapt dat de post van de user waar het over gaat een grapje is. Jij hoeft het grapje natuurlijk niet leuk te vinden, ik vind andere grapjes ook wel eens niet leuk.
Mwoa, frikandel, kroket, het zijn beiden wel geRECHTenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Light het volgende:
frikandel of kroket?!
Lijkt me niet echt in WGR horen.
Ik heb maar 1 recht en dat is een shoarma kapsalon!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Mwoa, frikandel, kroket, het zijn beiden wel geRECHTen
De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoeringquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Dit bijvoorbeeld, is geen Nederlands.
Doe eens niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vergezocht het volgende:
Waarom komt deze mallerd mijn topic verzieken door de taalnazi uit te hangen???![]()
![]()
[..]
De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoering
Vraagje, is dit een WGR topic?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef vergezocht het volgende:
Waarom komt deze mallerd mijn topic verzieken door de taalnazi uit te hangen???![]()
![]()
[..]
De ondergang van klantenservice, professionalisme, en bedrijfsvoering
quote:
het topique gaat niet over ander werk zoeken en daar maken jullie het nu wel vanquote:
Dat was het ongevraagde advies van iemand als reactie op het feit dat TS zich niet voor 07.15 ziekmelden deed/kon/wildequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het topique gaat niet over ander werk zoeken en daar maken jullie het nu wel van
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was het ongevraagde advies van iemand als reactie op het feit dat TS zich niet voor 07.15 ziekmelden deed/kon/wilde![]()
Hoi Loenaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprak
^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk FH's liefje, die hij aansprak
FH gaat vreemd!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik had stellig de indruk dat TronCarter in dat topic het liefje was waar FH op doelde.
En ondergetekende ('liefjens' = meervoud)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik had stellig de indruk dat TronCarter in dat topic het liefje was waar FH op doelde.
Welk gedeelte?quote:
Lekker belangrijk wat je ervan vindt. Het was inderdaad hooguit zijdelings een on topic opmerking, maar dat geeft je niet het recht op een achterlijke manier te antwoorden. Dan heb ik liever dat je gewoon wegblijft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Alicey het volgende:
Onderhoudsbijdrage kinderen aan hun ouders
Jammer dat je alleen mijn reactie verwijdert en niet je eigen reactie. Jouw reactie vind ik namelijk niet helemaal in de haak.
Maargoed, hopelijk ben je er blij mee dat je mijn reactie hebt verwijderd en dat je zelf zo'n heerlijk gevatte opmerking hebt kunnen maken.
Zullen we dit feedback-topic dan ook maar opdoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker belangrijk wat je ervan vindt.
Ik vond er weinig on-topic aan.quote:Het was inderdaad hooguit zijdelings een on topic opmerking
Hoezo "achterlijke manier"? Ik heb duidelijk gemaakt wat ik er van vind. Misschien ietswat harder dan gebruikelijk, maar de suggestie die je wekt dat mijn ouders de boel aan het uitvreten zijn rechtvaardigt dat naar mijn mening ruimschoots. Hoe durf je te oordelen over mensen die je verder niet kent?quote:, maar dat geeft je niet het recht op een achterlijke manier te antwoorden.
Haha. Ja, dat geloof ik.quote:Dan heb ik liever dat je gewoon wegblijft.
Je hebt niet lopen schelden, maar je hebt wel een heel misselijke insinuatie gemaakt.quote:Ik heb nergens lopen schelden.Als je ergens pissig of gefrustreerd over bent, dan ga je dat maar ergens anders botvieren.
Neuh, je praat maar normaal of blijf weg. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten, FH. Beetje flauw.
Maar dat geldt kennelijk voor anderen, maar niet voor jou.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, je praat maar normaal of blijf weg. Zo simpel is het.
De relevantie ontgaat me...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dit feedback-topic dan ook maar opdoeken?
Dat zei ik ook.quote:Ik vond er weinig on-topic aan.
"Hou je bek" vind ik vrij achterlijk.quote:Hoezo "achterlijke manier"? Ik heb duidelijk gemaakt wat ik er van vind. Misschien ietswat harder dan gebruikelijk, maar de suggestie die je wekt dat mijn ouders de boel aan het uitvreten zijn rechtvaardigt dat naar mijn mening ruimschoots. Hoe durf je te oordelen over mensen die je verder niet kent?
Ja?quote:Haha. Ja, dat geloof ik.
Dat je dat uit dat ene zinnetje haalt zegt meer over jou, hoor.quote:Je hebt niet lopen schelden, maar je hebt wel een heel misselijke insinuatie gemaakt.
Ik heb niet gescholdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat geldt kennelijk voor anderen, maar niet voor jou.
Het hele punt dat jouw opmerking misplaatst is schijnt jou weer te ontgaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb niet gescholdenDa's het hele punt, maar dat schijnt je te ontgaan.
Dat jij het in je post alleen maar over mij hebt zegt heel veel over jou.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De relevantie ontgaat me...
[..]
Dat zei ik ook.
[..]
"Hou je bek" vind ik vrij achterlijk.
[..]
Ja?
[..]
Dat je dat uit dat ene zinnetje haalt zegt meer over jou, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |