Het script bij klacht:
http://rachid.nl/t-mobile.htmlFrom: _info <info@t-mobile.nl>
To: "Rachid Finge"
Date: Wed, 2 Jun 2010 11:42:04 +0200
Subject: T-Mobile beantwoordt dhr. Finge
Geachte heer Finge,
Wij hebben deze week via e-mail uw klacht ontvangen. Helaas hebben wij uw klacht nog niet kunnen verhelpen.
Wij kampen op dit moment met capaciteitsproblemen op ons 3G netwerk. De oorzaak van dit probleem is de enorme groei van dataverkeer op het 3G netwerk, vooral door het succes van smartphones zoals de iPhone.
T-Mobile heeft voorbereidingen getroffen om deze toename op te kunnen vangen. De groei loopt echter harder dan verwacht waardoor u op dit moment problemen ervaart. Wij betreuren dit en doen er alles aan om de problemen binnen de komende 2 tot 3 weken op te lossen. Dit houdt in dat we hard bezig blijven met de aangekondigde verdubbeling van de capaciteit van ons 3G netwerk. Ook zullen we ons 3G netwerk met 30% extra antenne installaties gaan uitbreiden.
Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij verwachten dat er de komende 2 à 3 weken een merkbare verbetering optreedt. Zodra dit geldt in het door u opgegeven postcode gebied brengen wij u hiervan op de hoogte.
Met vriendelijk groet,
Alexander Hamel
Directeur Klantenservice T-Mobile
---------Oorspronkelijk Bericht---------
The following fields and values were stored into the database:
Ik beschik over de meest recente software: ja Ik heb een kruistest uitgevoerd. Het ligt niet aan het toestel: ja Ik heb een kruistest uitgevoerd. Het ligt (waarschijnlijk) aan het toestel.: ja Exacte locatie (postcode) waar u het probleem ervaart: xxxx xx
Netwerktype: Beide netwerken
Dienst: Beide
Locatie specificatie: U was buiten
Probleem: Kan niet bellen of gebeld worden Datum en tijd 1: 27/05/2010 19:55 (kon geen gesprek starten) Datum en tijd 2: 28/05/2010 21:04 06xxxxxxxx (kon geen gesprek starten) Datum en tijd 3: 28/05/2010 10:52 down 63kb up was 0kb.
Merk mobiele telefoon of datastick: Apple Type mobiele telefoon of datastick: iPhone Mobiele telefoonnummer: 06xxxxxxxx Alternatief telefoonnummer: 030xxxxxxx Stuur een kopie van deze probleemomschrijving naar dit e-mail adres: xxxxxx@xxxxxx.nl