abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86155755
Ik heb nu al bijna 2 maanden een onwijs slecht bereik met mijn mobiel. Het geld eigenlijk voor de gehele regio Den-Haag en ook gouda waar me vriendin woont. Soms heb ik gewoon helemaal geen netwerk of komen telefoontjes niet binnen terwijl ik gewoon vol bereik heb. Internetten is al helemaal niet te doen (3g of niet).

Iemand meer ervaring met een 'klacht' indienen bij T-mobile? En kan ik nog een vergoeding krijgen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86155774
Aangezien er meer mensen zijn zullen ze vast een vast script hebben van wat ze tegen je moeten zeggen.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:45:29 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86155822
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:43 schreef o.us het volgende:
Aangezien er meer mensen zijn zullen ze vast een vast script hebben van wat ze tegen je moeten zeggen.
Kun je dat script hier eens plaatsen? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86155826
Nee jij bent de eerste :D. Dit is wel Nederland hoor.. Er is zelfs al een stichting.
http://www.collectiefonrecht.nl/nieuws?cntID=81
pi_86155887
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:45 schreef brulaap112 het volgende:
Nee jij bent de eerste :D. Dit is wel Nederland hoor.. Er is zelfs al een stichting.
http://www.collectiefonrecht.nl/nieuws?cntID=81
Leuk zo'n stichting die worden flink rijk van die 19,95 per klant die zich daar aanmeld. Liever gewoon een linkje van t-mobile, ik hoef geen 100-en euro's terug, maar ik twijfel nu wel om mijn abonnement daar te verlengen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86155911
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nu al bijna 2 maanden een onwijs slecht bereik met mijn mobiel. Het geld eigenlijk voor de gehele regio Den-Haag en ook gouda waar me vriendin woont. Soms heb ik gewoon helemaal geen netwerk of komen telefoontjes niet binnen terwijl ik gewoon vol bereik heb. Internetten is al helemaal niet te doen (3g of niet).

Iemand meer ervaring met een 'klacht' indienen bij T-mobile? En kan ik nog een vergoeding krijgen?
Ze besteden voor mijn gevoel meer tijd en moeite om je achteraf te enqueteren of je de dienstverlening en procedures wel goed vond, dan aan het oplossen van de klacht. Ze vallen je lastig met zowel een online enquete, een computer aan de telefoon, als iemand uit een callcenter. :N

Over mijn probleem met het bereik kreeg ik naast de ontvangstbevestiging 1 mailtje, waarin ze me een paar van die punten aanboden ter compensatie. :|W

Maar ik moet zeggen, de laatste 5 weken wordt het wel beter, mijn Legend valt steeds minder terug van HSDPA naar 3G, of zelfs GPRS.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:49:41 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86155915
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Liever gewoon een linkje van t-mobile
Alste
http://www.t-mobile.de/
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86155933
Bel gewoon de klantenservice en leg daar je probleem neer. Dan gaan ze ermee aan de slag.
pi_86155958
Het script bij klacht: http://rachid.nl/t-mobile.html

From: _info <info@t-mobile.nl>
To: "Rachid Finge"
Date: Wed, 2 Jun 2010 11:42:04 +0200
Subject: T-Mobile beantwoordt dhr. Finge

Geachte heer Finge,

Wij hebben deze week via e-mail uw klacht ontvangen. Helaas hebben wij uw klacht nog niet kunnen verhelpen.

Wij kampen op dit moment met capaciteitsproblemen op ons 3G netwerk. De oorzaak van dit probleem is de enorme groei van dataverkeer op het 3G netwerk, vooral door het succes van smartphones zoals de iPhone.

T-Mobile heeft voorbereidingen getroffen om deze toename op te kunnen vangen. De groei loopt echter harder dan verwacht waardoor u op dit moment problemen ervaart. Wij betreuren dit en doen er alles aan om de problemen binnen de komende 2 tot 3 weken op te lossen. Dit houdt in dat we hard bezig blijven met de aangekondigde verdubbeling van de capaciteit van ons 3G netwerk. Ook zullen we ons 3G netwerk met 30% extra antenne installaties gaan uitbreiden.

Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij verwachten dat er de komende 2 à 3 weken een merkbare verbetering optreedt. Zodra dit geldt in het door u opgegeven postcode gebied brengen wij u hiervan op de hoogte.

Met vriendelijk groet,

Alexander Hamel
Directeur Klantenservice T-Mobile


---------Oorspronkelijk Bericht---------


The following fields and values were stored into the database:

Ik beschik over de meest recente software: ja Ik heb een kruistest uitgevoerd. Het ligt niet aan het toestel: ja Ik heb een kruistest uitgevoerd. Het ligt (waarschijnlijk) aan het toestel.: ja Exacte locatie (postcode) waar u het probleem ervaart: xxxx xx
Netwerktype: Beide netwerken
Dienst: Beide
Locatie specificatie: U was buiten
Probleem: Kan niet bellen of gebeld worden Datum en tijd 1: 27/05/2010 19:55 (kon geen gesprek starten) Datum en tijd 2: 28/05/2010 21:04 06xxxxxxxx (kon geen gesprek starten) Datum en tijd 3: 28/05/2010 10:52 down 63kb up was 0kb.
Merk mobiele telefoon of datastick: Apple Type mobiele telefoon of datastick: iPhone Mobiele telefoonnummer: 06xxxxxxxx Alternatief telefoonnummer: 030xxxxxxx Stuur een kopie van deze probleemomschrijving naar dit e-mail adres: xxxxxx@xxxxxx.nl
pi_86156254
Ik heb ook tijden zitten miepen op T-Mobile en ben sinds juli overgestapt naar Vodafone. En wat schertst mijn verbazing, het is gewoon nog beroerder. Thuis helemaal geen bereik, met T-Mobile had ik tenminste nog bereik (geen internet). En op andere plekken beduidend slechter bereik. Tis toch bizar.

Maar het feit dat ik nu in het stadion en in Duitsland waar ik vaak ben wel bereik heb, maakt het een beetje goed.

Misschien de volgende keer maar KPN nemen, Vodafone en T-Mobile hebben bij mij behoorlijk afgedaan.
pi_86156350
Klacht gestuurd en ook het verzoek dat ik geen standaard e-mailtje terug wil op capaciteitsproblemen van meneer Hamel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86156617
Ook last van, ook Gouda. Heb ooit zo'n restitutieformulier ingevuld en zou 2 maanden 3Gkosten terugkrijgen geloof ik.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86197667
Heb ook slecht bereik hier in Utrecht. Ben al sinds begin van het jaar bezig een vergoeding los te peuteren of van ze af te komen maar het lukt gewoon niet. Ik baal enorm van trut-mobiel. De mensen doen net of ze willen helpen, maar eigenlijk doen ze allemaal niets. Heb al zo vaak meegemaakt dat ik niet werd teruggebeld en niets meer hoorde. Echt om te janken die klantenservice. Heb nu 20 eurietjes als tegenoetkoming maar ik aas op meer. Dit zet geen zoden aan de dijk natuurlijk. heb al maanden lang problemen.

na hoop geemmer nu maar eens een bericht aan radar. Wie weet helpen zij. Ik zou zeggen join de klachtengroep en wie weet geven ze jet prioriteit. mail radar als je ook zo gek van ze wordt
pi_86219443
Vandaag een standaard email terug. Ik moet al het werk gaan doen, wanneer ik geen bereik heb hoe/ wat/ met wie/ waarom/ hoelaat/ hoezo............

wat een k*t provider
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86219628
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag een standaard email terug. Ik moet al het werk gaan doen, wanneer ik geen bereik heb hoe/ wat/ met wie/ waarom/ hoelaat/ hoezo............

wat een k*t provider
Ze hebben gewoon een erg beperkte dekking in vergelijking met KPN en Vodafone. Om die reden heb ik mijn abonnement ook op kunnen zeggen.
pi_86219748
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een erg beperkte dekking in vergelijking met KPN en Vodafone. Om die reden heb ik mijn abonnement ook op kunnen zeggen.
Ik woon in een redelijk grote stad en werk in Den-Haag (1km van het hoofdkantoor van t-mobile af :') ) als ze dat al niet gedekt krijgen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_86220051
Begin dit jaar van Vodafone > T-mobile gestapt, nou volgend jaar mooi terug naar Vodafone. Met dat kut T-Mobile heb ik op sommige plaatsen geen bereik, terwijl dat zeker niet zo was met Vodafone. :(
  donderdag 9 september 2010 @ 11:28:26 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86235820
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:50 schreef Daeron het volgende:
Bel gewoon de klantenservice en leg daar je probleem neer. Dan gaan ze ermee aan de slag.
:') grapjas.

Ze gaan er helemaal niet mee aan de slag. Je krijgt een afgeneukt mailtje dat ze er niks aan kunnen doen.

Teringlijers die t-mobile / Ben telecom :r
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_86243709
Ik heb afgelopen week mijn klacht mbt internet bij TMobile neergelegd.
Naast de maand korting die ik kreeg, ik betaal 10 euries per maand, heb ik de mogelijkheid gekregen om mijn internet abbonement te annuleren, ondanks dat deze tot april volgend jaar loopt. Dat heb ik dan ook gedaan, want met een !@#-service ga ik niet nog een paar maanden zitten.
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_89295968
Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.

Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over en ben eindelijk van dat gezeur af.

Ik hoop jullie geholpen te hebben als je ook klaar bent met dat gezeik.

mvg,

Miles van Hattem

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjeen op 29-11-2010 15:01:49 ]
pi_89339334
Omdat ik geen doorverwijzingen mag sturen kan je me eventueel om me mail vragen, dan help ik je verder. ^O^
pi_89340257
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2010 09:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nu al bijna 2 maanden een onwijs slecht bereik met mijn mobiel. Het geld eigenlijk voor de gehele regio Den-Haag en ook gouda waar me vriendin woont. Soms heb ik gewoon helemaal geen netwerk of komen telefoontjes niet binnen terwijl ik gewoon vol bereik heb. Internetten is al helemaal niet te doen (3g of niet).

Iemand meer ervaring met een 'klacht' indienen bij T-mobile? En kan ik nog een vergoeding krijgen?
Nee,maar T-Mobile staat al jaren bekend als de World OffLine van de telecomaanbieders.. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89346926
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef mijvaha het volgende:
Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.

Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over en ben eindelijk van dat gezeur af.

Ik hoop jullie geholpen te hebben als je ook klaar bent met dat gezeik.

mvg,

Miles van Hattem
Wel tof dat je je speciaal hebt aangemeld om dit prachtige nieuws te verkondigen! ^O^ ^O^
pi_89354927
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Wel tof dat je je speciaal hebt aangemeld om dit prachtige nieuws te verkondigen! ^O^ ^O^
't is vast een man met een roeping (of gebrek aan omzet) :')
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')