Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel handig met Excel, dus zo'n opmaak in Excel is voor mij geen optie.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:59 schreef niet_links het volgende:Er zijn genoeg boekhoudpakketten, doch maar een paar echt goede. Ik spreek uit ervaring, ik heb met een x aantal al gewerkt. Maar voor een boekhouding is een boekhoudpakket het beste een beetje pielen in excell is leuk hoor maar het is geen echte boekhouding.
Maar als je geen verstand hebt van boekhouden kan je het beter laten doen, zoek gewoon een goedkope boekhouder op. (ok zijn er niet heel veel maar gewoon goed zoeken).
Ik kan je helaas geen boekhoudpakket aanraden want degene die ik zou aanraden zijn vrij duur. Accept is een goed pakket en je kan alle boekingen goed traceren. Maar dat kost 600+ euro
Dat Accept progje ziet er op hun website wel goed uit, maar het is volgens mij een best zwaar programma. (tis trouwens met gemak te downen). Ik ga hem thuis ff goed bekijken.
Misschien als het allemaal echt goed loopt dat ik het overweeg om zo'n professioneel pakket te kopen of een goede boekhouder in te schakelen
![]()
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Waarmee nog niet gezegd is dat de administratie aan veel eisen zal moeten voldoen. Als je in aanmerking komt voor de Kleine Ondernemersregeling (KOR) valt dat wel mee volgens mij.
Maar ik zou een boekhoudprogramma downloaden. Er zijn ook gratis programma's die voor kleine ondernemingen goed te gebruiken zijn.
Ik zal zo eens kijken of ik kan achterhalen wat een vriendin van me gebruikt, die kreeg dat aangeraden door de Belastingdienst op de startersdag van de KvK en was wel tevreden.
En als je dat zou willen doen, graaag