Hebben ze nou wel of niet je gegevens?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Atleet het volgende:
Ik had een psp tekoop staan op marktplaats en kreeg een mail dat iemand hem wel wou kopen en voor een goed bedrag. Alleen was het wel iemand uit de USA en die wou hem voor zijn neef in Afrika. Ik ging er mee akkoord en had mijn bankrekeningnummer, iban en bic nummer gegeven en geen gevens waar ik woon. Toen kreeg ik de gegevens waar ik het heen moest sturen alleen vond ik de naam al raar dus ik ging even op google kijken daar stond dat hij een oplichter was en dat meerdere er waren ingetrapt. De psp heb ik gelukkig nog niet gestuurd maar ik ben wel bang dat ze iets doen met mijn bankrekening maar kunnen ze dat alleen met mijn bankrekeningnummer iban en bic nummer?
Wat zouden ze er mee kunnen doen dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Atleet het volgende:
Ik had een psp tekoop staan op marktplaats en kreeg een mail dat iemand hem wel wou kopen en voor een goed bedrag. Alleen was het wel iemand uit de USA en die wou hem voor zijn neef in Afrika. Ik ging er mee akkoord en had mijn bankrekeningnummer, iban en bic nummer gegeven en geen gevens waar ik woon. Toen kreeg ik de gegevens waar ik het heen moest sturen alleen vond ik de naam al raar dus ik ging even op google kijken daar stond dat hij een oplichter was en dat meerdere er waren ingetrapt. De psp heb ik gelukkig nog niet gestuurd maar ik ben wel bang dat ze iets doen met mijn bankrekening maar kunnen ze dat alleen met mijn bankrekeningnummer iban en bic nummer?
Nee maar ik wilde het wel even duidelijk maken. Maar veel kunnen ze niet doen met die gegevens.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Atleet het volgende:
ja heel dom, net of ik er niet van baal, maar dat was mijn vraag niet
Dit.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:43 schreef plesner het volgende:
Je zegt dat je opgelicht bent? Hoe kan je nou opgelicht zijn als je de psp nog zelf in bezit hebt?
Geld van de rekening halen natuurlijk... ze plukken TS helemaal kaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat zouden ze er mee kunnen doen dan?
Waar het hart vol van is..quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |