Kutkick, sowieso...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Light het volgende:
(verkapte?) spam: WOZ veel te hoog vastgesteld. Tips voor succesvol bezwaar?
Lijkt er op jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem aan dat er al iemand langs is komen fietsen? Ik zie namelijk niets meer
Is al weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef ManAtWork het volgende:
Gevalletje spam: Zorgtoeslag toetsingsinkomen?
Huh? Wat voor rare link heb jij daar staan?quote:
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepastquote:
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepast
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.quote:
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uitquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.
Mods ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten.
Ik ben Noord-Korea niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uit
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |