Ja maar alsnog, het moet toch kut zijn als je horloge van 2 mil op de grond klettert en een lelijke kras veroorzaakt (ook al verzuip je in je geld).quote:Op zondag 20 juni 2010 19:18 schreef hc-sjonny het volgende:
mensen die teveel geld hebben kunnen zich dat veroorlofen. anderen kunnen dat nie!
Ik heb hem een paar keer laten stuiteren maar geen krasje te vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:21 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, het moet toch kut zijn als je horloge van 2 mil op de grond klettert en een lelijke kras veroorzaakt (ook al verzuip je in je geld).
Nou ja, je hebt ook tussen de 3500 en 10k al hele mooie klokken.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:51 schreef draaijer het volgende:
Ik kan de passie voor mooie klokken begrijpen, maar het is niks voor mij. Ik pomp mijn geld liever in een fijne veel te grote familie wagen
Dat klopt en dat bedoelde ik ook meer. Maar de som van een aantal klokjes pomp ik in mijn auto budget. Ik heb een grotere passie voor auto'squote:Op zondag 20 juni 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook tussen de 3500 en 10k al hele mooie klokken.
Mensen die in de markt zijn voor dat spul kijken niet hoeveel ze er moeten betalen of hoe ze er mee om moeten gaan. Ze willen gewoon niet zo'n tweede horloge bij iemand anders om de pols zien hangen. Daar betalen ze voor.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
na aanleiding van een eerder topic gisteren over horloges ben ik wat gaan zoeken naar wat dikke horlogesNu kom je snel al op deze site terecht.
Hier staan horloges van 2 miljoen euro en meer op, wie koopt nou zoiets? Er zijn natuurlijk mensen die vast wel een horloge hebben van 2 mil. Maar het moet toch verschrikkelijk zijn om uber voorzichtig te doen?
Stel dat je per ongeluk met dat horloge langs een muur schuurt thuisWat kut zou dat moeten voelen
![]()
Grtz KL
Veel te veel geld bestaat nietquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Noisiv het volgende:
Mensen met veel te veel geld kopen die horloges. Net als ze old timers, oude postzegels, en speciale schilderijen kopen. En over dat langs de muur schuren hoef je niet bang voor te zijn want het zijn vrijwel altijd verzamel objecten die veilig achter slot en grendel bewaard worden. En alleen hun vriendjes krijgen de spullen te zien om mee te pronken.
Als je een Bugatti Veron koopt krijg je toch ook geen anti-crash verzekering?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef Maarten1 het volgende:
ik neem aan dat als je 2 miljoen voor een klokkie betaald, er dan iets van anti kras verzekering bij in zit?
zo van: deze krast niet en anders krijg je gratis een andere?
nee maar wel: de climate control werktquote:Op maandag 21 juni 2010 07:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een Bugatti Veron koopt krijg je toch ook geen anti-crash verzekering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |