Het is geen reclame.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:20 schreef karr-1 het volgende:
En wat wil je nu bereiken met dit reclametopic?
Ja. Is gewoon het totaal incl. vastrecht.quote:
Dat is bij meer energiemaatschappijen. Ik heb zelf bij eentje gewerkt en daar kwamen hele aparte dingen langs. Als iemand overleden was moesten wij altijd om een overlijdensakte vragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je moet bij de NEM alleen niet doodgaan, want dan zitten je nabestaanden nog jarenlang met gezeik. Dat hadden wij toen mijn oma overleed tenminste.
Ja dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef slashdotter3 het volgende:
En uiteindelijk is het op jaarbasis allemaal tientjeswerk wat het gezeik van het jaarlijks wisselen niet bijster de moeite waard maakt.
Die hebben we driemaal gestuurd, en nog beweerde ze dat mijn oma in maart verhuisd was, terwijl ze in februari was overledenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dat is bij meer energiemaatschappijen. Ik heb zelf bij eentje gewerkt en daar kwamen hele aparte dingen langs. Als iemand overleden was moesten wij altijd om een overlijdensakte vragen.
Atoomenergie is juist niet heel erg goedkoop (wel goedkoper dan sommige vormen van groene energie, maar stukken duurder dan van fossiele brandstoffen). De brandstof kost welliswaar niet zoveel, maar de kosten voor bouw van de centrales, reserveringen voor opslag van afgewerkte brandstof en sloop van de centrale zijn gigantisch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Pipo1234 het volgende:
Wat mij overigens opvalt is dat Atoomstroom.nl (een nieuwe speler) precies in het midden zit als het om de prijs gaat. Een beetje raar als je bedenkt dat atoomenergie juist heel goedkoop is. Maar misschien verkijk ik me op subsidies i.v.m. groene stroom.
Er liggen momenteel 2 plannen van private partijen die graag een 2de centrale bij Borssele willen bouwen. Maar daar zal inderdaad ongetwijfeld wel een grote bak subsidie van de overheid aan te pas komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Niet voor niets zijn er bijna geen private partijen te vinden die in atoomcentrales willen investeren. Op een enkele na worden centrales alleen nog gebouwd in landen waar de overheid de boel betaald.
Alleen hebben ze bij lange na de financiering nog niet rond. De enige manier waarop ik er een tweede centrale zie komen, is als de overheid zich garant stelt. Maar dan krijg je weer zo'n verhaal als met de banken: De belastingbetaler draagt de risico's, mogelijke winst gaat naar de aandeelhouders.quote:Op donderdag 16 september 2010 06:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er liggen momenteel 2 plannen van private partijen die graag een 2de centrale bij Borssele willen bouwen. Maar daar zal inderdaad ongetwijfeld wel een grote bak subsidie van de overheid aan te pas komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |