abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88596449
DEZE POST KAN SLUITEN

Ik heb een juridische vraag.Mijn twee oudere zussen zijn in hun jeugd sexueel misbruikt door onze vader. Mijn jongste zus heeft 10 jaar geleden, in 2000, aangifte gedaan. Toen was ze 12. De zaak is destijds geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Er is niet eens een onderzoek gedaan. Mijn oudste zus is inmiddels 39 en heeft nooit aangifte gedaan. Inmiddels kijken mijn jongste zus en ik naar mogelijkheden om de zaak alsnog te laten heropenen. We hebben ook aanwijzingen dat hij actief is als pedofiel bij mogelijk nog meer kinderen. Die aanwijzingen zijn alleen niet concreet maar beperken zich tot het via google zoeken naar de duur van gevangenisstraffen voor incest en pedofilie. En ook filmpjes bekijken van halfnaakte kinderen. Kan de politie of iemand anders wat met die info en is het genoeg om de zaak te heropenen? Heeft het misschien zin voor mijn zus om opnieuw aangifte te doen? Het is zo jammer dat mijn oudste zus geen aangifte wil doen, dan zouden we veel sterker staan..

Wat kunnen we doen? Het is noodzaak dat hij snel gepakt wordt. Vermoedelijk zijn er nog meer kinderen van hem misbruikt. Hij heeft er minstens 10 en we vrezen dat hij nog steeds actief is als pedofiel.
pi_88596514
Net nu het juist wel een nuttige wending kreeg..

@ maanvis..dat is toch onwettig verkregen materiaal? Ik heb deze vraag niet aan de politie gesteld..De zaak was toch sowieso verjaard?
pi_88596568
DEZE SLUITEN SVP!
pi_88596581
DEZE SLUITEN SVP
pi_88596963
Naast je vader is je zus nog ziekelijker, dat ze geen aangifte wilt doen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')