Kun je dat script hier eens plaatsen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:43 schreef o.us het volgende:
Aangezien er meer mensen zijn zullen ze vast een vast script hebben van wat ze tegen je moeten zeggen.
Leuk zo'n stichting die worden flink rijk van die 19,95 per klant die zich daar aanmeld. Liever gewoon een linkje van t-mobile, ik hoef geen 100-en euro's terug, maar ik twijfel nu wel om mijn abonnement daar te verlengen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:45 schreef brulaap112 het volgende:
Nee jij bent de eerste. Dit is wel Nederland hoor.. Er is zelfs al een stichting.
http://www.collectiefonrecht.nl/nieuws?cntID=81
Ze besteden voor mijn gevoel meer tijd en moeite om je achteraf te enqueteren of je de dienstverlening en procedures wel goed vond, dan aan het oplossen van de klacht. Ze vallen je lastig met zowel een online enquete, een computer aan de telefoon, als iemand uit een callcenter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nu al bijna 2 maanden een onwijs slecht bereik met mijn mobiel. Het geld eigenlijk voor de gehele regio Den-Haag en ook gouda waar me vriendin woont. Soms heb ik gewoon helemaal geen netwerk of komen telefoontjes niet binnen terwijl ik gewoon vol bereik heb. Internetten is al helemaal niet te doen (3g of niet).
Iemand meer ervaring met een 'klacht' indienen bij T-mobile? En kan ik nog een vergoeding krijgen?
Alstequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Liever gewoon een linkje van t-mobile
Ze hebben gewoon een erg beperkte dekking in vergelijking met KPN en Vodafone. Om die reden heb ik mijn abonnement ook op kunnen zeggen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag een standaard email terug. Ik moet al het werk gaan doen, wanneer ik geen bereik heb hoe/ wat/ met wie/ waarom/ hoelaat/ hoezo............
wat een k*t provider
Ik woon in een redelijk grote stad en werk in Den-Haag (1km van het hoofdkantoor van t-mobile afquote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een erg beperkte dekking in vergelijking met KPN en Vodafone. Om die reden heb ik mijn abonnement ook op kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Daeron het volgende:
Bel gewoon de klantenservice en leg daar je probleem neer. Dan gaan ze ermee aan de slag.
Nee,maar T-Mobile staat al jaren bekend als de World OffLine van de telecomaanbieders..quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nu al bijna 2 maanden een onwijs slecht bereik met mijn mobiel. Het geld eigenlijk voor de gehele regio Den-Haag en ook gouda waar me vriendin woont. Soms heb ik gewoon helemaal geen netwerk of komen telefoontjes niet binnen terwijl ik gewoon vol bereik heb. Internetten is al helemaal niet te doen (3g of niet).
Iemand meer ervaring met een 'klacht' indienen bij T-mobile? En kan ik nog een vergoeding krijgen?
Wel tof dat je je speciaal hebt aangemeld om dit prachtige nieuws te verkondigen!quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef mijvaha het volgende:
Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.
Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over en ben eindelijk van dat gezeur af.
Ik hoop jullie geholpen te hebben als je ook klaar bent met dat gezeik.
mvg,
Miles van Hattem
't is vast een man met een roeping (of gebrek aan omzet)quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Wel tof dat je je speciaal hebt aangemeld om dit prachtige nieuws te verkondigen!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |