Dat is ook helemaal niet nodig, maar ik ben wel nieuwsgierig wie er dan wel gemod heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van, maar dan nog: ik ga echt niet elke mod-actie overleggen of doorgeven.... dat is geen werken
Dus was jij het wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb wel een paar posts verwijderd (waaronder eentje van MAW) in dat erfenistopic, overigens.
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Dus was jij het wel.
Dus het raadsel is opgelost.
(Maakt mij trouwens niet uit, hoor, wie het heeft gedaan.)
quote:
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het raadsel ging toch om dit topic: Zorgtoeslag toetsingsinkomen? ?
zie ook:
[..]
Er stond toen inderdaad een verkeerde link onder de CTRL-V.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat raadsel had MaW zelf veroorzaakt door iets te enthousiast (lees: foutief) knip en plak werk
Nope...die post had ik gemist (ik had de originele post niet meer bekeken).quote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat was een foutje. Stond er toch al?
(Of waren de smileys niet duidelijk?)
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.quote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Stuur de PM maar even naar forum@fok.nl (via PM), als je wilt.
quote:Nee
enquote:
quote:
Het zou niet juist zijn deze post te laten staan. Voetprints is op de hoogte gebracht, ik heb ook aangegeven dat hij contact op kan nemen met FOK! Om eventueel op een andere manier zijn bericht te verspreiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:23 schreef Ugjerke het volgende:
Tsja, ik vind het ook wel een logische post in dat topic. Maar de stijl is misschien iets te reclame-achtig. Ik zou in ieder geval aan de mods willen vragen die reactie te laten staan zolang het verder via PMs gaat.
Denk dan na voordat je zoiets opent zeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 04:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag deze dicht?
Dubbel paspoort - Australie - schulden in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |