Ik begrijp je vraag, maar ik zou het alleen beantwoorden als dit topic in R&P was geopend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:15 schreef MalaCocinera het volgende:
En hoe gaat wegvluchten van haar problemen haar helpen? De schuld die zij heeft/zal krijgen is niet zo hoog hoor.
Ik wil je erop wijze dat de sociale voorzieningen hier in Nederland beter zijn dan in de meeste landen. En dat, in het algemeen, het begrip hebben voor ''de moeilijke'' situatie hier in Nederland een stik hoger is. Dingen die haar meer gaan helpen door een moeilijke periode te komen en sneller van haar schulden af te komen, dan wegvluchten naar een ander land. Ik weet niet wat er speelt, maar naar een andere stad gaan is geen optiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag, maar ik zou het alleen beantwoorden als dit topic in R&P was geopend.
Hoezo? Ze is laatst nog op vakantie geweest vanaf Schiphol...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zou inderdaad geen vliegtuig nemen vanaf Schiphol want dan ben je de klos.
daar heeft ze wel geld voor?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoezo? Ze is laatst nog op vakantie geweest vanaf Schiphol...
Die is betaald door haar moeder en het vliegticket is gratis door het werk dat ze doet.quote:
Ze kon het geld beter stoppen in het aflossen van schulden. Dan hoef je ook nog uiteindelijk minder rente te betalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die is betaald door haar moeder en het vliegticket is gratis door het werk dat ze doet.
Doe even normaal man, voor schulden niet terugbetalen ga je de cel niet in. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je in Ausralie een deurwaarder achter je aan krijgt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:17 schreef klipper het volgende:
Ik denk dat het met de harmonisering in de wereld haar nog weleens zwaar zal kunnen tegenvallen.
Ze zal misschien niet uitgeleverd worden, maar dat wil dan nog niet zeggen dat ze niet veroordeeld kan worden en haar straf in een Australische cel moet uitzitten.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er in eerste instantie ook zo over dacht. Maar EUR250 is een druppel op een gloeiende plaat en die anderhalve week in de zon heeft haar gewoon erg veel goed gedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef kort het volgende:
[..]
Ze kon het geld beter stoppen in het aflossen van schulden. Dan hoef je ook nog uiteindelijk minder rente te betalen.
Schuldsanering, dan is het in drie jaar opgelost. Is nog steeds drie jaar waarin je geen cent hebt te makken maar daarna is ze er vanaf.quote:Zoals het er nu uitziet is ze nog 5 tot 10 jaar bezig met afbetalen
Alsof je daar zo makkelijk inkomtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Schuldsanering, dan is het in drie jaar opgelost. Is nog steeds drie jaar waarin je geen cent hebt te makken maar daarna is ze er vanaf.
Wat zijn de voorwaarden om er in te komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alsof je daar zo makkelijk inkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |