Lijkt er op jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem aan dat er al iemand langs is komen fietsen? Ik zie namelijk niets meer
Is al weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef ManAtWork het volgende:
Gevalletje spam: Zorgtoeslag toetsingsinkomen?
Huh? Wat voor rare link heb jij daar staan?quote:
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepastquote:
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nah, MaW heeft stiekem zijn post aangepast
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.quote:
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
(Terugkoppelen doe je 'aan', niet 'met'.)![]()
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uitquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten. Maar ik beloof dat ik de volgende keer mijn posts beter zal screenen op fouten alvorens deze te publiceren.
Mods ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, ik ben maar een mens. Dus ik maak ook fouten.
Ik ben Noord-Korea niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je moet je niet aangevallen voelen, joh. Zie het als een leermoment en haal het positieve er uit
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Denk dat FH er al met de veger is door geweest. Mijn post en die daaropvolgend is namelijk ook verdwenen.
(En het natuurlijk niet even terugkoppelt met z'n collega.)
Dat is ook helemaal niet nodig, maar ik ben wel nieuwsgierig wie er dan wel gemod heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
Dus was jij het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb wel een paar posts verwijderd (waaronder eentje van MAW) in dat erfenistopic, overigens.
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Dus was jij het wel.
Dus het raadsel is opgelost.
(Maakt mij trouwens niet uit, hoor, wie het heeft gedaan.)
quote:
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Er stond toen inderdaad een verkeerde link onder de CTRL-V.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werk
Nope...die post had ik gemist (ik had de originele post niet meer bekeken).quote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?
(Of waren de smileys niet duidelijk?)
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.quote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |